Velkommen til forummet på Andeby.dk
Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!
|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:hr.dennis wrote:Dresse wrote:hr.dennis wrote:Dresse wrote:Som leder af Næbvig, vil jeg gerne lave en fredsaftale med Gåserød kommune. Vi er en selvudråbt stat som er uafhængig af de tosser fra andeby. Næbvig ligger langs A7 motorvjen, lige uden for Andeby. selvfølgelig kan vi indgå en fredsaftale!!! hvis i altså er villig til at indgå i en alliance mod andeby!!! de demokrati elskende fjolser ska ned med nakken!!!!!!!!!!! Ja! Jeg er enig! Kommunisme er vejen frem! præcist!!!!!!!! andeby er snart vores muahahaha Kan nu ikke lide komminisne, men er også konge af Klondike nu. Men Dennis, vil i, Gåserød, være allierede med Klondike? :-D ja selvfølglig :P
hej jeg hedder dennis og jeg er borgmester af gåserød og andeby og sultan af langbortistan på andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
hr.dennis wrote:hellevad wrote:hr.dennis wrote:Dresse wrote:hr.dennis wrote:Dresse wrote:Som leder af Næbvig, vil jeg gerne lave en fredsaftale med Gåserød kommune. Vi er en selvudråbt stat som er uafhængig af de tosser fra andeby. Næbvig ligger langs A7 motorvjen, lige uden for Andeby. selvfølgelig kan vi indgå en fredsaftale!!! hvis i altså er villig til at indgå i en alliance mod andeby!!! de demokrati elskende fjolser ska ned med nakken!!!!!!!!!!! Ja! Jeg er enig! Kommunisme er vejen frem! præcist!!!!!!!! andeby er snart vores muahahaha Kan nu ikke lide komminisne, men er også konge af Klondike nu. Men Dennis, vil i, Gåserød, være allierede med Klondike? :-D ja selvfølglig :P Okay, det lyder godt! :-D Har Gåserød tilmeldt sig i "Dit-rige"?
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Vi har jo en hjemmeside til gåserød, hvis der skal planlægges et angreb! en hjemmeside med CHAT :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Footix_Von_And wrote:Vi har jo en hjemmeside til gåserød, hvis der skal planlægges et angreb!
en hjemmeside med CHAT :P HVOR?
hej jeg hedder dennis og jeg er borgmester af gåserød og andeby og sultan af langbortistan på andeby.dk
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|