|
|

Tilbage til toppen
|
Hejsa... Jeg ville gerne spørge om i kender en dansk Anders And tegners email? Altså... Med en dansk Anders And tegner er det nok mest Flemming Andersen, for der er nok ikke såååå mange andre... :P Tak på for Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Nej, det gør jeg ikke, men man kan vel finde den på internettet? :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Der er også Freddy Milton ;D Men nej, har kun Don Rosas og Arild Midthuns :P En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Der er også Freddy Milton ;D Men nej, har kun Don Rosas og Arild Midthuns :P Ja, og Jesper Lund Madsen, Rune Meilke og nogen flere :-D
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:Nej, det gør jeg ikke, men man kan vel finde den på internettet? :-D Har prøvet google, men kunne ikke finde ham... Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Der er også Freddy Milton ;D Men nej, har kun Don Rosas og Arild Midthuns :P Gud! Havde helt glemt Freddy! :P Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Har fundet hans mail. Fandt den for længe siden, og har også Freddy Miltons mail.. Nå men her er den: duckstudiodk@hotmail.com | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Har fundet hans mail. Fandt den for længe siden, og har også Freddy Miltons mail.. Nå men her er den: duckstudiodk@hotmail.com Jeps, Freddys er milton.freddy@gmail.com Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Har skrevet med ham mange gange! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|