|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg ville bare spørge om nogen af jer har nogen spørgsmål til Jumbokongen, til det politiske hjørne? Skriv det i en kommentar! Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget! Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Er der forskel på, hvordan partierne ser på smagen af lamakød?
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Meget politisk interesseret læser skriver et spørgsmåll til DPH i ATS-stil: Bliver gaudaost lavet af skummetmælk eller letmælk?
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Er der forskel på, hvordan partierne ser på smagen af lamakød? Dammit, nu ligner det, at jeg efterlignede dig!
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget!? :P Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
kalle wrote:Må jeg blive kok for Vænderne? Ja. Jeg laver bage kager med for meget mel i! :D Siger Sjove seriefilm: Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 1 Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 200t Spoiler (klikk for å vise) Trainsform3rs Spoiler (klikk for å vise) Mine billeder fra tegner på andeby.dk: Spoiler (klikk for å vise) B-M: Spoiler (klikk for å vise) Nina_Nielsand: Spoiler (klikk for å vise) Emil_k.: Spoiler (klikk for å vise) Jonathan: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget!? :P Men vi må stadig skrive her :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Miger wrote:kalle wrote:Må jeg blive kok for Vænderne? Ja. Jeg laver bage kager med for meget mel i! :D HVAD!!!! FY FOR DEN!!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Footix_Von_And wrote:Miger wrote:kalle wrote:Må jeg blive kok for Vænderne? Ja. Jeg laver bage kager med for meget mel i! :D HVAD!!!! FY FOR DEN!!! Jeps :P Siger Sjove seriefilm: Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 1 Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 200t Spoiler (klikk for å vise) Trainsform3rs Spoiler (klikk for å vise) Mine billeder fra tegner på andeby.dk: Spoiler (klikk for å vise) B-M: Spoiler (klikk for å vise) Nina_Nielsand: Spoiler (klikk for å vise) Emil_k.: Spoiler (klikk for å vise) Jonathan: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Spørgsmål: Tror du at blok-politik, vil ændre noget som helst, og ville det bliver bedre eller dårligere? Hvad synes su om at Byrådet ikke reklamere på væggene mere?
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Miger wrote:Footix_Von_And wrote:Miger wrote:kalle wrote:Må jeg blive kok for Vænderne? Ja. Jeg laver bage kager med for meget mel i! :D HVAD!!!! FY FOR DEN!!! Jeps :P Hvis du var på mit cake-team var du blevet "tradet" væk til rams eller sådan noget!!!! :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Footix_Von_And wrote:Miger wrote:Footix_Von_And wrote:Miger wrote:kalle wrote:Må jeg blive kok for Vænderne? Ja. Jeg laver bage kager med for meget mel i! :D HVAD!!!! FY FOR DEN!!! Jeps :P Hvis du var på mit cake-team var du blevet "tradet" væk til rams eller sådan noget!!!! :P Please ikke Rams. Jeg ville gøre alt for at undgå Rams! Jeg ville opgive melet og bruger sukker i stedet! Bare ikke Rams (eller Browns) :P Siger Sjove seriefilm: Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 1 Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 200t Spoiler (klikk for å vise) Trainsform3rs Spoiler (klikk for å vise) Mine billeder fra tegner på andeby.dk: Spoiler (klikk for å vise) B-M: Spoiler (klikk for å vise) Nina_Nielsand: Spoiler (klikk for å vise) Emil_k.: Spoiler (klikk for å vise) Jonathan: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget!? :P Mit spørgsmål var politisk.
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvad er forskellen på os og dem - sådan rent politisk.
I'm here to judge.
|
|

Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Anton331 wrote:Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget!? :P Mit spørgsmål var politisk. -.-' Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Anton331 wrote:Obs. kun politiske spørgsmål! Alle andre der ikke handler om politik vil ikke blive godtaget!? :P Mit spørgsmål var politisk. -.-' Jamen det var det da! Det handler om partiernes holdninger! :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvordan bliver det muligt at gå til månen?
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|