|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
Hej medborgere Mange af jer har nogle meget store (og flotte) signature med billeder, animationer og andet godt i. Desværre gør de siderne meget langsomme at hente, og uoverskuelige at læse. Derfor kommer vi snart til at lave en ændring i koden så man enten kun kan have tekst i sin signatur, eller der kommer en begrænsning af størrelsen af billedfilen. Dette er blot et lille forvarsel af en ændring som vi snart bliver nødt til at indføre. Venlig hilsen Admin
Vi eeeeelsker AA&Co!
|
|

Tilbage til toppen
|
okay
Vær velkommen til at adde min Steam profil link- goo.gl/0hj3kn
|
|

Tilbage til toppen
|
Det er noget møg ... men okay..!
(Jeg er ikke moderator mere, men jeg gider ikke ændre det :P) | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|
Tilbage til toppen
|
Æv men kan godt se hvad i mener.
|
|
Tilbage til toppen
|
jeg er lidt ligeglad
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Øv, men okay!:b Så må jeg vist forkorte min signatur:b
|
|

Tilbage til toppen
|
Øv bøv! Emil: Også mig! (selvom den ikke er så stor...)
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|
Tilbage til toppen
|
Øv... Jeg synes, at det er lidt ærgerligt. :/
|
|

Tilbage til toppen
|
ØV! Men syndes at der skal være en begrænsning! Men den skal da ikke være for lav den begrænsning?
|
|
Tilbage til toppen
|
ok
|
|

Tilbage til toppen
|
ej min er så god :(
hej fra niels christian :) find mig på moviestarplanet(nielschr123) og andeby(niels chr123) hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
|
|

Tilbage til toppen
|
Øv... Kan man ikke bare bruge spoilere ligesom i min og Sanders signatur?
|
|

Tilbage til toppen
|
Jeg har slettet næsten alt!
|
|
Tilbage til toppen
|
øv :(
|
|

