|
|
Tilbage til toppen
|
Donaldistisk Alliance Om os:Partiet blev startet 7/5/2011 af mads7001. Vi er et af de nyeste partier på Andeby. Vi kæmber for mindre mobberi, spam, og hackere. Vi kæmber også for, at lave selve forumet mere aktivt. Vi er imod dem, der diskriminere donaldisme og plot går her ind for at lave spam. Donaldistisk Alliance kæmber for, at gøre Andeby.dk til en rigtig hjemmeside for donaldister, og dem, som også læser Anders And, og bidrager til donaldisme. Vi elsker dog også dem, som bidrager til ytringsfrihed og sjov, men som også bidrager lige meget til donaldisme, ved at lave historier, læse bladet, og give deres viden videre! Medlemmer:Formand/Byrådsmedlem: mads7001, Medlemmer: Julie_And, anonym12321, ham123, anders_and_313, the_WHO Flere søges!Skriv, hvis du vil være medlem! Nyheder:15/5/2011: Vi har hermed meldt os til valget. 4/6/2011: Donaldistisk Alliance endte med at få 9 stemmer til valget. Jeg vil inden længe finde ud af, hvem der skal være mandat, og komme ind i byrådet.. eller hvad det nu hedder. 18/6/2011: mads7001 (migselv) er nu officielt medlem af byrådet.
|
|
Tilbage til toppen
|
Jeg synes Mads staver udmærket, der er kun få stavefejl, og det laver du vel også selv Mikkel. Og hvis Mads var en der stavede meget dårligt var der jo ikke nogen grund til at kommentere det!!
|
|

Tilbage til toppen
|
Christian3120 wrote:Jeg synes Mads staver udmærket, der er kun få stavefejl, og det laver du vel også selv Mikkel. Og hvis Mads var en der stavede meget dårligt var der jo ikke nogen grund til at kommentere det!! Enig!
Mvh Didrik Ko BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØHSpoiler (klikk for å vise) Snart udkommer min nye avis Andeby Stifttidende!! :D Like a BOSS! :D
|
|

Tilbage til toppen
|
Okay, rolig. Det er da tilladt at lave nogle få stavefejl - det er let at lave et par smuttere, når man taster løs :-P Ligesom rap and, tror jeg der er set det, der er langt værre, her på siden. :-P
Faketrix
|
|
Tilbage til toppen
|
Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Christian3120 wrote:Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;) En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Christian3120 wrote:Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;) Det har ikke noget med stavefejl at gøre, men synes bare at før at der kom alle mulige nye medlemmer, så var der lange donaldistiske debatter og gode borgmestervalg, men så kom de nye og lavede indlæg om nintendo, mobiler, film og spil. Selvfølgelig var der også det før, men synes aldrig jeg kan finde nogen rigtig debat mere i forummet.
Med venlig hilsen: http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevadDer er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status. Nogen gode vidoer :) '' Spoiler (klikk for å vise) ''. Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise) Lidt om mig: Spoiler (klikk for å vise)
Hej, jeg hedder Hellevad-Altså på Andeby, men i virkeligheden hedder jeg Johan og er 14 år, men det er nu brugeren, Hellevad, som vi skal intresere os for her.
Til juni har jeg været her på Andeby i 5 år, og er også den med 2. flest forumindllæg her på siden. Jeg har lavet og været med til at lave et hav af aviser, men er mest kendt for min avis, Andetidene der ikke er aktiv mere. Jeg er formand for partiet Donaldisterne, som holdt en pause det første år Andekæmperne vandt valget, men er nu tilbage. De sidste to valg vi har været med i, har gået ret så dårligt, men det første gik utroligt godt, og vi havde så hvidt jeg husker lige så mange stemmer som vinderen af valgte, men fordi at han var løsgænger, kårede Rap and ham som borgmester, da han var færre personer om at få stemmerne. Er nok en af de ældste brugere her på siden, der stadig er aktiv, og er næsten sikker på at jeg er den af de gamle der har været her i længst tid, da jeg stort set ikke har holdt pauser i den tid, men kun i ferierne. Det var lidt om mig, men du kan altid finde meree om mig i forummet. Håber at du blev klogere. Mojn! :-D

