Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Donaldistisk Alliance (Parti) Options
mads7001
7. maj 2011 15:18:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Donaldistisk Alliance

Om os:
Partiet blev startet 7/5/2011 af mads7001. Vi er et af de nyeste partier på Andeby. Vi kæmber for mindre mobberi, spam, og hackere. Vi kæmber også for, at lave selve forumet mere aktivt. Vi er imod dem, der diskriminere donaldisme og plot går her ind for at lave spam. Donaldistisk Alliance kæmber for, at gøre Andeby.dk til en rigtig hjemmeside for donaldister, og dem, som også læser Anders And, og bidrager til donaldisme. Vi elsker dog også dem, som bidrager til ytringsfrihed og sjov, men som også bidrager lige meget til donaldisme, ved at lave historier, læse bladet, og give deres viden videre!

Medlemmer:
Formand/Byrådsmedlem: mads7001,
Medlemmer: Julie_And, anonym12321, ham123, anders_and_313, the_WHO

Flere søges!
Skriv, hvis du vil være medlem!

Nyheder:
15/5/2011: Vi har hermed meldt os til valget.
4/6/2011: Donaldistisk Alliance endte med at få 9 stemmer til valget. Jeg vil inden længe finde ud af, hvem der skal være mandat, og komme ind i byrådet.. eller hvad det nu hedder.
18/6/2011: mads7001 (migselv) er nu officielt medlem af byrådet.
Christian3120
7. maj 2011 19:07:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes Mads staver udmærket, der er kun få stavefejl, og det laver du vel også selv Mikkel.
Og hvis Mads var en der stavede meget dårligt var der jo ikke nogen grund til at kommentere det!!
Didrik_Ko
7. maj 2011 19:07:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Christian3120 wrote:
Jeg synes Mads staver udmærket, der er kun få stavefejl, og det laver du vel også selv Mikkel.
Og hvis Mads var en der stavede meget dårligt var der jo ikke nogen grund til at kommentere det!!
Enig!

Mvh Didrik Ko

• BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØH

Spoiler (klikk for å vise)

• Like a BOSS! :D

• Krasse
    7. maj 2011 21:13:46 Anmeld

Tilbage til toppen
    Okay, rolig. Det er da tilladt at lave nogle få stavefejl - det er let at lave et par smuttere, når man taster løs :-P

Ligesom rap and, tror jeg der er set det, der er langt værre, her på siden. :-P

Faketrix
    Christian3120
    8. maj 2011 09:56:44 Anmeld

Tilbage til toppen
    Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
    emil_k.
    8. maj 2011 10:22:09 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
    Christian3120 wrote:
    Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
    Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;)

En af de største Don Rosa fans!
    Elsker Arild midthuns tegninger :D

Har du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig!

hellevad
    8. maj 2011 10:28:56 Anmeld

Tilbage til toppen
    emil_k. wrote:
    Christian3120 wrote:
    Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;)

Det har ikke noget med stavefejl at gøre, men synes bare at før at der kom alle mulige nye medlemmer, så var der lange donaldistiske debatter og gode borgmestervalg, men så kom de nye og lavede indlæg om nintendo, mobiler, film og spil. Selvfølgelig var der også det før, men synes aldrig jeg kan finde nogen rigtig debat mere i forummet.

Med venlig hilsen:
    http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
    Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Christian3120
    8. maj 2011 10:36:25 Anmeld

Tilbage til toppen
    Vrøvl, der er da MANGE gode og rigtige debatter, se nu bare den der hvilket parti debat som fylder 8 sider :) :D
    Og synes faktisk IKKE der er mange debatter om Nintendo, mobiler, film, spil osv.

emil_k.
    8. maj 2011 10:37:46 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
    hellevad wrote:
    emil_k. wrote:
    Christian3120 wrote:

Det har ikke noget med stavefejl at gøre, men synes bare at før at der kom alle mulige nye medlemmer, så var der lange donaldistiske debatter og gode borgmestervalg, men så kom de nye og lavede indlæg om nintendo, mobiler, film og spil. Selvfølgelig var der også det før, men synes aldrig jeg kan finde nogen rigtig debat mere i forummet.
    Måske, men alligevel skal man ikke holdes udenfor bare fordi man er ny! Synes nu alligevel at jeg har fundet nogle debatter, men du har ret, der har været flere!

En af de største Don Rosa fans!
    Elsker Arild midthuns tegninger :D

Har du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig!

Christian3120
    8. maj 2011 12:10:29 Anmeld

Tilbage til toppen
    Andeby.dk skal jo netop være et sted hvor der er plads til alle, om man så er ny her eller gammel, eller om man staver godt eller ej.
    Jeg tror hvert fald det var meningen da man lavede hjemmesiden og forummet!
    mads7001
    8. maj 2011 12:18:29 Anmeld

Tilbage til toppen
    Andeby forummet er et donaldistisk forum. d.v.s at alle artikler om Nintendo og ting som det er yderst irrelevant. Der er så mange andre steder, på nettet, hvor man kan diskuterer sådan nogle ting.

Om man er ny eller ej, hvis man bidrager til donaldisme er man helt okay.

Synes umiddelbart vi skal skifte emne. Kunne godt tænke mig at vide om nogle er intresseret i at blive medlem i partiet?

PS: Hvis man kunne lave et off-topic forum til alle dem der slet ikke kan skrive om donaldisme, kunne vi på de andre emner måske få mere chance for mere donaldisme.
    rap_and_i_andeby.dk
    8. maj 2011 12:46:13 Anmeld

Tilbage til toppen
    mads7001 wrote:
    Andeby forummet er et donaldistisk forum. d.v.s at alle artikler om Nintendo og ting som det er yderst irrelevant. Der er så mange andre steder, på nettet, hvor man kan diskuterer sådan nogle ting.