Tilbage til toppen
|
Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. ALT om Don Rosa:Kilder: WikipediaSpoiler (klikk for å vise) Keno Don Hugo Rosa (ofte kaldet Don Rosa) (født 29. juni 1951 i Louisville, Kentucky i USA), er en berømt tegner og forfatter af Anders And-tegneserier. Han betragtes af mange som en af de bedste andetegnere siden Carl Barks. Don Rosas passion for tegneserier stammer tilbage fra hans barndom, hvor han voksede op med dem. Han tegnede også selv små tegneserier - både med de kendte disneyfigurer og med andre som han selv fandt på. Drømmen om en karriere som tegneserieskaber forblev dog i første omgang en drøm. Han uddannede sig i stedet til ingeniør fra University of Kentucky og overtog senere familiefirmaet. I 1987 besluttede han sig for at forfølge sin gamle barndomsdrøm; han tog chancen og kontaktede den amerikanske udgiver af disneytegneserier for at høre, om de kunne bruge ham. Han fik chancen, og snart forelå den første serie fra hans hånd, Solens søn. Et af Don Rosas mest kendte arbejder er Her er dit liv, Joakim. Han er også kendt for sit detaljerede stamtræ over andefamilien, et forsøg på at katalogisere de mange mere eller mindre flygtige figurer, som har besøgt Andeby igennem tiderne, og som er opfundet af forskellige tegnere/manusforfattere. Mange af Don Rosas serier bygger videre på gamle serier af Barks, og i modsætning til andre nutidige andetegnere foregår alle hans serier i 1950'erne (med undtagelse af nogle af de historier der omhandler Joakim von Ands fortid). Det var nemlig netop i de år, at Barks regnedes for at være på højdepunktet af sin karriere. Dette kan for eksempel ses på omgivelserne i Andeby og på biler, brugen af telegraf og andre ting. Hvis Joakim von And for eksempel brugte computer eller mobiltelefon i en Rosa-historie, ville det nærmest være en anakronisme. I et fåtal har han dog inkluderet moderne ting, som i historien "Anden, som faldt ned fra himlen" og "Gyldne tider". Den opmærksomme læser af Don Rosas tegneserier vil bemærke, at der i det første eller andet billede på første side i de fleste af Rosas serier er skjult et lille D.U.C.K.,som står for: Dedicated to Unca Carl from Keno ("dedikeret til onk'l Carl fra Keno"). En lille hilsen fra Rosa til sit forbillede og inspirator Carl Barks. Et andet kendetegn er, at han ofte skjuler små Mickey Mouse-hoveder i sine tegninger. Desværre har Don Rosa igennem de seneste år lidt af tiltagende forværring af sit syn, og kombineret med den lave betaling han modtog for sine historier, valgte Rosa i 2008 at indstille sin karriere som andetegner. Udgivelser på Dansk:Spoiler (klikk for å vise)
Foruden at Don Rosas historier jævnligt dukker op i det danske Anders And-blad, kan hans historier også læses i kronologisk rækkefølge i Egmont Serieforlagets udgivelser i serien Hall of Fame. Udgivelserne i bogform på dansk omfatter:
· Her er dit liv, Joakim · Don Rosa: Hall of Fame 1 · Don Rosa: Hall of Fame 2 · Don Rosa: Hall of Fame 3 · Don Rosa: Hall of Fame 4 · Don Rosa: Hall of Fame 5 · Don Rosa: Hall of Fame 6 · Don Rosa: Hall of Fame 7 · Don Rosa: Hall of Fame 8 · Don Rosa: Hall of Fame 9 · Don Rosa: Hall of Fame 10
Don Rosa udgivelser i Anders And & Co. bladet:Spoiler (klikk for å vise)
1990