|
|
Tilbage til toppen
|
Vrøvl, der er da MANGE gode og rigtige debatter, se nu bare den der hvilket parti debat som fylder 8 sider :) :D Og synes faktisk IKKE der er mange debatter om Nintendo, mobiler, film, spil osv.
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:emil_k. wrote:Christian3120 wrote:Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;) Det har ikke noget med stavefejl at gøre, men synes bare at før at der kom alle mulige nye medlemmer, så var der lange donaldistiske debatter og gode borgmestervalg, men så kom de nye og lavede indlæg om nintendo, mobiler, film og spil. Selvfølgelig var der også det før, men synes aldrig jeg kan finde nogen rigtig debat mere i forummet. Måske, men alligevel skal man ikke holdes udenfor bare fordi man er ny! Synes nu alligevel at jeg har fundet nogle debatter, men du har ret, der har været flere! En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
Tilbage til toppen
|
Andeby.dk skal jo netop være et sted hvor der er plads til alle, om man så er ny her eller gammel, eller om man staver godt eller ej. Jeg tror hvert fald det var meningen da man lavede hjemmesiden og forummet!
|
|
Tilbage til toppen
|
Andeby forummet er et donaldistisk forum. d.v.s at alle artikler om Nintendo og ting som det er yderst irrelevant. Der er så mange andre steder, på nettet, hvor man kan diskuterer sådan nogle ting.
Om man er ny eller ej, hvis man bidrager til donaldisme er man helt okay.
Synes umiddelbart vi skal skifte emne. Kunne godt tænke mig at vide om nogle er intresseret i at blive medlem i partiet?
PS: Hvis man kunne lave et off-topic forum til alle dem der slet ikke kan skrive om donaldisme, kunne vi på de andre emner måske få mere chance for mere donaldisme.
|
|

Tilbage til toppen
|
mads7001 wrote:Andeby forummet er et donaldistisk forum. d.v.s at alle artikler om Nintendo og ting som det er yderst irrelevant. Der er så mange andre steder, på nettet, hvor man kan diskuterer sådan nogle ting.
Synes umiddelbart vi skal skifte emne. Kunne godt tænke mig at vide om nogle er intresseret i at blive medlem i partiet?
PS: Hvis man kunne lave et off-topic forum til alle dem der slet ikke kan skrive om donaldisme, kunne vi på de andre emner måske få mere chance for mere donaldisme. Vi har et off-topic-forum, "Pusterummet".
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:mads7001 wrote:Andeby forummet er et donaldistisk forum. d.v.s at alle artikler om Nintendo og ting som det er yderst irrelevant. Der er så mange andre steder, på nettet, hvor man kan diskuterer sådan nogle ting.
PS: Hvis man kunne lave et off-topic forum til alle dem der slet ikke kan skrive om donaldisme, kunne vi på de andre emner måske få mere chance for mere donaldisme. Vi har et off-topic-forum, "Pusterummet". Okay så.
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvis det er det "første indlæg", starten på en tråd, foretrækker jeg få stavefejl. Selvfølgelig kan man jo ikke gøre for hvis man ikke kan stave, eller man ikke orker at tage sig sammen, men svarene er jeg lidt ligeglad. - Bare man kan læse hvad der står.
P.S. Jeg har større respekt for dem der kan stave... det ville jo heller ikke være så godt hvis man skulle skrive en ansøgning om et job til et firma og skrev "Mig vil gerne have job hos dig. Må mig det?"(Ved godt der ikke er stavefejl dér, men det lyder ikke så godt)
Så hvis jeg ville lave et parti eller en klub eller et eller andet, ville jeg forsøge at lave så få stave og grammatik-fejl som muligt. :-)
Fodbold er meningen med universets eksistens.
|
|
Tilbage til toppen
|
Daniel_H_B wrote: Hvis det er det "første indlæg", starten på en tråd, foretrækker jeg få stavefejl. Selvfølgelig kan man jo ikke gøre for hvis man ikke kan stave, eller man ikke orker at tage sig sammen, men svarene er jeg lidt ligeglad. - Bare man kan læse hvad der står.
P.S. Jeg har større respekt for dem der kan stave... det ville jo heller ikke være så godt hvis man skulle skrive en ansøgning om et job til et firma og skrev "Mig vil gerne have job hos dig. Må mig det?"(Ved godt der ikke er stavefejl dér, men det lyder ikke så godt)
Så hvis jeg ville lave et parti eller en klub eller et eller andet, ville jeg forsøge at lave så få stave og grammatik-fejl som muligt. :-)
Vær venlig at skifte emne. Jeg har rettet stavefejlene og føler mig irreterret over alle skal bruge en hel side på det!
|
|

