|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg vil gerne samle på noget andet end AA, så jeg vil høre om der er nogen af jer der kender til nogle gode blade? :)
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
Tintin er rigtigt godt, men er jo ikke blade, men det er min favorit-tegneserie efter AA :-D Ellers er Garfield også rigtig sjov :-D Men har gennem tiderne læst en del gode tegneserier, såsom Gammelpot, Monica Morrel m.f.l :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Basserne og Pondus :D
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Vil også sige Basserne, de er gode :P For det der nemlig også tit nogle gode serier som "Ganske vist", "På dybt vand", "Ø-kuller" osv. i, som tit er ret sjove ;D Men der burde da være nok at samle om Andeby universet? :P Der er enormt mange ting og sager som man kan samle på inde i den her genre :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
Tilbage til toppen
|
Bluebarry... Fed tegneserie!
|
|

Tilbage til toppen
|
Basserne og Garfield i farver
TIL VIS DU KEDER DIG Spoiler (klikk for å vise)
FIND V:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWVWWWWW
FIND: i
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
FIND ORDET KAGE STAVET RIGTIGT:
KAEGGEKGEAGAKEGKAEAEGKGEKGAEGKAEGKAGEKEGAKGEKEGAEKAKEGEAGKEAGAGEKAG
FIND F:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Denne spoiler er forhekset, tror du mig ikke................. Så prøv at åbne den. Spoiler (klikk for å vise) Gå så ned i bunden. Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Basserne eller nu du en pige så Olivia ;)
 Husk at stemme på DOVTJ  ]
|
|

Tilbage til toppen
|
Basserne dem har jeg også abonnement, men jeg troede lige der skulle være en debat om AndebyAlliance pyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, :D
Bach? Bakki di Bach? :d
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Bach wrote:Basserne dem har jeg også abonnement, men jeg troede lige der skulle være en debat om AndebyAlliance pyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, :D Tsk :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Bach wrote:Basserne dem har jeg også abonnement, men jeg troede lige der skulle være en debat om AndebyAlliance pyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, :D Tsk :P :P
Bach? Bakki di Bach? :d
|
|

Tilbage til toppen
|
GOAL!
JEG ER VICEBORGMESTER!!!
Spoiler (klikk for å vise) Rapperne:Spoiler (klikk for å vise) Jeg startede partiet "-Rapperne-" sammen med Agent Gufmand d. 14.08.2012. Jeg er formand sammen med Agent Gufmand. Vi går ind for Personelige stemmer, Fred på Andeby, En grundlov, Vi vil have 18 byrådsmedlemmer og ikke mere, Medlemsliste over byrådsmedlemmerne og Vi vil have de gamle klaner tilbage.  Med venlig hilsen Nusgam, formand og byrådsmedlem for Rapperne :D
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|

Tilbage til toppen
|
OliverAnden wrote:Basserne eller nu du en pige så Olivia ;) Olivia!? Aldrig i livet! :P Det er virkelig spild af penge i mine øje! :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Men siden der er så mange der anbefaler Basserne, så vil jeg give det en chance :D
|
|
Tilbage til toppen
|
Radiserne er min næstyndlingstegneserie, og de er altså ret sjove. Derudover kan nævnes Basserne, Ramus Klump-albummene, Tintin, Lucky Luke m.fl.
Carl Barks=Verdens bedste serieskaber -så' det sagt! "For du er dyrebar i mine øjne, højt agtet og jeg elsker dig" Es 43, 4 -fantastisk bibelvers!
|
|

Tilbage til toppen
|
... Kage?
|
|

Tilbage til toppen
|
Footix_Von_And wrote:... Kage? Jeg tror ikke kage er så godt at samle på - hellere spise det, mens man kan!
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
Nina-Nielsand wrote:Men siden der er så mange der anbefaler Basserne, så vil jeg give det en chance :D Hellere Tintin! Tintin minder lidt om AA, da det er både sjovt, dramatisk, spændende, actio-fyldt o.s.v :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
Støt min far og køb nogle fysioterapeut's blade... xD Øhm.. Der er mange andre der siger Basserne så det må vel være godt. Jeg bliver faktisk selv lidt interesseret.. ;-) Nogle der ved hvor man kan købe basserne-blade? :b
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|