|
|
Tilbage til toppen
|
Velkommen til Andebys Donaldisme Indlæg, dette indlæg er lavet til alle der savner Donaldisme på Andeby.dk, her kan du hygge dig med lidt Donaldisme, og lige neden under kan du se hvad statussen i indlægget om hvad vi lige nu er i gang med. Der er skrevet et spørgsmål lige nede under (I Status i indlægget,) det skal du svare på ved at kommentere dette indlæg. Regler, Faq og Funktioner om dette indlæg:Spoiler (klikk for å vise) Funktioner:
Indlægget fungere sådan at under: ”Debat Emne,” er der skrevet en form for et donaldistisk spørgsmål, dette spørgsmål skal man så svare på, det er jo tilladt af citere så dette emne kan godt trække sig lidt ud så der pludselig sker emne skift. Hvis der sker emne skift bliver Statussen ændrede til det nye emne. Hvis der nu ikke sker meget med emneskift, så kommer Donaldismeministeriet og finder på et nyt emne/status man så kan svare på.
Tilladt:
Det er jo tilladt at være Donaldistisk, men det er også tilladt at citere andres kommentar og skrive at de eksempel syndes det er godt, der må godt komme lidt emne skift i det, det er meningen. Men ikke alt for meget, og HUSK! Det må ikke gå ud fra Donaldismens rammer.
Ikke tilladt:
- Det er ikke tilladt at kommentere på slæmme negative måder. (Som at bruge bandeord på en dårlig måde er ikke tilladt) - Hvis man har en dårlig mening om andres svar, skal man ikke citere dem. - Det er ikke tilladt at lave emneskift ved bare at spørger om noget. (Ellers opret en tråd i Andeby-Forummet) - Det er ikke tilladt at kommentere noget som ikke handler om Donaldisme. - Det er ikke tilladt at reklamere om noget.
OBS: Hvis der er nogle der overtræder disse regler, ville deres kommentar blive slettet eller redigeres af en Moderator på Andeby.dk. Status i indlægget:Tjek indlægget med det nyeste spørgsmål. (Skriv dit svar/mening i kommmentar.) OBS: Hvis der er nogle der overtræder disse regler, ville deres kommentar blive slettet eller redigeres af en Moderator på Andeby.dk. Har du et spørgsmål om indlægget? Så skriv det HER!
|
|
Tilbage til toppen
|
SpørgsmålHvis nu Bjørne-Banden stjal alle Onkel Joakims penge og slap godt fra det, hvordan tror I så, at Andeby ville være?
|
|

Tilbage til toppen
|
Altså jeg tror at Andeby ville blive ekstrem kedeligt, og jeg kan sagtens forstille mig hvor sur og ked af det Onkel Joakim ville blive. Og jeg tør ikke tænke på den måde de ville misshandle alle hans penge på. Så jeg ville håbe at Georg Gearløs har en opfindelse der kan hjælpe hvis det nu en dag sker.
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|
Tilbage til toppen
|
Andeby ville i værste fald forsvinde. Joakim von And ejer jo 99,9 % af Andeby. ;-)
|
|

Tilbage til toppen
|
Albert_And wrote:Andeby ville i værste fald forsvinde. Joakim von And ejer jo 99,9 % af Andeby. ;-) Ja, vidste ikke han ejede så meget!
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
jeg tror At Joakim ville genopbygge sit imperium fra bunden, han er en af de mest karakterfaste personligheder der findes.
formand for det stolte parti Andiancen.
En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.
kæmpe stor AA fan.
jeg forstår ikke at der i år 2013, findes folk der ligger deres liv i hænderne på et overnaturligt væsen, som de kalder gud. Hvorfor ikke forsøge at være sin egen gud, livet består af valg, og gud træffer dem ikke for dig, du giver ham bare skylden, lige meget om det går godt eller dårligt.
|
|

Tilbage til toppen
|
laujensen wrote:jeg tror At Joakim ville genopbygge sit imperium fra bunden, han er en af de mest karakterfaste personligheder der findes. Ja, det er han!
|
|

Tilbage til toppen
|
s-så er anders and&co ikke s-sjovt l-længer
 [/img]http://i1162.photobucket.com/albums/q528/anton56789/OlivervsksBilled1.png[/img][url=http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=olivervsk]  vil du se videoen i spoileren helt færdig?? Spoiler (klikk for å vise) forsøg om bbkoder http://www.youtube.com/watch?v=83M60qeRyMc&feature=player_embedded[list=$]ha ha[/list][youtube]http://www.youtube.com/v/rAcYnIeUOUs[/youtube]
|
|

Tilbage til toppen
|
bjørnbanden er alt for dumme så onkel joakim vil hurtigt få dem tilbage
|
|
Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:Albert_And wrote:Andeby ville i værste fald forsvinde. Joakim von And ejer jo 99,9 % af Andeby. ;-) Ja, vidste ikke han ejede så meget! Ifølge flere tegnere og Anders And-historieskrivere ejer han 99,9 % af Andeby.
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg tror at anders ville blive trist over at skulle arbejde endnu mere for at hjælpe joakim på benene igen! Siger Sjove seriefilm: Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 1 Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 200t Spoiler (klikk for å vise) Trainsform3rs Spoiler (klikk for å vise) Mine billeder fra tegner på andeby.dk: Spoiler (klikk for å vise) B-M: Spoiler (klikk for å vise) Nina_Nielsand: Spoiler (klikk for å vise) Emil_k.: Spoiler (klikk for å vise) Jonathan: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det?
|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det? Man har aldrig fået det at vide i Historierne. Man gad vide om det ikke bare er et lille stykke ufrugtbar jord som er i udkanten af Andeby? :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Sander_And wrote:emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det? Man har aldrig fået det at vide i Historierne. Man gad vide om det ikke bare er et lille stykke ufrugtbar jord som er i udkanten af Andeby? :P Hm..Aner det ikke, men et godt bud ville være Andy Anderbilt og/eller Guldiver Flintesten :-)
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:emil_k. wrote:Sander_And wrote:emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det? Man har aldrig fået det at vide i Historierne. Man gad vide om det ikke bare er et lille stykke ufrugtbar jord som er i udkanten af Andeby? :P Hm..Aner det ikke, men et godt bud ville være Andy Anderbilt og/eller Guldiver Flintesten :-) Når ja, dem havde jeg glemt! :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:hellevad wrote:emil_k. wrote:Sander_And wrote:emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det? Man har aldrig fået det at vide i Historierne. Man gad vide om det ikke bare er et lille stykke ufrugtbar jord som er i udkanten af Andeby? :P Hm..Aner det ikke, men et godt bud ville være Andy Anderbilt og/eller Guldiver Flintesten :-) Når ja, dem havde jeg glemt! :P Hehe.. ;-)
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:emil_k. wrote:hellevad wrote:emil_k. wrote:Sander_And wrote:emil_k. wrote:Gad vide hvem der ejer den 0,1 del af Andeby? :P Ja, er der nogle der ved det? Man har aldrig fået det at vide i Historierne. Man gad vide om det ikke bare er et lille stykke ufrugtbar jord som er i udkanten af Andeby? :P Hm..Aner det ikke, men et godt bud ville være Andy Anderbilt og/eller Guldiver Flintesten :-) Når ja, dem havde jeg glemt! :P Hehe.. ;-) Hvad så med borgmesteren... Så Joakim kan endelig godt fyre Andebys borgmester? :P
|
|

Tilbage til toppen
|
kan han?
Smiley'er: Spoiler (klikk for å vise)  Tak fordi i så min Signatur!
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|