|
|

Tilbage til toppen
|
Code:Godt så... Har hørt flere klager over at ingen laver Aviser/Klubber og den slags, så nu starter jeg en avis, men jeg lukker den igen, hvis der ikke er nogen der vil være med. Fino Kanino! Det var det kedelige! Nu til det sjove! Jeg har som sagt beslutter mig for at lave endnu en avis! Som kun skal udkomme på Andeby.dk! Ingenting ved siden af! Kun her på siden! Så derfor søger jeg folk der vil være med. Vi søger følgende: 2 MedredaktørerSpoiler (klikk for å vise) En medredaktør er en der hjælper med at sætte avisen sammen, samt finde ud af hvad der skal skrives om, og hvem der skal skrive om det. Antallet 2 er pga. at jeg vil forsøge at undgå at avisen bliver inaktiv i ferie, eller hvis nogen bliver inaktive. Derudover er det planen at hver medredaktør får sit eget lille team, som vedkommende skal sørge for fungerer. 6 Journalister (5 pladser tilbage) Spoiler (klikk for å vise) En journalist skal helt simpelt lave artikler med nyheder og alt muligt andet (- anmeldelser). Som Journalist kommer man til at arbejde under en medredaktør, som kontakter en om opgaver og ligende. Man skal ikke nødvendigvis skrive hver gang, men så ofte som muligt. 2 AnmeldereSpoiler (klikk for å vise) Som Anmelder skal man skrive anmeldelser af ting som foregår på Andeby.dk, og andre steder. Man vil komme til at arbejde under mig (Runner Up), og får tildelt sine opgaver af mig. Man skal ikke lave en anmeldelse til hver gang, men så ofte som man kan. 1 Event ManagerSpoiler (klikk for å vise) En Event Manager skal hjælpe med at arrangere events, som avisen holder. Som Event Manager arbejder du under mig (Runner Up), og skal give opgaver til Event-Staff. Du skal også være den kreative person, som finder på events vi kan afholde. 3 Event-StaffSpoiler (klikk for å vise) Som Event-Staff skal du hjælpe med at arrangere events. Du skal være med til at sætte events op, holde liv i dem, samt forberede dem. Som Event-Staff kommer du til at arbejde under en Event Manager, som giver dig dine opgaver. 3 TegnereSpoiler (klikk for å vise) Som Tegner skal du lave tegninger til avisen, når Medredaktørerne, Event Manageren eller Redaktør bestiller en. Du vil komme til at lave tegninger hver måned, kun en gang i mellem når vi har brug for en. That's It! Så ansøg her! Hvis du har lyst til at være med! BTW: Spoiler (klikk for å vise) Hvis du bliver Inaktiv, vil du med det samme blive fjernet fra avisen, da disse tal er beregnet udfra at vi skal have de optimale forhold. Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Fedt :D Vil gerne være journalist :) Tegner kan jeg ikke lide, for gider at være tvunget til at lave nogle tegninger til noget :) En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Fedt :D Vil gerne være journalist :) Tegner kan jeg ikke lide, for gider at være tvunget til at lave nogle tegninger til noget :) Fedt! Nej... nej.... Men hvis du får lyst, må du meget gerne lave en tegning eller du! Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Runner_Up wrote:emil_k. wrote:Fedt :D Vil gerne være journalist :) Tegner kan jeg ikke lide, for gider at være tvunget til at lave nogle tegninger til noget :) Fedt! Nej... nej.... Men hvis du får lyst, må du meget gerne lave en tegning eller du! Måske en gang imellem, men det er ikke altid jeg er i humør til at tegne til folk :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Runner_Up wrote:emil_k. wrote:Fedt :D Vil gerne være journalist :) Tegner kan jeg ikke lide, for gider at være tvunget til at lave nogle tegninger til noget :) Fedt! Nej... nej.... Men hvis du får lyst, må du meget gerne lave en tegning eller du! Måske en gang imellem, men det er ikke altid jeg er i humør til at tegne til folk :P Det var nu også sådan jeg havde tænkt det! :D Du tegner bare hvis du får lyst... Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil gerne være journalist på avisen :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil gerne være medreadaktør.
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Jeg vil gerne være journalist på avisen :-D Oki Doki! Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Nusgam wrote:Jeg vil gerne være medreadaktør. Sikker på du har tid nok? Sætter dig på! Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Lyder godt :D Kunne godt tænke mig at være anmelder :)
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|

Tilbage til toppen
|
Runner_Up wrote:Nusgam wrote:Jeg vil gerne være medreadaktør. Sikker på du har tid nok? Sætter dig på! Ja! Hvornår begynder vi?
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
godt med en ny avis! :P
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
SupervonAnd wrote:godt med en ny avis! :P Ja, det er dejligt!
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Medredaktør! Og tegner, på samme måde som Emil! :) Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Skift navn! det er taget og det er mit (sådan set!)
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
THT wrote:Lyder godt :D Kunne godt tænke mig at være anmelder :) Så er du anmelder! Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Anton331 wrote:Medredaktør! Og tegner, på samme måde som Emil! :) Oki Doki! Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
kalle wrote:Hvornår udkommer den ca.? Hver 14. dag. Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvornår udkommer første udgave?
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|