|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Det kan du sagtens sige!
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|
Tilbage til toppen
|
det gør faktisk siden langsom :)
|
|

Tilbage til toppen
|
THT wrote:Albert_And wrote:spejdersigne10 wrote:Mikkelhe$$ wrote:rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk. det problem har jeg også nogen gange Vores net er VIRKELIGT ekstremt dårligt. Også vores! På et tidspunkt gik den ud 7 gange på 1-2 timer!!! Jeg kan anbefalde 4G Netwerk!!! Hurtig som et lyn :D :P
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
-Altså jeg synes at man bare skal lave alle signaturer så man selv kan vælge om man kunne se dem. Fx. så man kan vælge til eller fra inde på ens indstillinger. Ellers kunne man gøre så alle signaturer var i en såkaldt "spoiler", og så kunne folk ellers gøre som de vil inde i spoileren. Men jeg er helt enig i at forummet er uoverskueligt
Spoiler (klikk for å vise) God Jul 
|
|

Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:THT wrote:Albert_And wrote:spejdersigne10 wrote:Mikkelhe$$ wrote:rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk. det problem har jeg også nogen gange Vores net er VIRKELIGT ekstremt dårligt. Også vores! På et tidspunkt gik den ud 7 gange på 1-2 timer!!! Jeg kan anbefalde 4G Netwerk!!! Hurtig som et lyn :D :P Ved ikke hvad vores hedder, men det er kun nogle gange det går ud.
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
Ej ja! Se hvor langt tid siderne på Donald er for af indlæse!
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
:).
//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock(Andeskriver på det fantastiske http://www.Andeby-Centrum.dk)!
|
|

Tilbage til toppen
|
ok... men min signatur fylder ikke særligt meget:) AndebyGå ind på thorik  thorik2 wrote:thoger wrote:thorik2 wrote:Banke banke på! Hvem er det? det er thorik2 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) GOD JUL!!! //thorik Spoiler (klikk for å vise) hejsa HADER JUSTIN BIEBER!http://www.youtube.com/watch?v=XuX9JWRTK2sthoriks hjemmeside
|
|

Tilbage til toppen
|
Laver min om.. | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
har ikke lagt merke til det!!
|
|

