|
|

Tilbage til toppen
|
 ikke snyde!
|
|

Tilbage til toppen
|
nEJ DET ER DET IKKE
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
neej
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Næh! Dumt spørgsmål :P
En lille AA animation! :D | | V Spoiler (klikk for å vise)  © Copyright Billed-Mageren 2012 - Alle rettigheder forbeholdes
|
|

Tilbage til toppen
|
Nej andeby er nice
|
|
Tilbage til toppen
|
Til tider er det kedeligt. Men ellers ikke.
|
|
Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Til tider er det kedeligt. Men ellers ikke. Enig!
|
|

Tilbage til toppen
|
Når jeg er på, er her ikke kedeligt. Sammenhæng? :P Try li' and look her:Spoiler (klikk for å vise) Forresten...Spoiler (klikk for å vise) ... jeg var så heldig at oprette bruger nummer 50.000. Navnet er Halløjen. Besøg på eget ansvar. Du kan risikere at blive smittet med halløj. Forresten... igen:Spoiler (klikk for å vise) ... har jeg jo indrømmet, at jeg også er Zjaco. Hygsomt. Lad os fejre det med en omgang jordbær. Forresten... igen. For sidste gang:Spoiler (klikk for å vise) Bøh. Aller sidste gang. Find mig også på:Spoiler (klikk for å vise) - donald.no her! - kalleanka.se her!
|
|

Tilbage til toppen
|
A._F._Kristensen wrote:Når jeg er på, er her ikke kedeligt. Sammenhæng? :P Næh. Du kan jo bare ikke vide, om her er sjovt, når du ikke er på :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Tja, jeg synes jo at der kunne havde været bedre, men ellers er her ikke kedeligt. Kun i kedelige episoder :-)
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
nej der er sjovt:D
Spoiler (klikk for å vise) wow jeg kan det her spoiler shit :b
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Tja, jeg synes jo at der kunne havde været bedre, men ellers er her ikke kedeligt. Kun i kedelige episoder :-) Ja, det er logisk :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|