Tilbage til toppen
|
hellevad wrote:emil_k. wrote:Christian3120 wrote:Om man er ny eller gammel medlem, er lige meget! Der skal SLET IKKE gøres forskel!!!
Det vil jeg også sige! Alle kan lave stavefejl! Har set Rap and lave stavefejl, så der er virkelig noget om det;) Det har ikke noget med stavefejl at gøre, men synes bare at før at der kom alle mulige nye medlemmer, så var der lange donaldistiske debatter og gode borgmestervalg, men så kom de nye og lavede indlæg om nintendo, mobiler, film og spil. Selvfølgelig var der også det før, men synes aldrig jeg kan finde nogen rigtig debat mere i forummet. Efter min mening er alle velkommen til Andeby.dk, jeg er da ret ny i forhold til jer andre! Alt behøver ikke være donaldistisk, eller kan du jo prøve at gøre det mere donaldistisk! Syndes det er fin med andre afstæmninger og måske klubber om andet en Anders And! Jeg syndes især om nye medlemmer, og det er da kun bedre. + Man skal jo tage dem godt imod, for det er jo lidt svært at vide alle tingende når man er helt ny, og man så kommer til at lave en fejl som nok allerede var der så må man bare skrive roligt at man kom til at lave en fejl! Jeg kan da bla... Godt huske hvad jeg fik afvide da jeg startet. Der var der nogle der sagde jeg ikke måtte dit og dat fordi jeg var ny (Ville ikke sætte navne, men personerne er faktisk stadevig aktive og ikke aktive) Men du er altså ret stræng at sige at nye medlemmer gør Andeby være. Efter min mening er du med til at skabe det endnu være ved at skrive den besked... Men tænk på den lyse side, jo flere jo bedre!
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside).
Faketrix
|
|

Tilbage til toppen
|
Krasse wrote:Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside). Ville også give dig ret, men syndes godt der må være andet en Anders And, men kunne det ikke være fedt hvis der kom et forum der hed Donaldistisk-forum eller sådan noget, hvor det kun var ting om ANDERS AND, AFSTÆMNINGER OM ANDERS AND osv... Ikke noget med mobiler, kun med Disney og ANDERS AND :-D
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:Krasse wrote:Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside). Ville også give dig ret, men syndes godt der må være andet en Anders And, men kunne det ikke være fedt hvis der kom et forum der hed Donaldistisk-forum eller sådan noget, hvor det kun var ting om ANDERS AND, AFSTÆMNINGER OM ANDERS AND osv... Ikke noget med mobiler, kun med Disney og ANDERS AND :-D Det minder mig om - hvor er 'Duckipedia' forummet blevet af? Jeg synes da også der burde være mere med Anders And, herinde - det er jo trods alt AA&Co. officielle fanside.
Faketrix
|
|
Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:Krasse wrote:Nye medlemmer kan da også være donaldister. Nu er jeg ikke ligefrem jorden største Anders And fan, længere, men da jeg var, kan jeg godt huske, at det var irriterende med manglen på ordenlig Andeby-debat herinde. (Det var derfor jeg lavede min egen hjemmeside). Ville også give dig ret, men syndes godt der må være andet en Anders And, men kunne det ikke være fedt hvis der kom et forum der hed Donaldistisk-forum eller sådan noget, hvor det kun var ting om ANDERS AND, AFSTÆMNINGER OM ANDERS AND osv... Ikke noget med mobiler, kun med Disney og ANDERS AND :-D Jeg er enig. Jeg synes ikke ytringsfrihed skal fjernes, det hele skal bare være lidt mere organiseret. Også et hjælpeforum, hvor nye medlemmer kan sige hej for første gang og også spørge om hjælp uden at ødelægge noget donaldisme.
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|