|
|

Tilbage til toppen
|
Dresse wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Vi kan ikke gøre noget ved det. Der er en fejl på deres server, hvor der åbentbart mangler en fil, eller er tastet noget forkert. Nej, det er der nok ikke. Tænkte bare at du kunne have noget at gøre med, hvilken browser man benyttede sig af. Men hvordan kommer man lige pludseligt til at omdøbe en fil, eller ændre noget i databasen, når man ikke arbejdede på siden? Du arbejder ikke på siden, men det har Egmont jo teknikere der gør. Der kan altid ske fejl, og hvis du bare taster en lille del forkert, i forbindelse med en HTML-kode, så virker den ikke, derfor kan der nemt være sket en fejl. De kan også have uploadet en ny fil eller meget andet, som er skyld i det, men nok om det. Egmont skal nok få styr på det. Du får det til at lyde som om, at jeg er en komplet idiot! Jeg kender da godt til HTML, PHP, MySql mm. Og ja, det er bare en lille fejl der skal til! Men hvorfor de ikke har taget et backup, det undrer mig :P Øh.. Er jeg den eneste som føler mig utroligt dum lige nu? :O xD Måske, men det behøver du ikke at føle dig. Det er ikke dig, der har lavet hjemmesider i flere år nu ;)
Stem på VTA
|
|

Tilbage til toppen
|
Rigand wrote:Dresse wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Vi kan ikke gøre noget ved det. Der er en fejl på deres server, hvor der åbentbart mangler en fil, eller er tastet noget forkert. Nej, det er der nok ikke. Tænkte bare at du kunne have noget at gøre med, hvilken browser man benyttede sig af. Men hvordan kommer man lige pludseligt til at omdøbe en fil, eller ændre noget i databasen, når man ikke arbejdede på siden? Du arbejder ikke på siden, men det har Egmont jo teknikere der gør. Der kan altid ske fejl, og hvis du bare taster en lille del forkert, i forbindelse med en HTML-kode, så virker den ikke, derfor kan der nemt være sket en fejl. De kan også have uploadet en ny fil eller meget andet, som er skyld i det, men nok om det. Egmont skal nok få styr på det. Du får det til at lyde som om, at jeg er en komplet idiot! Jeg kender da godt til HTML, PHP, MySql mm. Og ja, det er bare en lille fejl der skal til! Men hvorfor de ikke har taget et backup, det undrer mig :P Øh.. Er jeg den eneste som føler mig utroligt dum lige nu? :O xD Måske, men det behøver du ikke at føle dig. Det er ikke dig, der har lavet hjemmesider i flere år nu ;) Nej :P Men jeg er hardcore gamer alligevel :O Hvis man er hardcore som mig så gamer man i morgenkåbe og spiser toast. lol xD
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
Dresse wrote:Rigand wrote:Dresse wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Vi kan ikke gøre noget ved det. Der er en fejl på deres server, hvor der åbentbart mangler en fil, eller er tastet noget forkert. Nej, det er der nok ikke. Tænkte bare at du kunne have noget at gøre med, hvilken browser man benyttede sig af. Men hvordan kommer man lige pludseligt til at omdøbe en fil, eller ændre noget i databasen, når man ikke arbejdede på siden? Du arbejder ikke på siden, men det har Egmont jo teknikere der gør. Der kan altid ske fejl, og hvis du bare taster en lille del forkert, i forbindelse med en HTML-kode, så virker den ikke, derfor kan der nemt være sket en fejl. De kan også have uploadet en ny fil eller meget andet, som er skyld i det, men nok om det. Egmont skal nok få styr på det. Du får det til at lyde som om, at jeg er en komplet idiot! Jeg kender da godt til HTML, PHP, MySql mm. Og ja, det er bare en lille fejl der skal til! Men hvorfor de ikke har taget et backup, det undrer mig :P Øh.. Er jeg den eneste som føler mig utroligt dum lige nu? :O xD Måske, men det behøver du ikke at føle dig. Det er ikke dig, der har lavet hjemmesider i flere år nu ;) Nej :P Men jeg er hardcore gamer alligevel :O Hvis man er hardcore som mig så gamer man i morgenkåbe og spiser toast. lol xD Ja, måske. Det vil jeg ikke komme nærmere ind på. Men bare fordi du er gamer, behøver du ikke vide noget om programmering!
Stem på VTA
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Agent_Gufmand wrote:Har fået svar fra admin, og de siger at fejlen nu er sendt videre! :) Dejligt :) En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Agent_Gufmand wrote:Har fået svar fra admin, og de siger at fejlen nu er sendt videre! :) Dejligt :) Ja, mega
Stem på VTA
|
|

