|
|

Tilbage til toppen
|
Det er min fødselsdag i dag. Giv gaver tak. ( PÅ MIN VÆG ) Og ønsk tillykke. Kun hvis i gider :)
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Tillykke :D
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
Hehe.. :P Du skrev dette om natten. :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Tillykke!! d:
 _____________________ -medlem 618 :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Bernard wrote:Tillykke!! d: Når ja, tillykke! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Bernard wrote:Tillykke!! d: Når ja, tillykke! :D Ja, Tillykke :P
Mig i Andby Lidt om min Andby figur :P Jeg kører i en sportsvogn af mærket "Andston Martin" Jeg bor på Sportsbrusvej i nr. 9 Mit arbejde er som Krimanalbetjent i H.A.P 
|
|

Tilbage til toppen
|
Tillykke! :D Sad du midnat og ventede på det blev D.15? :P Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Tillykke! :D Sad du midnat og ventede på det blev D.15? :P Tak allesammen, og ja det gjorde jeg. Hehehe :)
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Tillykke. Håber du tager gavn af din nye fodbold d:P?
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock(Andeskriver på det fantastiske http://www.Andeby-Centrum.dk)!
|
|

Tilbage til toppen
|
Gratz!
Joakim-Von-And-Mønts wrote: DET er FANTASTISK :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Archibald_Haddock wrote:Tillykke. Håber du tager gavn af din nye fodbold d:P? Tak :) og ja det gør jeg :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Tillykke super :D du skal da ha en gave
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|

Tilbage til toppen
|
OliverAnden wrote:Tillykke super :D du skal da ha en gave Tak :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Det er så lidt.. 900 AKR, hvad kan man dog bruge dem til xD?
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock(Andeskriver på det fantastiske http://www.Andeby-Centrum.dk)!
|
|

Tilbage til toppen
|
Archibald_Haddock wrote:Det er så lidt.. 900 AKR, hvad kan man dog bruge dem til xD? Tja.... Jeg sparer dem op!!! Du ved jo no jeg hedder vonAnd :)
|
|

Tilbage til toppen
|
SupervonAnd wrote:Archibald_Haddock wrote:Det er så lidt.. 900 AKR, hvad kan man dog bruge dem til xD? Tja.... Jeg sparer dem op!!! Du ved jo no jeg hedder vonAnd :) Ja :D
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|