Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Løgnere på Andeby.dk? Options
Nobody_N
4. februar 2009 10:52:09 Anmeld

Tilbage til toppen

Ja. Som overskriften siger løgnere på Andeby.dk. Måske lidt groft skrevet, og det kan være at jeg hellere burde havde skrevet: folk der kopiere og udgiver andres ting som deres egne, i bedste andeby-skurke-stil. Men så var der nok ikke nogen der ville læse det her.

Denne lille artikkel, er ment som et debat indlæg. Og vi starter derfor med et spørgsmål:

Hvordan ville I reagere, hvis en anden andebybruger kopierede en af jeres aviser, artikler eller bare almindelige indlæg, og så udgav det som sit eget?

Tænk lidt over det spørgsmål før I svarer. Her kommer min baggrund for artiklen:

Jeg postede tirsdag den 16 December år 2008 et indlæg i mit hus, hvor jeg skrev om alle mine vidundlerlige opfindelser. Da jeg efter at havde været væk i lang tid, læste på mit indlæg, blev jeg i en kommentar af Neebz, hvori der stod:

----------------------------------------------------------------------------------- lørdag 17. januar, Indsendt af: Neebz et tip

prøv lige at kigge i jumbokongens hus

jeg er meget sikker på du bliver skuffet

------------------------------------------------------------------

I den efterfølgende kommentar på mit indlæg havde Jumbokongen så skrevet:

------------------------------------------------------------------------søndag 18. januar, Indsendt af: Jumbokongen til neebz

for sidste gang:

JEG HAR SELV SKREVET DET

------------------------------------------------------------------------------

Jeg besluttede mig for at se nærmere på det hele, for det lød da ganske underligt, ikke sandt?

Hvad jeg fandt, gjorde mig, som Neebz skrev, skuffet. Meget skuffet. Det viser sig, at Jumbokongen havde kopieret noget af mit indlæg, sat det ind som sit eget, og redigeret en lille smule i det.

Han havde sat indlægget ind den 5 Januar år 2009.

Alene på datoen, kan man se hvem der var først. Men det er ikke grunden til at jeg skriver dette indlæg nej.

Jeg skriver dette indlæg, FORDI: Jeg skrev en kommentar på hans stjålne indlæg, hvori jeg bedyrdede ham med hvor skuffet jeg var.

MEN!!

Da jeg så tjekkede hans indlæg igen i går, kunne jeg se, at han havde SLETTET min kommentar, og kørte videre som om han havde lavet det hele. Det er sådanne ting der gør mig vred.

Jeg er godt klar over, at der sidder et 12 årigt barn på den anden side af den skærm, men for guds skyld da! Han burde have moral nok til IKKE at lave den slags.

Så nu... Jombokongen, du ville ikke ordne det privat... Fint... så tager vi det offentligt.

Mit tiltag imod jombokongen: jeg plejer ikke at have noget til overs for vennelister og den slags, men nu ryger du altså fra min. For jeg ved, at det muligtvis betyder ngoet for dig. Norezal Dae har også sagt, at hun snarrest vil slette dig, og jeg sletter dig også fra vores dobbelte bruger hvis du er der: Nora Rigmor Mortis venneliste.

Jeg er villig til at debatere med dig, men vil være pænt kold, hvis du skriver til mig. Desuden, tror jeg ikke du har modet til at indrømme hvad du har gjort. Men sådan er det, kun at være et barn på 12, der ikke ønsker at blive snuppet med fingrerne i kagedåsen.

Det er næsten en universal regl. Barnet står og ser skyldbetynget ud mens det siger: Det var ikke mig!

Så nu, hvis I har kunnet få jer selv til at læse det hele, giv jeres mening til kende.

NN

Nobody No Name - Partiformand for DUP
-Stolt medlem af geniklanen.
-Tolerance af intolerance er selvmord.
AA
4. februar 2009 13:13:57 Anmeld

Tilbage til toppen

Puha.. jeg fik mig taget sammen til at læse det hele.

Ja, NN, jeg kan sagtens se, at du bliver hidsig af dén grund.. derfor, bliver Jumbokongen, (uden o, som du skrev ;)), også fjernet fra min venneliste.. måske jeg er hård. Men jeg kan heller ikke tage sådan noget med løgnere, det er bare det værste.

NN, prøv og trykke på ''andmeld indlæget'', inde i Jumbokongens hus, og forklar redaktionen hvad der er sket. Måske de sletter indlæget. Og så er der forhåbentlig ikke mere i det.