Nr. 1 Dus med dyrene Anders And Nr. 2 Samlerdille Anders And Nr. 3 Flyvefisk Anders And Nr. 8 Skatten på bjerget Onkel Joakim (1-2) Nr. 9 Skatten på bjerget Onkel Joakim (2-2) Nr. 10 Nostrildamus’ forbandelse Onkel Joakim Nr. 17 Tilbage til Usleravnekrog Anders And (1-4) Nr. 18 Tilbage til Usleravnekrog Anders And (2-4) Nr. 19 Tilbage til Usleravnekrog Anders And (3-4) Nr. 20 Tilbage til Usleravnekrog Anders And (4-4) Nr. 35 Gensyn med fortiden Onkel Joakim (1-4) Nr. 36 Gensyn med fortiden Onkel Joakim (2-4) Nr. 37 Gensyn med fortiden Onkel Joakim (3-4) Nr. 38 Gensyn med fortiden Onkel Joakim (4-4) Nr. 46 An(d)lægsgartneren Anders And
1991 Nr. 4 Da tiden stod stille Anders And Nr. 22 Anden, som faldt ned fra himlen Anders And Nr. 24 Bunden er nået Anders And Nr. 29 Arvefjender Onkel Joakim Nr. 35 Dybt at falde Anders And Nr. 45 Gensyn med dværgindianerne Onkel Joakim (1-3) Nr. 46 Gensyn med dværgindianerne Onkel Joakim (2-3) Nr. 47 Gensyn med dværgindianerne Onkel Joakim (3-3)
1992 Nr. 6 Super-helt for en dag Anders And Nr. 45 Præriens bedste and Onkel Joakim Nr. 47 Gyldne tider Onkel Joakim
1993 Nr. 2 Kobberkongen fra Montana Onkel Joakim Nr. 11 Den nye slotsherre Onkel Joakim Nr. 18 Savannens skræk Onkel Joakim Nr. 24 Det store næbdyr Onkel Joakim Nr. 29 Kongen af Klondike Onkel Joakim (1-3) Nr. 30 Kongen af Klondike Onkel Joakim (2-3) Nr. 31 Kongen af Klondike Onkel Joakim (3-3) Nr. 39 Det forheksede sølvfad Onkel Joakim Nr. 45 Milliardæren fra Ødelyng Overdrev Onkel Joakim
1994 Nr. 10 Slaget om Fort Andeby Onkel Joakim Nr. 15 Verdens rigeste and Onkel Joakim (1-3) Nr. 16 Verdens rigeste and Onkel Joakim (2-3) Nr. 17 Verdens rigeste and Onkel Joakim (3-3) Nr. 21 Gaverne der gik i fisk Anders And Nr. 22 Eneboeren i Andeby Onkel Joakim Nr. 23 Fødselsdagsånden Anders And
1995 Nr. 13 Rejsen til jordens indre Onkel Joakim (1-3) Nr. 14 Rejsen til jordens indre Onkel Joakim (2-3) Nr. 15 Rejsen til jordens indre Onkel Joakim (3-3) Nr. 24 Tilbage til fortiden Onkel Joakim Nr. 39 Fantasillionær på skrump Onkel Joakim (1-3) Nr. 40 Fantasillionær på skrump Onkel Joakim (2-3) Nr. 41 Fantasillionær på skrump Onkel Joakim (3-3)
1996 Nr. 4 Opgør i Klondike Onkel Joakim (1-3) Nr. 5 Opgør i Klondike Onkel Joakim (2-3) Nr. 6 Opgør i Klondike Onkel Joakim (3-3) Nr. 21 Strandet i tiden Onkel Joakim (1-3) Nr. 22 Strandet i tiden Onkel Joakim (2-3) Nr. 23 Strandet i tiden Onkel Joakim (3-3) Nr. 26 Shambalas skat Anders And Nr. 32 En skæv dag i Andeby Onkel Joakim Nr. 52 Opgør i spøgelsesbyen Onkel Joakim (1-3)
1997 Nr. 1 Opgør i spøgelsesbyen Onkel Joakim (2-3) Nr. 2 Opgør i spøgelsesbyen Onkel Joakim (3-3) Nr. 19 Et øje for detaljer Anders And Nr. 26 En ganske særlig overraskelse Onkel Joakim Nr. 33 Pengetank på afveje Onkel Joakim (1-3) Nr. 34 Pengetank på afveje Onkel Joakim (2-3) Nr. 35 Pengetank på afveje Onkel Joakim (3-3) Nr. 42 Den rene T.I.T.E.L.T.E.R.R.O.R. Grønspætterne
1998 Nr. 4 Fødselsdags-forbandelsen Anders And Nr. 23 Den Sorte Ridder Onkel Joakim (1-2) Nr. 24 Den Sorte Ridder Onkel Joakim (2-2) Nr. 52 Cowboy-kaptajnen på Cutty Sark Onkel Joakim (1-2) Nr. 53 Cowboy-kaptajnen på Cutty Sark Onkel Joakim (2-2)
1999 Nr. 9 Hollænderens hemmelighed Onkel Joakim (1-2) Nr. 10 Hollænderens hemmelighed Onkel Joakim (2-2) Nr. 25 Streng opdragelse Anders And Nr. 30 Tilbage til Den Forbudte Dal Onkel Joakim (1-2) Nr. 31 Tilbage til Den Forbudte Dal Onkel Joakim (2-2) Nr. 48 Jagten på guldmøllen Onkel Joakim (1-3) Nr. 49 Jagten på guldmøllen Onkel Joakim (2-3) Nr. 50 Jagten på guldmøllen Onkel Joakim (3-3)
