|
|

Tilbage til toppen
|
Code:Her vil jeg prøve at lave en liste over alle de Agent Dobbelt-A Historier der er blevet trykt i Jumbobøger. Da jeg ikke har alle Jumbobøger, så mangler der muligvis nogle på denne liste. Agent Dobbelt-A liste: Jumbobog: Nr. - Navn - Historie
Nr. 343 Tilbage Til Bjørneberg: Dobbelt-A
Nr. 344 Hurtige Penge: Computersagen - 1 Del
Nr. 345 Stem på mig!: Computersagen - 2 Del?
Nr. 346 En ulv efter Pølser: Computersagen - 3 Del?
Nr. 353 Agent Dobbelt-A: Operation Opera
Nr. 355 Robot-Røvere: Souvenir Fra Paris
Nr. 360 Agent Dobbelt-A slår til!: Slet Alt-Knappen?
Nr. 361 Held... ..Og uheld: Mission Termisk Hjerte - 1 Del.
Nr. 362 Mååååål!!: Mission Termisk Hjerte - 2 Del
Nr. 363 AAAH.. Sommer!: Mission Termisk Hjerte - 3 Del
Nr. 364 Fritternes Herre: Mission Termisk Hjerte - 4 Del
Nr. 372 Jægeren og hans bytte!: Jægeren Og hans bytte - 1 Del Jægeren Og hans bytte - 2 Del Jægeren Og hans bytte - 3 Del Jægeren Og hans bytte - 4 Del
Nr. 375 Kaos i knolden: Dobbeltspil på Hong islands?
Nr. 377 Robotjagten: Kunsttyven?
Nr. 378 Stålanden Slår igen: Ægget i Rio?
Nr. 379 And mod And - Farlige forretninger!: Galskab på lærred?
Nr. 380 Agent Dobbelt-A på mission:Kærlighedens Triumf?
Nr. 384 Hul i hukommelsen?:Den første mission Listen er ikke færdig endnu! Så hvis der mangler historier så skriv endelig! Ugens Debat Hvem tror I egentlig den onde fra Agenturet, der har hyret Gomez til at myrde AA, er? Tror I vi har mødt ham før? Tak for spørsmålet Sherlock_Scones! Hvad tror du? Kommenter! Nyt spørgsmål hver uge!
Spoiler (klikk for å vise)
Mig i Andby Lidt om min Andby figur :P Jeg kører i en sportsvogn af mærket "Andston Martin" Jeg bor på Sportsbrusvej i nr. 9 Mit arbejde er som Krimanalbetjent i H.A.P 
|
|

Tilbage til toppen
|
Fedt! :) Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Tak! Hvis der mangler nogle Historier på listen så sig endelig til!
Mig i Andby Lidt om min Andby figur :P Jeg kører i en sportsvogn af mærket "Andston Martin" Jeg bor på Sportsbrusvej i nr. 9 Mit arbejde er som Krimanalbetjent i H.A.P 
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Jeg kan give dig den fulde liste om en uge!
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Nice :D En af de største Don Rosa fans! Elsker Arild midthuns tegninger :DHar du noget at rappotere?An(D)meld Her eller Rappotere til mig! 
|
|

Tilbage til toppen
|
Tak
|
|

Tilbage til toppen
|
Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg.
Der går rygter om, at jeg er et menneske... Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien): Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 | Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Mit parti: Spoiler (klikk for å vise) The danish way to peace (ikke peach, men peace, hvilket folk ofte misforstår af en eller anden grund) består af rap and i andeby.dk og HamDenLigeGyldige. Jeg kan ikke huske, om der er andre med. Vi går ind for psykopatisme, mærkelighed og fri hash. Det sidste har intet med andeby at gøre. Derudover har vi en enkelt seriøs mærkesag: At alle skal have det godt. Uhadada, den er ikke ført før.... Æh, vi går også ind for at afskaffe vores ambassade på donald.no, for den bliver ikke brugt til noget og er dermed meningsløs. Alle der stemmer på os får gratis is. Måske. The Danish Way To Peace går også ind for at H.A.P. skal bestå. Dette er vore gode argumenter: Spoiler (klikk for å vise) - Andby-historierne ville være forfærdeligt kedelige uden H.A.P. - H.A.P. laver ikke noget ingen andre kan... Men hvem gør det? Vi kan ikke bruge noget som helst til noget, og derfor vælger vi at bruge det ubrugelige. Det anser jeg som en god ting. - H.A.P. giver en fornemmelse af autoritet. Det skaber sjove episoder (som med Jeppe_Hvide_Sande) og det skaber respekt (indtil man finder ud af at H.A.P. altså er lidt ligegyldigt) - Uden Jeppe_Hvide_Sande-episoden var avisdøden blevet total. Den episode gav aviserne noget at skrive om, og den ION hvori episoden blev analyseret blev den bedste, jeg nogensinde har skrevet (synes jeg selv - og mange andre). Hvorfor ødelægge den glæde? - Emil k. har det sjovt med H.A.P. Hvorfor tage glæden fra ham? Om han så var den eneste, der gad, så skulle han da have lov, og han skulle havde byrådets opbakning, for en persons glæde er alles glæde (please don't nedskyd argumentet, det lyder så godt :D) - Selv jeg, der er en kendt lovbryder, kan lide H.A.P., så H.A.P. er altså generelt vellidt. Nogle folk har bare glemt det lidt. - Mikkelhe$$ er dum. Hvorfor give ham ret? Emil k. og Sherlock Scones er da tusinde gange sejere! The Danish Way To Peace er så fremsynede at vi fører valgkamp via tidens nye medie: Comic creator. Vi går blandt andet ind for fri hashSpoiler (klikk for å vise) klik alle kommende spoilers for at høre en hemmelighed Spoiler (klikk for å vise) Klik videre! Spoiler (klikk for å vise) Er du spændt? Spoiler (klikk for å vise) Slet ikke? Spoiler (klikk for å vise) bare lide? Spoiler (klikk for å vise) Kom nu, du er da spændt! Spoiler (klikk for å vise) Nu kommer hemmeligheden også snart! Spoiler (klikk for å vise) Lige ved... Spoiler (klikk for å vise) Og næsten... Spoiler (klikk for å vise) slår ingen mand af... Spoiler (klikk for å vise) kamelen Spoiler (klikk for å vise) med undtagelse af hvis meningen var at slå ham ihjel Spoiler (klikk for å vise) for i så fald er det jo kun lige ved Spoiler (klikk for å vise) og næsten Spoiler (klikk for å vise) når man slår ham af kamelen Spoiler (klikk for å vise) men nevermind Spoiler (klikk for å vise) som forresten er et fantastisk album Spoiler (klikk for å vise) af nirvana Spoiler (klikk for å vise) men altså Spoiler (klikk for å vise) hemmeligheden er Spoiler (klikk for å vise) ikke at du ikke har noget liv hvis du er kommet så langt, Spoiler (klikk for å vise) selvom det også er rigtigt Spoiler (klikk for å vise) Nej, hemmeligheden er at Spoiler (klikk for å vise) Sherlock Scones er dum!!! Mine brugere: Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
rap_and_i_andeby.dk wrote:Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg. Sherlock skrev ellers at Dobbelt-A historierne startede i Tilbage til Bjørnebjerg? :P
|
|