Men jeg kan se, at du tager det sådan ok! Men den gik IKKE hos mig! Jeg ville blive så vred, at jeg ville ...................(fjernet af AA, da hans temprament gik for højt!)

Nåmen, ja.. det var vidst det, jeg havde at tilføje.

Nu skal jeg en tur til min venneliste og derefter en tur i dit, og Jumbokongens hus! :)

AA

Gjest
4. februar 2009 13:41:11 Anmeld

Tilbage til toppen

kan ikke se indlægget

Gjest
4. februar 2009 13:41:11 Anmeld

Tilbage til toppen

kan ikke se indlægget

ct5000
4. februar 2009 14:28:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil blive enormt rasende hvis jeg fandt ud af at nogen havde taget mit uden at få lov. Jeg ville nok bruge ord som ikke er tilladt her på andeby og være ret lige glad. Jeg håber at Jumbokongen tager ansvar.
Nobody_N
4. februar 2009 14:34:22 Anmeld

Tilbage til toppen

Jeg har lige været inde på hans hus igen. I går, efter at jeg fandt ud af, at han havde slettet den første kommentar, havde jeg skrevet en, hvori der stod, at siden han havde slettet den, ville jeg tage det frem i offentligheden.

Den er også slettet nu.

NN

Nobody_N
4. februar 2009 14:37:58 Anmeld

Tilbage til toppen

Hehh, tastefejl med o i stedet for u. Men jeg var pænt knotten da jeg skrev det. Det var godt at jeg ventede med at skrive det til i dag, for havde jeg skrevet det i går... Hmm, så havde jeg nok brugt lidt stærke udtryk.

Men som altid, vent hvis du er gal, og find den logiske måde at gøre det på. Ellers ender det med mudderkastning.

Så nu har han mistet fire venner, AA, Norezal, Nora RM, og mig selv (nora er jo kun i gåseøjne, da hun jo er ND og jeg. Men tallet i hans venneliste bliver stadigt reduceret med 4!)

NN

AA
4. februar 2009 15:30:02 Anmeld

Tilbage til toppen

Hej Nobody N!
Jeg var også inde i hans hus for at skrive et indlæg om, hvis han ikke slettede det hus-indlæg, så ville jeg melde ham til redaktionen. Det ville jeg så gøre inden klokken 15:00.
Da jeg kom tilbage, var indlæget slettet, altså dét, jeg skrev. Derfor skrev jeg et nyt, og meldt ham. Så nu må vi se, hvad der sker videre hen.

AA

Norezal_Dae
4. februar 2009 15:49:10 Anmeld

Tilbage til toppen

Sådan går det når man skriver godt Nobody No Name.

Og at han sletter kommentarerne i sit indlæg, ser jeg vel kun som naturligt. Han tør ikke stå ved det, og så er det nemmere at slette det hele, og lade som om det ikke er der, for så går det nok væk tænker han.

Forkert Jumbokonge... Det går ikke væk, det går aldrig væk.

Jeg har før oplevet at der var en der kopierede en af mine skurkeplaner, og satte den ind som sin egen. Hvis jeg havde tiden, ville jeg gå tilbage og finde ud af hvem det var. Men det har jeg hverken tid eller lyst til. Jeg skrev også i hans/hendes indlæg, at det var min plan.

Der kom vist aldrig noget svar tilbage fra ham/hende.

Hilsen Norezal

Norezal Dae - Partiformand for DUP
-Stolt medlem af skurkeklanen.
asterix
4. februar 2009 16:01:25 Anmeld

Tilbage til toppen

har lige kikket mig omkring i jumbokongens hus... der var en debat om Joakims død, angiveligt kopieret fra barcas hus, hvor han har startet samme debat med samme billede, og der var et par andre ting kopieret fra andre huse... kan bare ikke huske hvis huse, men jeg har læst dte andre steder...

jeg har alt for mange venner til at jeg gider lede efter jumbokongen for at slette ham, men vil se efter om han skulle være på rap and i andeby's og rap and i andeby.dk's.

hvordan ville jeg have det hvis det blev begået mod mig? tja... det kommer an på HVILKET indlæg dte var... hvis det f.eks. var de valgløfter jeg vandt borgmestervalget på, og det blev kopieret til at blive brugt i borgmestervalget i vinterferien, ville jeg blive komplet rasende... heldigvis er det mig der står for valget i vinterferien, så hvis nogen gør det kan jeg diskvalifisere dem :) (*et MUHAHAHAHAHAHA! undslipper mine læber*)

hvis det var en debat om f.eks. Lars-Henrik Olsens bøger om Erik Menneskesøn, dre blev kopieret, ville jeg først tænke "Hvad bilder han sig ind! At kopiere mit indlæg!" Derefter ville jeg være glad over at andre interreserede sig for Lars-Henrik Olsens bøger, og til sidst ville jeg skrive til pågældene person at jeg allerede havde skrevet det indlæg, hvorefter jeg fyldte en hel avis med harmdirrende artikler om hvor dum den person (brugeren der havde kopieret mit indlæg) var...