Tilbage til toppen
|
ok
Godmorgen :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Øv, men okay
 Spoiler (klikk for å vise)  Quack: Spoiler (klikk for å vise)  Her er lidt om verdens bedste parti!!! Hjemmeside: www.quack.tkFormænd: Nusgam & Mikkelhe$$ Quack har 39 medlemer Quack har 3 medlemer i byrådet Motto: God, Bedre, Quack Mærkesager: Spoiler (klikk for å vise) 1) At borgmesteren skal holde en nytårstale.
Vi går indfor at der skal være en nytårstale fra borgmesteren. Her skal han snakke om hvad der sket i året og andre ting. Denne mærkesager er allerede fuldført da Albert And begyndte på det så det er bare super! ;)
2) At vi får forumsklanerne tilbage!
De gamle brugere husker nok forumklanerne. Der var man forskellige rang og vi havde også et forum til hver klan. Men efter flytningen har vi mistet dem og vi går ind for at få dem tilbage. I øvrigt ønsker vi kun de 4 gamle klaner (Milliardærene, Grønspætterne, Skurkene og Genierne) og ikke flere som fx. Superheltene vis denne mærkesag blev fuldført.
3) Mere donaldisme - især i forummet!
Andeby.dk's donaldisme er næsten så godt som væk. Derfor ønsker vi mere Donaldisme og ikke mindst aktivitet i forummet. Vi støtter meget Donaldisme ministeriet, da vi mener at det kan blive vejen til mere donaldisme.
4) En app med andeby.dk til App store og/eller Android Marked.
Denne mærkesag er langt fra at kunne være virkelig men den står her alligevel. Vi ønsker at der er en app til andeby.dk. På appen skal man kunne skrive i forummet, svare på sine beskeder og skrive på væggene! Den kunne måske godt være lidt ligesom facebook appen.
5) Flere aviser.
6) Stoppe Spam, mobning og lignende.
Som vores mindste mærkesag går vi også ind for at stoppe spam hacking og mobning, men eftersom at det er noget der er meget lidt af er det kun et et meget lille punkt. Vi vil også have at der skal være en pæn tone her på de tre Andebyer.
7) De gamle vægge skal tilbage.
Vi vil rigtig gerne have den gamle tilbage. Den var meget bedre at fører samtaler med flere på en gang, og ens samtaler kunne være rigtig lange. Sådan blev det desværre ikke efter vi flyttede til det nye Andeby.dk, og vi ønsker hvis det kan lade sig gøre at væggene kommer tilbage.
8) Medlemsgrænse.
Vi er stærkt imod en medlemsgrænse. Det er der ikke behov for. Det er op til hvert et parti om de vil have begrænsede medlemmer eller ej.
9) To stemmer, ikke mere eller mindre.
Der skal være to stemmer hverken højere eller mindre. 1 er ikke godt da Andekæmperne har sikret deres sejre men derimod 3 er for meget da Andekæmperne ligeså vel som andre partier skal have en chance.
10) En chat.
Vi går ind for en chat, Hvor vi kan skrive sammen, alle sammen. Så kan det godt være der er nogle siger: "Man kan da bare gå over til Facebook." Men nej det kan man ikke. Det er ikke alle som har Facebook. En chat her kunne virkelig være dejligt og så kunne vi aflyse vores "Xat chatter".
11) H.A.P.
Vi går ind for at H.A.P skal bevares. Vi syntes H.A.P gør meget for andeby.dk, og dets borgere.
12) Ambassader
Vi i Quack går også ind for at få ambassader og måske genindføre den lukkede på Donald.no. Derudover ønsker vi også en svensk og måske tysk. Vi vil gerne have en svensk da vi synes at Andeby.dk ikke har særlig meget kontakt med dem. Der udfra kunne det være godt med en ambassade da vi så kan få større kontakt. Efter den svenske har vi tænkt på. "Hvorfor ikke en tysk?" Det kunne være nice. Det kunne nemlig være totalt fedt hvis der også var tyske ligesom der var en norsk. Og så var der måske nogle gode ting i Tyskland som vi kiunne bruge her eller omvendt. Dog kommer vi måske til at bruge Google Oversæt lidt mere end vi er vant til...
13) Ingen racisme
Vi er meget imod racisme. Alle er lige og der er ikke nogle som skal holdes ude for. Alle betyder lige meget. Man kan blive mere kendt på andeby.dk men man betyder ikke mere end andre. Du kan finde mig på Spoiler (klikk for å vise) Info om mig Spoiler (klikk for å vise)  Medlem siden: 29.02.2012 Medlem af partiet: Quack Medlems navn: simo409n Gaver jeg har fået: 7 gaver Ynglings Anders And figur er: Joakim von And Billeder Spoiler (klikk for å vise) Don Rosas stamtræ: Spoiler (klikk for å vise) Onkel Joakims pengetank gennem tiderne: Spoiler (klikk for å vise) Det første Anders And & Co.: Spoiler (klikk for å vise) Quack: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg kan nu ikke mærke forskel på mit internet! Men det er alligevel også så dårligt! :-(
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Nusgam wrote:Jeg kan nu ikke mærke forskel på mit internet! Men det er alligevel også så dårligt! :-( Samme her...
|
|
Tilbage til toppen
|
ThorikOAnd wrote:ok... men min signatur fylder ikke særligt meget:) Nu synes jeg, at den fylder ret meget. :)
|
|

Tilbage til toppen
|
Albert_And wrote:ThorikOAnd wrote:ok... men min signatur fylder ikke særligt meget:) Nu synes jeg, at den fylder ret meget. :) Det syntes jeg også! :D
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|
Tilbage til toppen
|
Nusgam wrote:Albert_And wrote:ThorikOAnd wrote:ok... men min signatur fylder ikke særligt meget:) Nu synes jeg, at den fylder ret meget. :) Det syntes jeg også! :D .. Så er vi enige, jo mindre 2+2 giver 6565.
|
|

Tilbage til toppen
|
Albert_And wrote:Nusgam wrote:Albert_And wrote:ThorikOAnd wrote:ok... men min signatur fylder ikke særligt meget:) Nu synes jeg, at den fylder ret meget. :) Det syntes jeg også! :D .. Så er vi enige, jo mindre 2+2 giver 6565. Nej, det er da 4444.
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|