Tilbage til toppen
|
Rigand wrote:Dresse wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Vi kan ikke gøre noget ved det. Der er en fejl på deres server, hvor der åbentbart mangler en fil, eller er tastet noget forkert. Nej, det er der nok ikke. Tænkte bare at du kunne have noget at gøre med, hvilken browser man benyttede sig af. Men hvordan kommer man lige pludseligt til at omdøbe en fil, eller ændre noget i databasen, når man ikke arbejdede på siden? Du arbejder ikke på siden, men det har Egmont jo teknikere der gør. Der kan altid ske fejl, og hvis du bare taster en lille del forkert, i forbindelse med en HTML-kode, så virker den ikke, derfor kan der nemt være sket en fejl. De kan også have uploadet en ny fil eller meget andet, som er skyld i det, men nok om det. Egmont skal nok få styr på det. Du får det til at lyde som om, at jeg er en komplet idiot! Jeg kender da godt til HTML, PHP, MySql mm. Og ja, det er bare en lille fejl der skal til! Men hvorfor de ikke har taget et backup, det undrer mig :P Øh.. Er jeg den eneste som føler mig utroligt dum lige nu? :O xD Måske, men det behøver du ikke at føle dig. Det er ikke dig, der har lavet hjemmesider i flere år nu ;) Det kan jeg jo ikke vide noget om. De fleste her inde kender ikke den slags programmeringssprog. Ugens Citat:Code:"Homework isn't gonna kill you, but why take the chance?" - klog skoleelev
|
|

Tilbage til toppen
|
Runner_Up wrote:Rigand wrote:Dresse wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Rigand wrote:Runner_Up wrote:Vi kan ikke gøre noget ved det. Der er en fejl på deres server, hvor der åbentbart mangler en fil, eller er tastet noget forkert. Nej, det er der nok ikke. Tænkte bare at du kunne have noget at gøre med, hvilken browser man benyttede sig af. Men hvordan kommer man lige pludseligt til at omdøbe en fil, eller ændre noget i databasen, når man ikke arbejdede på siden? Du arbejder ikke på siden, men det har Egmont jo teknikere der gør. Der kan altid ske fejl, og hvis du bare taster en lille del forkert, i forbindelse med en HTML-kode, så virker den ikke, derfor kan der nemt være sket en fejl. De kan også have uploadet en ny fil eller meget andet, som er skyld i det, men nok om det. Egmont skal nok få styr på det. Du får det til at lyde som om, at jeg er en komplet idiot! Jeg kender da godt til HTML, PHP, MySql mm. Og ja, det er bare en lille fejl der skal til! Men hvorfor de ikke har taget et backup, det undrer mig :P Øh.. Er jeg den eneste som føler mig utroligt dum lige nu? :O xD Måske, men det behøver du ikke at føle dig. Det er ikke dig, der har lavet hjemmesider i flere år nu ;) Det kan jeg jo ikke vide noget om. De fleste her inde kender ikke den slags programmeringssprog. Nej, det gør de ikke :P
Stem på VTA
|
|

Tilbage til toppen
|
De må godt snart fikse det! Jeg skal have ny signatur!
Med venlig hilsen, Fredepk - nu tilbage på andeby! Formand for Aktivt Andeparti!
|
|

Tilbage til toppen
|
fredepk wrote:De må godt snart fikse det! Jeg skal have ny signatur! Ja det er skide nedern at man ikke kan ændre det :(
Formand for Aktivt Andeparti
|
|

Tilbage til toppen
|
Admin har lige skrevet til mig, at fejlen er rettet! :) | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Nu kan man ændre ens signatur igen :-)
Med venlig hilsen, Fredepk - nu tilbage på andeby! Formand for Aktivt Andeparti!
|
|

Tilbage til toppen
|
Godt at fejlen er rettet! (:
Læs Emil McDucks og min Andby-julekalender :D: Julemysteriet - en Andby-julekalender af Emil McDuck og GumleAnden Spoiler (klikk for å vise) DOVTJ: Spoiler (klikk for å vise) Medlemmer: Gustavo, GumleAnden, Yanis, Thoger, Max Mule, Runner Up, McNuggets, Jonath-And, Johanne TB, Lækre-Mig, Billed-Mageren, OliverAnden, SupervonAnd, Morten06, Kasper Mohr, Thor isak, Chri527w, Luc1, Thomas2002, Ausse, Adam5000, Kasper10, Yakup333, Bellaand2802, Krille And, Pukiq, Frederik Von Andsen, Lakridspipe, Sander And, Smark321, Asmus Andsen, Alis 1, Nina-Nielsand, Sjove1, Siriuz, Maoise, SMD50, Superstian, Emil McDuck, Katja Maja, Dims Mærkesager: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=DOVTJ&page=blog&id=7239
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|