dass
4. februar 2009 16:39:09 Anmeld

Tilbage til toppen
kan man slettte ting ? nå men må jeg godt lige få bagrunden får jumbo kongen 
Joa
4. februar 2009 17:22:02 Anmeld

Tilbage til toppen

Jumbokonge er total, mærkelig for tiden...

Læs det nedefra og op.

Dagen´s HJ News

Det er en god avis. Der er altid anderledes og friske nyheder. Redaktionen: "Hamza og Joa", som er chefer, og jeg, "Jumbokongen", som vikar. Avisen udkommer hver Mandag, Onsdag, Fredag og Søndag, i forummet "Andebys Aviser".

Tilføj kommentar | Anmeld indlægget Kommentar:Bold (Ctrl+B)Italic (Ctrl+I)Underline (Ctrl+U)Undo (Ctrl+Z)Redo (Ctrl+Y)EmotionsPreview
Anmeld onsdag 4. februar, Indsendt af: AA ..

OK

Anmeld indlægget Kommentar:Bold (Ctrl+B)Italic (Ctrl+I)Underline (Ctrl+U)Undo (Ctrl+Z)Redo (Ctrl+Y)EmotionsPreview
søndag 1. februar, Indsendt af: Jumbokongen

Jadaaaa

Anmeld indlægget Kommentar:søndag 1. februar, Indsendt af: AA ..

Af nysgerrige grunde er jeg nød til at spørge hvordan du laver det der med taleboblen hvor der står det med, at Anders skal have Dagens HJ News?
- er det paint? (:

Anmeld indlægget  Er det ikke bare groft. Den tegning har jeg lavet. Kig selv inde i mit hus, hvis i vil.
Joa
4. februar 2009 17:24:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Han siger ikke det var mig.
AA
4. februar 2009 17:40:58 Anmeld

Tilbage til toppen

Oppefra eller nedenfra? - jeg kan ikke se forskellen ..

Hvis nogen kopierede ÈT ÈNÈSTÈ indlæg fra mit hus - ville jeg blive SÅ tosset, at han/hendes mor ville kunne mærke de ord han får.

AA

Deleted_Daniel_H_B
5. februar 2009 14:12:22 Anmeld

Tilbage til toppen

Ja, engang kunne jeg rigtig godt li´ Jumbokongen, og han var altid sød mod mig, men så begyndte han, at blive underlig og irriterene, og jeg så godt de indlæg, som i talte om, og syntes han var underlig. Så: Hold op, Jumbokongen!

Daniel H B

B^)
Nobody_N
9. februar 2009 14:49:17 Anmeld

Tilbage til toppen

Man kunne være fristet til at tro, at det var en hacker, men det er jeg nu pæænt sikker på det ikke er.

Jumbokongen minder mig om en bruger ved navn Raun, som Norezal har fortalt mig om.

NN

Akknes
9. februar 2009 16:51:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ville ligesom dig blive skuffet. Men ikke mindst vred. Jeg bliver enormt sur når folk efterligner en, eller tager folks meninger eller som du oplevede, at folk tager ens indlæg. Jeg bliver så vred.
Mica
19. februar 2009 17:11:04 Anmeld

Tilbage til toppen

Hej NN,

Jeg kan godt forstå du blev sur. Jeg sad også og blev virklig sur mens jeg læste. Jeg vil prøve at se i jumbokongens hus og også i dit. Jeg vil slette ham fra min vennelist og sige til Mrs. Mouse at hun også skal se at for slettet ham i en fart.Og nu skal jeg på visit hos dig og en vis Hr. Løgner....

mvh Mica

hellevad
20. februar 2009 12:43:13 Anmeld

Tilbage til toppen
er det dig der har hacket jumbokongen hva?tror du ikke han bliver ked af det?godt du ikke er på min venneliste.endu.kun hvis du siger undskyld til jumbokongen.i er jo lige gode om det her så dig der vil slette jumbokongen fra vennelisten.slet også noboddy

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

asterix
20. februar 2009 14:03:28 Anmeld

Tilbage til toppen
HVAD TALER DU OM, HELLEVAD! hvorfor anklager du Norezal for at have hacket jumbokongen? og hvem siger han er hacket?
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: