|
|

Tilbage til toppen
|
Joakim-Von-And-Mønts wrote:Krydderbollen wrote:Hmm.... Tror nu stadig jeg fortrækker at have dem i mapper. Så kan jeg bladre i dem, og tror det passer endnu bedre på dem end tidsskriftkassetter.... Men tak for jeres svar :D
Hvor mange AA blade har i egentligt?
Og hvor gammelt er jeres ældste?
Mit ældste er fra 1956 :D 1954 :D Mine ældste blade, er hele årgang 1958 :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
Tilbage til toppen
|
Dresse wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:Krydderbollen wrote:Hmm.... Tror nu stadig jeg fortrækker at have dem i mapper. Så kan jeg bladre i dem, og tror det passer endnu bedre på dem end tidsskriftkassetter.... Men tak for jeres svar :D
Mit ældste er fra 1956 :D 1954 :D 2012. lol ej mit ældste er kun fra 2006... Har næsten ingen gamle blade, men det er også lidt sværer at få fat på gamle danske blade her i Lux... Ja, okay. Fair nok ;)
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Dresse wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:Krydderbollen wrote:Hmm.... Tror nu stadig jeg fortrækker at have dem i mapper. Så kan jeg bladre i dem, og tror det passer endnu bedre på dem end tidsskriftkassetter.... Men tak for jeres svar :D
Mit ældste er fra 1956 :D 1954 :D 2012. lol ej mit ældste er kun fra 2006... Har næsten ingen gamle blade, men det er også lidt sværer at få fat på gamle danske blade her i Lux... Ja, okay. Fair nok ;) Mit ældste er det første Russiske! :D Nogen der vil gætte på hvormeget man kan få for det?
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Mit ældste er nr. 6 1949 ;D En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Nej, har den i 3. oplag... :/ Har tilgængæld nr. 2 i 1. oplag! :D Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1, oplag 1? :P Nej, har den i 3. oplag... :/ Har tilgængæld nr. 2 i 1. oplag! :D Jeg har ingen gang nr. 1 i nogen af de udgaver :P Hvilket jeg er ret irriteret over :P Men har Norges første Jumbobog, udgave 1, oplag 1 :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D
 Tusinde tak til Chri527w, for billedet! :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D LA? En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D LA? LommeAnden ;-)
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D Jeg går heller ikke lige så meget op i Jumbobøger, som jeg går op i AA og co. For mig er Jumbobøger noget man kan købe, hvis der er gode historier i, men ikke noget man bare skal eje, ligesom AA og co. :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D Jeg går heller ikke lige så meget op i Jumbobøger, som jeg går op i AA og co. For mig er Jumbobøger noget man kan købe, hvis der er gode historier i, men ikke noget man bare skal eje, ligesom AA og co. :-D Jeg synes ellers tit, der er bedre historier i jumbobøgerne, end Anders And bladene :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D Jeg går heller ikke lige så meget op i Jumbobøger, som jeg går op i AA og co. For mig er Jumbobøger noget man kan købe, hvis der er gode historier i, men ikke noget man bare skal eje, ligesom AA og co. :-D Jeg synes ellers tit, der er bedre historier i jumbobøgerne, end Anders And bladene :D Måske har du ret, men det er bare en vane for mig, at købe AA hver uge :-D

|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:emil_k. wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D LA? LommeAnden ;-) Ah :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D Jeg går heller ikke lige så meget op i Jumbobøger, som jeg går op i AA og co. For mig er Jumbobøger noget man kan købe, hvis der er gode historier i, men ikke noget man bare skal eje, ligesom AA og co. :-D Jeg synes ellers tit, der er bedre historier i jumbobøgerne, end Anders And bladene :D Måske har du ret, men det er bare en vane for mig, at købe AA hver uge :-D Kan godt lide den italienske stil, derfor køber jeg jumbobøgerne, også køber jeg naturligvis også de gamle, selvom historierne er bedre i de nye, synes jeg :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:hellevad wrote:Krydderbollen wrote:hellevad wrote:Joakim-Von-And-Mønts wrote:emil_k. wrote:Har i Jumbobog 1, udgave 1 oplag 1? :P Jeg har kun 1'eren i 4. og 5. oplag :D Har den ikke i nogen som helst oplag :P Har du ikke nr. 1? (Altså JB nr. 1?) Jeg har alt, alt for længe, forgæves, desværre, søgt efter nr. 7 og 9, da jeg så har de 10 første JB. Altså, ikke i første oplag :P Men købte idag 6 JB og 2 LA til 50 kroner i alt! Det var noget af et køb syntes jeg :D Nej, jeg har ikke nr. 1 i noget oplag, men har nr. 4 i det nyeste oplag, nr. 5 i ukendt oplag, men sandsynligvis i det 3. oplag, da der står "Genoptryk. Nu med farver på ALLE siderne", og så har jeg nr. 9 i 2. oplag :-D Jeg har alle de første 10, men desværre er 2'eren ikke samme oplag som de andre... :D Jeg går heller ikke lige så meget op i Jumbobøger, som jeg går op i AA og co. For mig er Jumbobøger noget man kan købe, hvis der er gode historier i, men ikke noget man bare skal eje, ligesom AA og co. :-D Jeg synes ellers tit, der er bedre historier i jumbobøgerne, end Anders And bladene :D Måske har du ret, men det er bare en vane for mig, at købe AA hver uge :-D Kan godt lide den italienske stil, derfor køber jeg jumbobøgerne, også køber jeg naturligvis også de gamle, selvom historierne er bedre i de nye, synes jeg :P Jeg får også ret meget lyst til at købe jumbobogen "Mesteren", selvom at jeg ikke kan lide fodbold, da der er nogen gode historier i(ser det ud til), og også gode historier i den nyeste, så måske vil jeg købe dem, men synes at de er så dyre :-D

|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|