|
|

Tilbage til toppen
|
Fedt God tur:-)
|
|

Tilbage til toppen
|
kalle wrote:Fedt. Jeg har været i USA to gange før, og jeg skal derhen igen til næste sommer :D Fedt! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Rigtig god tur :)
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet. Så er det godt du ikke er født i min familie. :P Er lige blevet 12 og har været i 17 forskellige lande. Og mange af dem har jeg været i flere gange. :P Så kan jeg ikke forstå at mange mener at jeg har været i mange lande. Har været på Færøerne 4 gange, I Australien 1 gang, i Frankrig 1 gang og i Honduras gang, men har så prøvet at mellem-lande i både Singapore, ondon, Miami og new york + at jeg har været i Tyskland flere gange, men dog ikke på ferie. Hav en rigtig god tur/ferie til USA, Gufmand :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Agent_Gufmand wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Guld-Iver_Flintesten wrote:Emil_McDuck wrote:Jeg synes, alle skal til U.S.A. for tiden.  Det må vel være fordi, det er fantastisk at være der som turist. God tur. :D Hmm, det kan vel så diskutteres... Jeg foretrækker, og har altid gjort det, at være hjemme i ferien, for at slappe af. Jeg foretrækker også at være hjemme i Danmark, dog har jeg intet imod at være i sommerhus i Danmark. :D Tjoo... Bare der er internet XD Ej, jeg hader bare at være på ferie, et eller andet sted, hvor man bare farer omkring, for at se alt muligt. Det er slet ikke afslappende, tværtimod. Og det går stik imod, mine idealer for en god ferie. Der skal man nemlig slappe af, og ikke have noget som helst på programmet. Så er det godt du ikke er født i min familie. :P Er lige blevet 12 og har været i 17 forskellige lande. Og mange af dem har jeg været i flere gange. :P Så kan jeg ikke forstå at mange mener at jeg har været i mange lande. Har været på Færøerne 4 gange, I Australien 1 gang, i Frankrig 1 gang og i Honduras gang, men har så prøvet at mellem-lande i både Singapore, ondon, Miami og new york + at jeg har været i Tyskland flere gange, men dog ikke på ferie. Hav en rigtig god tur/ferie til USA, Gufmand :-D Og for at komme til Paris, har jeg så kørt i gennem Tyskland, Belgien og Luxemborg :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Tak til alle! Skal måske møde THT (min ven i IRL) i USA! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Fedt! Jeg vil også gerne til USA, så må jeg tage med? :-P God tur! :-)
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Fedt! God tur! Var der i vinters (U.S. Virgin Iland). Der var virkelig fedt! Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg gider ikke høre på det.. Der er folk her der ikke skal på ferie *kravle tilbage i hjørnet*
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Tak til alle! Skal måske møde THT (min ven i IRL) i USA! :D Ja :D
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
Heldige :D
Bach? Bakki di Bach? :d
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|