|
|

Tilbage til toppen
|
INFO OM: Code:Teamet på SommerSjov har brugt rigtig lang tid på showet, men vi har ikke haft lige så lang tid som vi havde regnet med. Derfor har vi nogle ændringer og noget info om showet! Ændringer:Showet vil blive sendt de tre dage der er Sommerfest (Fredag, Lørdag & Søndag). Showet vil i to timer hver dag, i de tre dage. Teamet:Gufmand, Leder, vært & en masse andet. Ducke, Vært & Tilrettelægger Yanis, Vært. SuperVonAnd, vært & tilrettelægger. Anton331, Vært. OliverAnden, Tilrettelægger. GumleAnden, Tilrettelægger. Rasmus L., Tilrettelægger. Runnner, Producer. Magnus P., Producer & Videolaver.
Sendetider: Fredag, Lørdag & Søndag. Kl. 12-14.
Har du en ting til showet? Har du en sjov Youtube video, en reklame, eller et helt andet indslag til showet, så skynd dig at skriv til Mig/Gufmand!
Vi søger også billeder fra din ferie! Bare 5 stykker! Har du et billede? Så skriv til GumleAnden/Albert And på PM!
Vores hjemmeside: SommerSjov har deres helt egen hjemmeside, nemlig www.SommerSjov.tk! Skynd dig og gå ind på den!
Har du en fejl/rettelse, tilføjelse eller en ting til hjemmesiden, så skriv til mig/Gufmand! Info: Hjemmesiden er ikke færdig!
Kontakt: Har du nogle spørgsmål, eller vil du bare i kontakt med os? Så skriv til mig/Gufmand!
| Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |
Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Okay! :P er det fredag den 10 og så den 11 og 12 ? :P
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
SupervonAnd wrote:Okay! :P er det fredag den 10 og så den 11 og 12 ? :P Ja! :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:SupervonAnd wrote:Okay! :P er det fredag den 10 og så den 11 og 12 ? :P Ja! :P ok ! :P
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Fedt nok! :-)
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Nusgam wrote:Fedt nok! :-) Ja, ik? :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
Der kommer alt. Søde piger, stærke drenge. Øl og sodavand samt kage og chips. Og imens i fylder jeres maver med guds gaver så vil i bliver underholdt af noglen fantastiske værter i et liveshow lavet af nogle fantastiske mennesker
GINGA 4 EVER! Bjergene Kalder Himlen Kalder Noget vendter på dig i det fjerne Blodet skinder som flammer Indsigten om hvorfor man et til, er opnået Run & Run Forvandel dig til vinden og løb gør det bedre end du gjorde det igår kæmp mod det der er støre end dig selv det er ganske vist ungdommen er en faldene stjerne der aldrig brænder ud! ♣♠♦♥ [/center]  [/center]
|
|

Tilbage til toppen
|
yanis wrote:Der kommer alt. Søde piger, stærke drenge. Øl og sodavand samt kage og chips. Og imens i fylder jeres maver med guds gaver så vil i bliver underholdt af noglen fantastiske værter i et liveshow lavet af nogle fantastiske mennesker Kunne ikke have sagt det bedre! | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
(hvordan for jeg folk til at kommentere, NU VED JEG DET) Og alle der kommer til Sommer fest vil også få glæde af vores Kage tag selv bufe. der er alle kager i verden, helt fra Chokoladekage til drømmekage til sandkage til OSTEkage ;)
GINGA 4 EVER! Bjergene Kalder Himlen Kalder Noget vendter på dig i det fjerne Blodet skinder som flammer Indsigten om hvorfor man et til, er opnået Run & Run Forvandel dig til vinden og løb gør det bedre end du gjorde det igår kæmp mod det der er støre end dig selv det er ganske vist ungdommen er en faldene stjerne der aldrig brænder ud! ♣♠♦♥ [/center]  [/center]
|
|

Tilbage til toppen
|
Der er da ikke noget lige nu? Skulle der ikke have været det? Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvornår kommer liveshowet i dag? :D
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|

Tilbage til toppen
|
Lurte jeg og på!
Joakim-Von-And-Mønts wrote: DET er FANTASTISK :D
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|