|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
Der foregår noget skummelt i Andeby. Den tykke efterårståge lægger et mystisk tæppe over byen. Det ellers så travle og lyse gadebillede har forandret sig til en mørk og uhyggelig scene. Redaktionen kryber langs husmurerne og vi får en følelse af, at en person mangler i bybilledet. Pludselig ved vi hvem det er!! Sander_And er pludselig forsvundet. Der er blevet stille fra den ellers så aktive medborger. Redaktionen stopper udenfor hans hus. Posten hober sig op i postkassen, lyset er tændt, døren er åben, men der er ingen hjemme. Ingen tegn til slåskamp, det virker som om han har haft travlt! Noget højst mistænkeligt er på færde men hvad? *Jeg får øje på noget. Ved vinduet ser jeg noget stof der hænger fast i vindueskarmen. Hvad kan det være? Og hvad har der været i den lille, tomme æske som ligger nedenfor vinduet* - Hallo! Er det nogen der ude! *Jeg får vist brug for hjælp til at opklare dette mysterium!* Regler for spillet:- For at sige noget skal du sætter "-" foran, fx. - Hej! - For at beskrive noget du gør eller tænker sætter du "*" på hver side, fx *Går over vejen* eller *Føles ikke godt!*. - Hvis der sker noget som ikke har med dig at gøre, sætter du "#" på hver side, fx. #Bilen runder hjørnet med stor fart.#
Vi eeeeelsker torsdag!
|
|
Tilbage til toppen
|
*spændene men forstår den ikk* ;)
|
|
Tilbage til toppen
|
"Denne and, agter at hjælpe med at finde Sander And"
|
|

Tilbage til toppen
|
*Jeg går hen til vinduet og kigger i æsken*
|
|

Tilbage til toppen
|
*Der ligger en regning fra Mama Rosas Pizzeria*
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
Tilbage til toppen
|
*Jeg ser en skygge*
|
|

Tilbage til toppen
|
*Jeg kan høre en svag banken*
Jeg elsker fodbold. Min yndlingsfodboldspiller er klart Messi
|
|

Tilbage til toppen
|
|
|
Tilbage til toppen
|
#En fisk svømmer på land#
|
|

Tilbage til toppen
|
Hint - Jeg sidder til fange, i et hemmelig mærkeligt rum et lille lys er tændt! Jeg ser ikke meget, men prøver at se om jeg mere kan huske*
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
Hvordan har vi kontakt med Sander? :P *Selvom der står en politimand ved hoveddøren, får jeg sneget mig ind i hans hus for at kigge lidt...*
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
*Politimanden, som tilfældigvis er en H.A.P politichef der hedder Emil k., høre en svag knirken inde i huset.* -Hvem der?! En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
Sherlock_Scones wrote:Hvordan har vi kontakt med Sander? :P
*Selvom der står en politimand ved hoveddøren, får jeg sneget mig ind i hans hus for at kigge lidt...* Jeg har altid en microfon med som har oprettet forbindelse til Andeby radionen!
Glædelig Ha'O'ween Mine ting Spoiler (klikk for å vise) //Sander And, Moderator og alt muligt andet...
Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! Rap! //Sander And, Moderator og Bnr: 38807
Moderator-Sagerne: Spoiler (klikk for å vise) Mere fakta om, Moderatorene og Administratorene Det sjove:Spoiler (klikk for å vise) Det sjove... kommer snart :D Spoiler (klikk for å vise) Billeder Spoiler (klikk for å vise) [center] 
|
|

Tilbage til toppen
|
Hint - Jeg kan se nået mere! 2 forskællige fordspor! 
|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
Sander_And wrote:Hint - Jeg kan se nået mere! 2 forskællige fordspor!  Det eneste jeg kan se er et kryds:b En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
emil_k. wrote:Sander_And wrote:Hint - Jeg kan se nået mere! 2 forskællige fordspor!  Det eneste jeg kan se er et kryds:b Jeg kan kun se et spørgsmålstegn.
|
|

Tilbage til toppen
|
*Jeg hører den irriterende politibetjent sige noget. Jeg vælger at lyde som en kat.* - Miav, miav. Miav.
|
|
Tilbage til toppen
|
*Jeg ser en skygge af Sander hjemme ved Bjørne-banden*
|
|
Tilbage til toppen
|
*Jeg går en til Bjørne-banden de slår mig ned, men inden jeg besvimer ser jeg igen skyggen af Sander*
|
|
 Administrator
Tilbage til toppen
|
- Årh, det er bare en dum kat! Psst! Væk! Forsvind! Ingen må være på gerningsstedet! *Jeg kommer så til at tænke på, at det er mærkeligt hvordan katten er kommet derind! Jeg lister mig indenfor med pistilen i hånden...* En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|