|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg så Emils plejehjem, og jeg tænke om man ikke kunne udvide det med det der syge mennesker bliver forkælet inden de dør, kan ikke huske det, men hvorfor åbner vi ikke sådan et til alle der mener deres tid er ved at komme?
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
Det kan du da bare gøre :P Siger Sjove seriefilm: Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 1 Spoiler (klikk for å vise) Trainsformers 200t Spoiler (klikk for å vise) Trainsform3rs Spoiler (klikk for å vise) Mine billeder fra tegner på andeby.dk: Spoiler (klikk for å vise) B-M: Spoiler (klikk for å vise) Nina_Nielsand: Spoiler (klikk for å vise) Emil_k.: Spoiler (klikk for å vise) Jonathan: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Mener det hedder et hospice. ;)
Formand for Aktivt Andeparti
|
|
Tilbage til toppen
|
Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere!
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|
Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår?
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår? Der, da du halv stoppede? :P Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|
Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår? Der, da du halv stoppede? :P Nååh.. Det var jo nedvændigt at melde ud, at jeg stoppede i alle disse "ting". Men noget andet er at sige jeg stopper snart, fordi andeby er kedeligt. Og laver flere tråde om det...
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår? Der, da du halv stoppede? :P Nååh.. Det var jo nedvændigt at melde ud, at jeg stoppede i alle disse "ting". Men noget andet er at sige jeg stopper snart, fordi andeby er kedeligt. Og laver flere tråde om det... Nja... Man har vel hver sin mening! :) Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|
Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår? Der, da du halv stoppede? :P Nååh.. Det var jo nedvændigt at melde ud, at jeg stoppede i alle disse "ting". Men noget andet er at sige jeg stopper snart, fordi andeby er kedeligt. Og laver flere tråde om det... Nja... Man har vel hver sin mening! :) Jep. Og jeg luftede lige min
|
|

Tilbage til toppen
|
Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Anton331 wrote:Krydderbollen wrote:Syntes ikke vi skal oprette sådan at. Syntes i det hele taget det er dumt, at reklamere med at man ikke gider andeby mere! Det syntes jeg da også du gjore! :P Ava? Hvornår? Der, da du halv stoppede? :P Nååh.. Det var jo nedvændigt at melde ud, at jeg stoppede i alle disse "ting". Men noget andet er at sige jeg stopper snart, fordi andeby er kedeligt. Og laver flere tråde om det... Nja... Man har vel hver sin mening! :) Jep. Og jeg luftede lige min :P:P
Spoiler (klikk for å vise) wow jeg kan det her spoiler shit :b
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|