2000 Nr. 27 Skatten på havets bund Onkel Joakim Nr. 40 De tre caballeros vender tilbage Anders And (1-3) Nr. 41 De tre caballeros vender tilbage Anders And (2-3) Nr. 42 De tre caballeros vender tilbage Anders And (3-3) Nr. 51 Til angreeeb! Onkel Joakim
2001 Nr. 14 Mønt på afveje Onkel Joakim Nr. 17 Anstrengende avislæsning Onkel Joakim Nr. 21 Angreb på pengetanken Bjørne Banden Nr. 29 Gensyn med fortiden (Tralla-la) Onkel Joakim Nr. 43 Korsridderkongernes krone Onkel Joakim (1-3) Nr. 44 Korsridderkongernes krone Onkel Joakim (2-3) Nr. 45 Korsridderkongernes krone Onkel Joakim (3-3)
2002 Nr. 11 Glem det! Onkel Joakim Nr. 19 Georgs første opfindelse Georg Gearløs (1-2) Nr. 20 Georgs første opfindelse Georg Gearløs (2-2) Nr. 39 Brushanen fra Corte Culebra Onkel Joakim (1-3) Nr. 40 Brushanen fra Corte Culebra Onkel Joakim (2-3) Nr. 41 Brushanen fra Corte Culebra Onkel Joakim (3-3)
2003 Nr. 29 Da tiden stod stille Anders And Nr. 43 Skrald og skatte Onkel Joakim
2004 Nr. 9 Tempelriddernes skat Onkel Joakim (1-3) Nr. 10 Tempelriddernes skat Onkel Joakim (2-3) Nr. 11 Tempelriddernes skat Onkel Joakim (3-3) Nr. 27 Den sorte ridder glorper igen Onkel Joakim (1-2) Nr. 28 Den sorte ridder glorper igen Onkel Joakim (2-2) Nr. 29 Kong Joakim den første Onkel Joakim
2005 Nr. 3 De tre Caballeros rider igen - igen Anders And (1-3) Nr. 4 De tre Caballeros rider igen - igen Anders And (2-3) Nr. 5 De tre Caballeros rider igen - igen Anders And (3-3) Nr. 29 Solens søn Onkel Joakim
2006 Nr. 22 Fangen ved Sølvstrømmen Onkel Joakim (1-3) Nr. 23 Fangen ved Sølvstrømmen Onkel Joakim (2-3) Nr. 24 Fangen ved Sølvstrømmen Onkel Joakim (3-3)
Tillæg
1991 Nr. 2 Skatten på havets bund Anders And 1991 Nr. 13 Gensyn med fortiden (Tralla-la) Onkel Joakim 1991 Nr. 42 Kong Joakim den første Onkel Joakim 1992 Nr. 30 Her er dit liv Joakim (kap. 1+2) Onkel Joakim 1993 Nr. 30 Solens søn Onkel Joakim 1993 Nr. 42 Det forsvundne bibliotek Grønspætterne 1994 Nr. 7 Fra Andeby til Lillehammer Anders And 1995 Nr. 4 Kong Krøsus' skatkammer Onkel Joakim 1995 Nr. 42 Columbuskortene Anders And 1998 Nr. 6 Eldorados sidste hersker Onkel Joakim 2001 Nr. 7 Gensyn med fortiden Onkel Joakim 2001 Nr. 15 Gensyn med dværgindianerne Onkel Joakim 2002 Nr. 49 Onkel Joakim i drømmeland Onkel Joakim
Det var lige lidt om Don Rosa! Kilde: WikipediaAnimationer:  Spoiler (klikk for å vise) Hoppende Ander:  Baby Ander:  Anders i flere forskellige stillinger:  Joakim Von And med sin lykke mønt:  Anders kigger:  REKLAMER:Spoiler (klikk for å vise)
VIL DU HAVE DIN REKLAME HER? SÅ KONTAKT MIG!
|
|

Tilbage til toppen
|

Hej på dig du! =D
|
|

Tilbage til toppen
|
rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk.
|
|
Tilbage til toppen
|
Mikkelhe$$ wrote:rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk. det problem har jeg også nogen gange
|
|
Tilbage til toppen
|
spejdersigne10 wrote:Mikkelhe$$ wrote:rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk. det problem har jeg også nogen gange Vores net er VIRKELIGT ekstremt dårligt.
|
|

Tilbage til toppen
|
Albert_And wrote:spejdersigne10 wrote:Mikkelhe$$ wrote:rasmusl wrote:Det tager normal tid for mig at indlæse siderne på forummet. Også mig. Nogle gange tager den tid men det er pga. mit dumme usle netværk. det problem har jeg også nogen gange Vores net er VIRKELIGT ekstremt dårligt. Også vores! På et tidspunkt gik den ud 7 gange på 1-2 timer!!!
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ Spoiler (klikk for å vise) Kort og godt! :P ╔══╗ ╚╗╔╝ ╔╝(¯`v´¯) ╚══`.¸.Andeby.dk
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|