|
|
Tilbage til toppen
|
Jeg har besluttet mig for at stifte Andebys Blå Bog. Det er der to grunde til: 1: Det bliver megasjovt! 2: Initialerne ABB fortjener stå for noget lidt mere hyggeligt end Anders Behring Breivik. Hvad er Andebys Blå Bog så? Andebys Blå Bog er på mange måde ligesom den Blå Bog man laver i slutningen af skoleåret - det er beskrivelser af brugerne på en kærligt drillende måde. Man skriver noget om en bruger, som man inddeler under nogle emner, f.eks. "Karakteristika, Arbejde, Yndlingskage, Politisk holdning, Længde på højre storetånegl" osv. Man bestemmer selv kategorierne. Når man så har skrevet den blå bog sender man den i en PM til denne bruger. Jeg retter så stavefejl og sletter de drillerier, der er lidt for onde, hvis der er sådan nogen, og så poster jeg den blå bog i forummet og på min blog. Her er et eksempel på en blå bog over Krasse: Karakteristika: Går altid med tænkehat, har engang spist sin egen højre lillefinger, skriver uforståelige ord som "Extrasolarisk" (det er vist nok noget, man kan indstille solcentret til, hvis man vil være extra brun) og så krasser hun øjnene ud på dig fra tid til anden. Fremtidige arbejde: Professor. Eller troldmand. Yndlingskage: Tænkekage. Politisk holdning: Krasse har ingen anelse om, hvad politik er. Længde på højre storetånegl: Krasses højre storetå er blevet spist af en glubsk kolibri, der havde hundegalskab. Så kom igang med at skrive blå bøger og PM dem til denne bruger! Til sidst en konkurrence: Besvar dette indlæg med, hvem du tror har lavet denne bruger. Den første, der gætter det, får skrevet en blå bog af mig. //Andebys Blaa (det betyder Blå) Bog Hvad er Andebys Blå Bog? og Blå Bog over Krasse af Andebys Blaa BogBlå bog om Sherlock Scones af Emil K.Blå bog om GumleAnden af Anton331Blå bog om Dresse af Andebys Blaa BogBlå bog om Hellevad - af Ham-$elvBlå bog om GumleAnden - af Anton331Blå bog om Thoger - Af Billedmageren
|
|

Tilbage til toppen
|
god ide. men hvad hvis flere skriver om den samme
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|
Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvem har startet dette? :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Rap and?
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
? | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|
Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Hellevad! Eller Fotix? Tror mest på FvA... Måske Krasse selv? Brugeren er jo en pige... Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Sherlock? Emil? AFK?
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse?
Joakim-Von-And-Mønts wrote: DET er FANTASTISK :D
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Krasse, Hellevad, eller Footix :P
En lille AA animation! :D | | V Spoiler (klikk for å vise)  © Copyright Billed-Mageren 2012 - Alle rettigheder forbeholdes
|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse :)
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg gætter på at det er den som har lavet, har lavet den :) Kom så med den blå bog til farmand her :)
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Tænkte først på Rap And, men det er et eller andet som ikke minder om ham :P Måske Sherlock, AFK, Mica? En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
Gumleanden? Sander And? Jakob vejand? Krasse?
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Not me. :-P Mit gæt er på Albert (GumleAnden), Ægget, Rap and eller Laujensen - ellers er der nogen der har stalket min væg. Måske Sherlock?
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
Heller ikke mig :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Kage = Gumleanden
Gustavo McAnd - Bedre kendt som den gamle gnier der hadder at betale skat. (Min spoiler er i stykker) Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Er den næstrigeste på Andeby.dk og KÆMPE Donaldist. Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) http://www.youtube.com/watch?v=rn4EYvFGzV8&feature=channel&list=ULKlik her for at se lidt af Villy Søvndal der taler engelsk, og nogen parodier på hans overlegne engelsk. Spoiler (klikk for å vise)
|
|
Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Andebys_Blaa_Bog wrote:Okay så. I admit it. Folks, jeg er Krasse. Virker nok ikke så smart, når jeg lige har skrevet, at det ikke var mig. :-P Ps. Shit, jeg har fået en stalker. :-O
Faketrix
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|