Synes umiddelbart vi skal skifte emne. Kunne godt tænke mig at vide om nogle er intresseret i at blive medlem i partiet?

PS: Hvis man kunne lave et off-topic forum til alle dem der slet ikke kan skrive om donaldisme, kunne vi på de andre emner måske få mere chance for mere donaldisme.

Vi har et off-topic-forum, "Pusterummet".

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
    Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
    Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
    Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
    mads7001
    8. maj 2011 13:04:11 Anmeld

Tilbage til toppen
    rap_and_i_andeby.dk wrote:
    mads7001 wrote:

Vi har et off-topic-forum, "Pusterummet".

Okay så.
    Daniel_H_B
    8. maj 2011 13:10:33 Anmeld

Tilbage til toppen

Hvis det er det "første indlæg", starten på en tråd, foretrækker jeg få stavefejl. Selvfølgelig kan man jo ikke gøre for hvis man ikke kan stave, eller man ikke orker at tage sig sammen, men svarene er jeg lidt ligeglad. - Bare man kan læse hvad der står.

P.S. Jeg har større respekt for dem der kan stave... det ville jo heller ikke være så godt hvis man skulle skrive en ansøgning om et job til et firma og skrev "Mig vil gerne have job hos dig. Må mig det?"(Ved godt der ikke er stavefejl dér, men det lyder ikke så godt)

Så hvis jeg ville lave et parti eller en klub eller et eller andet, ville jeg forsøge at lave så få stave og grammatik-fejl som muligt. :-)

Fodbold er meningen med universets eksistens.
    mads7001
    8. maj 2011 13:14:28 Anmeld

Tilbage til toppen
    Daniel_H_B wrote:

Hvis det er det "første indlæg", starten på en tråd, foretrækker jeg få stavefejl. Selvfølgelig kan man jo ikke gøre for hvis man ikke kan stave, eller man ikke orker at tage sig sammen, men svarene er jeg lidt ligeglad. - Bare man kan læse hvad der står.

P.S. Jeg har større respekt for dem der kan stave... det ville jo heller ikke være så godt hvis man skulle skrive en ansøgning om et job til et firma og skrev "Mig vil gerne have job hos dig. Må mig det?"(Ved godt der ikke er stavefejl dér, men det lyder ikke så godt)

Så hvis jeg ville lave et parti eller en klub eller et eller andet, ville jeg forsøge at lave så få stave og grammatik-fejl som muligt. :-)

Vær venlig at skifte emne. Jeg har rettet stavefejlene og føler mig irreterret over alle skal bruge en hel side på det!
    Sander_And
    8. maj 2011 13:22:37 Anmeld

Tilbage til toppen
    hellevad wrote:
    emil_k. wrote:
    Christian3120 wrote:

Efter min mening er alle velkommen til Andeby.dk, jeg er da ret ny i forhold til jer andre!

Alt behøver ikke være donaldistisk, eller kan du jo prøve at gøre det mere donaldistisk!

Syndes det er fin med andre afstæmninger og måske klubber om andet en Anders And!

Jeg syndes især om nye medlemmer, og det er da kun bedre. + Man skal jo tage dem godt imod, for det er jo lidt svært at vide alle tingende når man er helt ny, og man så kommer til at lave en fejl som nok allerede var der så må man bare skrive roligt at man kom til at lave en fejl!

Jeg kan da bla... Godt huske hvad jeg fik afvide da jeg startet. Der var der nogle der sagde jeg ikke måtte dit og dat fordi jeg var ny (Ville ikke sætte navne, men personerne er faktisk stadevig aktive og ikke aktive)

Men du er altså ret stræng at sige at nye medlemmer gør Andeby være. Efter min mening er du med til at skabe det endnu være ved at skrive den besked...

Men tænk på den lyse side, jo flere jo bedre!

Glædelig Ha'O'ween

Mine ting

Krasse
    8. maj 2011 13:34:57 Anmeld

Tilbage til toppen
    Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside).

Faketrix
    Sander_And
    8. maj 2011 13:37:44 Anmeld

Tilbage til toppen
    Krasse wrote:
    Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside).

Ville også give dig ret, men syndes godt der må være andet en Anders And, men kunne det ikke være fedt hvis der kom et forum der hed Donaldistisk-forum eller sådan noget, hvor det kun var ting om

ANDERS AND,
    AFSTÆMNINGER OM ANDERS AND osv...

Ikke noget med mobiler, kun med Disney og ANDERS AND :-D

Glædelig Ha'O'ween

Mine ting

Krasse
    8. maj 2011 13:46:29 Anmeld

Tilbage til toppen
    Sander_And wrote:
    Krasse wrote:

Ville også give dig ret, men syndes godt der må være andet en Anders And, men kunne det ikke være fedt hvis der kom et forum der hed Donaldistisk-forum eller sådan noget, hvor det kun var ting om

ANDERS AND,

Det minder mig om - hvor er 'Duckipedia' forummet blevet af?

Jeg synes da også der burde være mere med Anders And, herinde - det er jo trods alt AA&Co. officielle fanside.

Faketrix
    mads7001
    8. maj 2011 13:48:36 Anmeld

Tilbage til toppen
    Sander_And wrote:
    Krasse wrote:

ANDERS AND,

Jeg er enig.

Jeg synes ikke ytringsfrihed skal fjernes, det hele skal bare være lidt mere organiseret.

Også et hjælpeforum, hvor nye medlemmer kan sige hej for første gang og også spørge om hjælp uden at ødelægge noget donaldisme.
    Quick Reply Gem
    Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
    Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
    Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
    Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
    Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
    Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
    Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: