|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen.
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet?
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet? Enhedslisten var Albert. Han slettede sig selv.
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet? Enhedslisten var Albert. Han slettede sig selv. Var det seriøst Albert?
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet? Enhedslisten var Albert. Han slettede sig selv. Var det seriøst Albert? Det skrev han i en PM til mig... Jeg troede, hele andeby vidste det, men jeg har ingen anelse om, hvorvidt han har afsløret sig for andre og til hvem...
|
|

Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet? Enhedslisten var Albert. Han slettede sig selv. Var det seriøst Albert? Det skrev han i en PM til mig... Jeg troede, hele andeby vidste det, men jeg har ingen anelse om, hvorvidt han har afsløret sig for andre og til hvem... Da jeg skulle bruge din hjælp til noget, fortalte jeg, at det var mig til dig (;
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|

Tilbage til toppen
|
GumleAnden wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Krasse wrote:laujensen wrote:har du set videoen der er på linket, jeg har set den, og jeg mener at han er troværdig, og at han har ret, så lighed betyder at et samfund bliver bedre, vi skal ikke have komplet lighed vi skal bare gøre hullerne imellem rig og fattig mindre. Det han fremviser viser, at de lande der generelt har mere lighed, også har højere levestandard. Det er ikke et bevis for, at lighed er lig med høj levestandard - bare se på nogle af de tidligere kommunistiske styrere. Hvad der er vigtigt at bemærke er, at der bestemt ikke var lighed i Sovjet. Da det var et diktatur er det vel åbenlyst, at der ikke herskede en fuldstændig, udbredt lighed - men store dele af befolkning var dog stadig lige. Min pointe er, at du kan bede en hel befolkning bo på en sten, under samme vilkår - det gør ikke samfundet ideelt, bare fordi alle er lige. Jeg prøver skam ikke at modargumentere tanken om, at alle skal have ens forudsætninger - for jeg er enig i den. Jeg er bare uenig i, at lighed er det vigtigste. Det har du ret i. Men for det meste ser vi, at lighed og velstand går hånd i hånd - højst sandsynligt for, der er først er råd til lighed, når der er velstand i forvejen. Ja, og alligevel fører vores socialdemokratiske regering liberal politik, fordi vi skal bruge penge. :-/ Er Enhedslisten blevet slettet? Enhedslisten var Albert. Han slettede sig selv. Var det seriøst Albert? Det skrev han i en PM til mig... Jeg troede, hele andeby vidste det, men jeg har ingen anelse om, hvorvidt han har afsløret sig for andre og til hvem... Da jeg skulle bruge din hjælp til noget, fortalte jeg, at det var mig til dig (; Så det var egentlig en hemmelighed? Sorry.
|
|

Tilbage til toppen
|
Anyway, det ville være rart, hvis du stopper med at slette alle brugere du kommer i nærheden af, Albert. :-)
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
har du selv skrevet alle de indlæg enhedslisten lavede, eller var de kopierede?
formand for det stolte parti Andiancen.
En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.
kæmpe stor AA fan.
jeg forstår ikke at der i år 2013, findes folk der ligger deres liv i hænderne på et overnaturligt væsen, som de kalder gud. Hvorfor ikke forsøge at være sin egen gud, livet består af valg, og gud træffer dem ikke for dig, du giver ham bare skylden, lige meget om det går godt eller dårligt.
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|