|
|

Tilbage til toppen
|
Hej alle! :DLige nu sker der ikke en *bib* i forumet. Så jeg besluttede mig for at lave det her indlæg, for og blære mig lidt. :P Jeg skal til USA i morgen!! :D Jeg regner derfor med ikke og være online i de 3 uger jeg er afsted.. Nå, men det var lidt agurkenyheder! God sommerferie! | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvor skal du være i USA?
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|

Tilbage til toppen
|
Der er vist nogen der kan der, hva'?
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg er her allerede :P (der er WiFi der hvor vi bor :D)
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
GumleAnden wrote:Hvor skal du være i USA? Lidt forskelligt. Men vi starter med og være i Las Vegas! | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Her været i USA en gang, rettere sagt New York. DET VAR SÅ FEDT!! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:GumleAnden wrote:Hvor skal du være i USA? Lidt forskelligt. Men vi starter med og være i Las Vegas! Las Vegas er ikke lige mig... Men jeg håber, at du får en rigtig god tur til USA.
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|

Tilbage til toppen
|
GumleAnden wrote:Agent_Gufmand wrote:GumleAnden wrote:Hvor skal du være i USA? Lidt forskelligt. Men vi starter med og være i Las Vegas! Las Vegas er ikke lige mig... Men jeg håber, at du får en rigtig god tur til USA. Ja god tur, også fra mig!
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D
med venlig hilsen Emil McDuck - en stor Don Rosa-fan, der har alle Don Rosas historier! :D Gumle og jeg kører en julekalender gennem hele december. Læs den her!Se vores (mig og Albert) skriv-videre-Andby-fortælling: Matador-mix-mysteriet :DSpoiler (klikk for å vise) Sådan tegner man Onkel Joakim, når man hedder Don Rosa: Spoiler (klikk for å vise) GumleMumle-chatten - chatten der gumler og mumler hele dagen: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af.
|
|

Tilbage til toppen
|
Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D
med venlig hilsen Emil McDuck - en stor Don Rosa-fan, der har alle Don Rosas historier! :D Gumle og jeg kører en julekalender gennem hele december. Læs den her!Se vores (mig og Albert) skriv-videre-Andby-fortælling: Matador-mix-mysteriet :DSpoiler (klikk for å vise) Sådan tegner man Onkel Joakim, når man hedder Don Rosa: Spoiler (klikk for å vise) GumleMumle-chatten - chatten der gumler og mumler hele dagen: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet.
|
|

Tilbage til toppen
|
Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet. Så er det godt du ikke er født i min familie. :P Er lige blevet 12 og har været i 17 forskellige lande. Og mange af dem har jeg været i flere gange. :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
GumleAnden wrote:Agent_Gufmand wrote:GumleAnden wrote:Hvor skal du være i USA? Lidt forskelligt. Men vi starter med og være i Las Vegas! Las Vegas er ikke lige mig... Men jeg håber, at du får en rigtig god tur til USA. Min far ville enligt ikke der hen. Men så skriftede han mening. Tror kun vi skal være der i 3 dage. Vi tager også til Californien! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
God rejse :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
rigtig god tur til USA. Jeg har jo næsten lige været der og vil mega godt derhen igen:D
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet. Så er det godt du ikke er født i min familie. :P Er lige blevet 12 og har været i 17 forskellige lande. Og mange af dem har jeg været i flere gange. :P Dæmp dig lige lidt... Jeg får mareridt i nat, hvis du ikke stopper! XD
|
|

Tilbage til toppen
|
OliverAnden wrote:rigtig god tur til USA. Jeg har jo næsten lige været der og vil mega godt derhen igen:D Har også været i New York en gang, og det var så fedt!! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Guld-Iver_Flintesten wrote:Agent_Gufmand wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet. Så er det godt du ikke er født i min familie. :P Er lige blevet 12 og har været i 17 forskellige lande. Og mange af dem har jeg været i flere gange. :P Dæmp dig lige lidt... Jeg får mareridt i nat, hvis du ikke stopper! XD :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|