Tilbage til toppen
|
cool :)
Fra nu af vil jeg være barsk og hård men jeg vil tjene mine penge på ærlig vis!!! - Joakim von And  Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
Historien i Hul i hukommelsen hedder "Den første mission" :)
 _____________________ -medlem 618 :D
|
|

Tilbage til toppen
|
kowsky wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg. Sherlock skrev ellers at Dobbelt-A historierne startede i Tilbage til Bjørnebjerg? :P Det er rigtigt der er en historie med agent dobbelt-A i tilbage til bjørnebjerg, som hedder "Dobbelt-A"
|
|

Tilbage til toppen
|
Bernard wrote:kowsky wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg. Sherlock skrev ellers at Dobbelt-A historierne startede i Tilbage til Bjørnebjerg? :P Det er rigtigt der er en historie med agent dobbelt-A i tilbage til bjørnebjerg, som hedder "Dobbelt-A" Mange tak!
Bernard wrote:Historien i Hul i hukommelsen hedder "Den første mission" :) Tak igen! :D
|
|

Tilbage til toppen
|
så lidt. :P
|
|

Tilbage til toppen
|
I den nyeste jumbobog for man da også at vide at tegneren/skriveren også mener han er stålanden og samtidig Dobbelt-A, som faktisk er noget jeg har tænkt på længe. :P
|
|

Tilbage til toppen
|
Bernard wrote:I den nyeste jumbobog for man da også at vide at tegneren/skriveren også mener han er stålanden og samtidig Dobbelt-A, som faktisk er noget jeg har tænkt på længe. :P Hehe! :P | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
kowsky wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg. Sherlock skrev ellers at Dobbelt-A historierne startede i Tilbage til Bjørnebjerg? :P jeg har jumbobog 345 altså computersagen og der står til sidst i den som på den her liste er anden del at det var slut på tredje del så tilbage til bjørnebjerg er com. sagen del 1!
MVH JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA ____________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA JRA STEM PÅ rapperne! og læs min tegneserie: http://www.andeby.dk/spil-og-sjov/comiccreator/stribe/21042og læs toeren: http://www.andeby.dk/spil-og-sjov/comiccreator/stribe/22404
|
|

Tilbage til toppen
|
jra wrote:kowsky wrote:rap_and_i_andeby.dk wrote:Den første Dobbelt-A-historie er 1. del af Computersagen, tror jeg. Sherlock skrev ellers at Dobbelt-A historierne startede i Tilbage til Bjørnebjerg? :P jeg har jumbobog 345 altså computersagen og der står til sidst i den som på den her liste er anden del at det var slut på tredje del så tilbage til bjørnebjerg er com. sagen del 1! i Tilbage til Bjørnebjerg hedder den altså bare Dobbelt-A og så begynder computersagen i de næste 3 bøger. Så må det være fordi det er den tredje historie, hvis det du siger er sandt. Husk på det er begyndelsen af Agent dobbelt-A så tror ikke den vil begynde med en del 1.
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
I ti,bage til bjørneberg får AA sin færste mission, som bare er en prøve. I de næste tre bøger bliver han sendt ud i computersagen.
Mesterdetektiven Sherlock Scones! Wise men talk when they have something to say. Fools, when they have to say something. Spoiler (klikk for å vise) Klik på spoilerne: Spoiler (klikk for å vise) Historier: Spoiler (klikk for å vise) Skriv videre-historien episode 1: klik herSkriv videre-historien episode 2: klik her ComicCreator: Spoiler (klikk for å vise) Politik: Find mig på: Spoiler (klikk for å vise)
|
|
 Moderator
Tilbage til toppen
|
Hvem tror I egentlig den onde fra Agenturet, der har hyret Gomez til at myrde AA, er? Tror I vi har mødt ham før?
|
|

Tilbage til toppen
|
Sherlock_Scones wrote:Hvem tror I egentlig den onde fra Agenturet, der har hyret Gomez til at myrde AA, er? Tror I vi har mødt ham før? Jeg aner det ikke... Men på en måde tror jeg vi har mødt ham..
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|