Leder og journalist hos TrinitasSpillende træner og talentspejder hos Gåserød UnitedXX hos YYXX hos YYSpoiler (klikk for å vise)
Mit profilinfo:Spoiler (klikk for å vise)
Mit brugernavn: Jumbokongen.
Medlem siden: 19. april 2008.
Medlem af klan (før afskaffelsen): Genierne.
Medlemsnummer: 5467.
Placering på listen over ældste aktive brugere: næstældste, kun overgået af Kalle.
Parti og rang: Vænderne, hvor jeg også er leder og byrådsmedlem.
Rod, guides og hjælp:Spoiler (klikk for å vise)
Mine grønspættenavne:Spoiler (klikk for å vise)
Jumbokongen: Julet Ulden og Morgenfrisk Beundringsværdig Original Krakilsk Original, Næbbet Grødnisse og Excentrisk Nar
Kristoffer (Mit rigtige navn): Krakilsk Ridderlig Intergalaktisk Snyder Tv-personlighed, Ostespisende Fjernsynskikkende og Fjerlet Eksemplarisk Rigmand
Der er noget sjovt i denne spoiler:Spoiler (klikk for å vise)
Klik ikke på linket. Du kan dø af det. Men du er nysgerrig, ikke? Kom nu, klik på linket! Du kan ikke dy dig. Det VED jeg. Kom nu, klik dog på det link og kom videre. Klik så på linket. Kom nu. Bare et lille klik. Et lillebitte klik. Please?
http://www.mindistortion.tv/iwantyoursoul/?i_am=Jumbokongen Mine yndlings- citater og -ordsprog:[spoiler]- "Et øje for et øje efterlader os alle blinde". Mahatma Gandhi, indisk frihedskæmper og antiracist.[/color]
- "Vil man have de brede massers sympati, må man fortælle dem de dummeste og mest naive ting". Adolf Hitler, diktator.
- "Demkrati er den kunst og videnskab at styre cirkus fra abeburet". Abraham Lincoln, USAs 16. præsident.
- "Dræb en - og du er morder. Dræb milioner - og du er erobrer. Dræb alle - og du er Gud". Adolf Hitler, diktator.
_ "Intet tab skulle ramme os, som kan undgås ved rettidig omhu". Arnold P. Møller Mærsk, sø- og finansmand.
- "Den vanskeligste ting at forstå i denne verden, er indkomstskatten". Albert Einstein, fysiker.
- "Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker". Albert Einstein, fysiker.
- "Det vigtige er at blive ved med at stille spørgsmål". Albert Einstein, fysiker.
- "En videnskabsmand er en mand, der ved noget om noget, som resten af verden er uvidende om, og er uvidende om det, som hele verden ved." Albert Einstein, fysiker.
- "Nationalisme er en børnesygdom. Den er menneskehedens mæslinger". Albert Einstein, fysiker.
- "Videnskab uden religion er lam. Religion uden videnskab er blind". Albert Einstein, fysiker.
- "Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærge os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne". Alexander Graham Bell, fysiker.
- "Der er ingen fornøjelse ved ikke at have noget at lave; det sjove er at have masser at lave og ikke gøre det". Andrew Jackson, USAs 7. præsident.
- "10 pct. af alle biltyve er kejthåndede. Alle isbjørne er kejthåndede. Så hvis din bil bliver stjålet, er der 10 pct. chance for, at den er stjålet af en isbjørn". Ukendt.
- "Der var aldrig et geni uden et stænk af galskab". Aristoteles, filosof.
- "Alle vil leve længe, men ingen vil være gammel". Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Et uordentligt skrivebord er et tegn på en ordentlig tankegang". Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Ingenting er sikkert her i verden, undtagen døden og skatterne". Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Skjul ikke dine evner. De er givet for at blive brugt. Til hvad nytte er et solur i skyggen"? Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Skriv i sand de uretfærdigheder, du møder - mejsl i sten de velgerninger, du kommer ud for". Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Velsignet er den, som intet forventer, for han vil aldrig blive skuffet". Benjamin Franklin, statsmand og opfinder.
- "Hvis General Motors havde fulgt udviklingen i samme takt som computerindustrien, ville en bil koste 25 dollars og køre 5.000 km på literen". Bill Gates, IT-mand og milliardær.
- "Det er særdeles enkelt at beregne sine udgifter. Man lægger bare ti procent til sine indtægter". Bing Crosby, skuespiller.
- "Lev ikke i fortiden, drøm ikke om fremtiden, koncentrer dit sind om nuet". Buddha, vismand.
- "Uanset hvad du venter, vil det være anderledes". Buddha, vismand.
- "Det er overstået, og det kan ikke gøres om, og det er da en slags trøst. Siger de i Tyrkiet, når de hugger hovedet af den forkerte mand". Charles Dickens, forfatter.
- "Fandtes der ingen onde mennesker, fandtes der heller ikke gode advokater". Charles Dickens, forfatter.
- "Køer er min lidenskab. Jeg har altid sukket efter at trække mig tilbage til en svejsisk gård og leve helt omgivet af køer. Og porcelæn". Charles Dickens, forfatter.
- "Det er betydeligt lettere at dø i skyttegraven end at arbejde 365 dage om året". Che Guevara, revolutionær.
- "Der er kun én vej til et lykkeligt ægteskab - og så snart jeg har fundet den, vil jeg gifte mig igen". Clint Eastwood, skuespiller.
- "Bedøm din succes på, hvad du måtte opgive for at få den". Dalai Lama, vismand.
- "Del ud af din viden. Det er en måde at opnå udødelighed på". Dalai Lama, vismand.
- "En kærlig atmosfære i dit hjem er fundamentet for dit liv". Dalai Lama, vismand.
- "Husk at tavshed sommetider er det bedste svar". Dalai Lama, vismand.
- " Kend reglerne så du ved, hvordan du bryder dem ordentligt". Dalai Lama, vismand.
- "Min religion er venlighed". Dalai Lama, vismand.
- "Når du opdager, at du har lavet en fejl, så gå straks i gang med at rette den". Dalai Lama, vismand.
- "Ved skænderier mellem elskende så hold dig til den øjeblikkelige situation; bring ikke fortiden ind i billedet". Dalai Lama, vismand.
- "Vær nænsom over for jorden". Dalai Lama, vismand.
- "Vær åben for forandringer, men gå ikke på kompromis med dine inderste værdier". Dalai Lama, vismand.
- "Amerika er et land, hvor enhver mand har sin frihed til at gøre, hvad hans kone vil". Ernest Hemmingway, forfatter.
- "Det mærkeligste ved fremtiden er, at man så vil kalde vor tid for 'de gode gamle dage'". Ernest Hemmingway, forfatter.
- "