|
|

Tilbage til toppen
|
Hejsa folkens. Her kommer så en ny leg: You-Figure! You-Figure er stortset det samme som You-Dig. Her skal man bare være en donaldistisk person! Så kan man så skrive hvad man laver som personen osv. Al info vi har om de forskellige personer skal tages i brug, så vi kan spille rollerne så godt som muligt. Eftersom at jeg fandt på legen, forbeholder jeg mig retten til at være "dommer" hvis nogen ender i uenigheder. Derudover skal det lige siges, at der kun kan være en der er hver figur. Dvs. at vi ikke kan have 15 Anders And og 3 Mickey Mouse. Men altså kun 1. Og hvad det angår, er det altså bare først til mølle. S¨å når i har bestemt jer for hvem i vil være, så skriv nedenfor. Og da jeg går ud fra at alle kender You-Dig eller You-land, så vil jeg ikke gennemgå disse regler. Her kommer så en liste over hvem der er hvem:Politimester striks: Guld-Iver_Flintesten Borgmester Tryne: Dresse Joakim Von And: hellevad Mickey Mouse: Bach Håber i vil deltage i denne, meget donaldistiske leg.
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg er borgmester Tryne. I dag var jeg over i "fjendens lejr" også kendt som Gåserød. De irreterede mig utrolig meget og de kaldte mig "Fede grissebasse". Da jeg kom hjem havde min kære mor heldigvis lavet den mest udsøgte Hindbærtærte som jeg guffede i mig lige med det samme. Derefter var jeg ude og klippe en masse kedelige røde bånd over og jeg blev interviewet af Andeby-Posten. Nu er jeg træt så jeg tror at jeg går ind på mit værelse og tager en lille grisselur.
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg åbnede bildøren, og trådte ud på vejen. Jeg smækkede døren, og gik op af trappen mod politistationen. Jeg åbnede døren, trådte ind og hængte min frakke. Jeg hilste på receptionisten, og gik ovenpå mod mit kontor. Da jeg nåede ind på kontoret, satte jeg mig i min kontorstol. Jeg sad lidt og kikkede ud i ingentingen, men så rettede jeg atter blikket mod mit skrivebord: Masser af dumme papirer der skulle udfyldes, og breve, rapporter osv. Jeg drog et langt suk, greb min kuglepen. Jeg kunne ligeså godt få det overstået....
|
|

Tilbage til toppen
|
UPDATE: Dresse du er nu på listen :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil gerne være Joakim von And! :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Guld-Iver_Flintesten wrote:UPDATE: Dresse du er nu på listen :D Ok :D
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
UPDATE: hellevad er nu også på listen :D
|
|

Tilbage til toppen
|
...Efter at have brugt alt for lang tid (Syntes jeg selv) på at ordne brevene, rapporterne og jeg ved ikke hvad, gik jeg ud på gaden for at trække lidt frisk luft. Da jeg nu, alligevel var ude, besluttede jeg mig for at gå en tur rundt om JvA's pengetank. Bare for at strække benene lidt...
|
|

Tilbage til toppen
|
jeg vil gerne være Mickey Mouse.
Bach? Bakki di Bach? :d
|
|

Tilbage til toppen
|
Bach wrote:jeg vil gerne være Mickey Mouse. Okay, skriver dig på nu!
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil ikke være andre end JVA, så jeg er ikke med.. Jeg håber, det er okay. :D
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vågner efter en langg morfar, jeg tager en kop te, og tager min frakke på og går hen på politistationen.
|
|

Tilbage til toppen
|
GumleAnden wrote:Jeg vil ikke være andre end JVA, så jeg er ikke med.. Jeg håber, det er okay. :D Okay... Jeg har jo ligesom ikke noget valg, vel? Men hellevad må gerne se at få skrevet noget her, ellers er det rimeligt unfair han har reserveret en af de mest, populære figurer!
|
|

Tilbage til toppen
|
...Efter at have gået rundt om JvA's pengetank, satte jeg kursen tilbage mod stationen. Det kunne jo være at jeg mødte min gode ven Mickey der. Det ville give lidt adspredelse fra den, til tider, ensformelige hverdag. Da jeg kom hen til politistationen, så jeg at Mickey var på vej ind af døren. Jeg råbte: "Hey Mickey. Hvordan går det?" Og gik hen imod ham...
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vender mig om og ser striks, vi hilser og går ind. Vi tager en kringle og en kaffe og taler om den nye sag i mod Mark taskerøver.
|
|

Tilbage til toppen
|
...Jeg viser Mickey ind på mit kontor hvor vi sætter os ned. "Noget nyt om Mark takserøver, mickey?"...
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg høre at han gemmer sig inde i den forladte lagerbygning i grænsen af Gåserød
|
|

Tilbage til toppen
|
..."Hvad er din kilde?"...
|
|

Tilbage til toppen
|
Mig selv ;D
|
|

Tilbage til toppen
|
:D
 Tusinde tak til Chri527w, for billedet! :D
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|