Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvad synes i? (Afstemningen er lukket)
Vælg Stemmer Statistik
Flere konkurrencer? 1 5 %
Flere der bruger andeby.dk til dagligt? 8 44 %
Flere der skriver til en? 0 0 %
Nogle klaner eller hvad det er for noget? 4 22 %
Flere spil & comics? 2 11 %
Andre ting? 3 16 %

Hvad kunne Andeby.dk gøre bedre? Options
clubpenguin
22. maj 2013 19:42:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Hejsa ænder :(

Som i nok ser i smileyen er den ikke glad og det er fordi at:

Jeg har lavet dette inlæg, fordi jeg synes at andeby.dk er blevet kedligt efter at folk har droppet det. Jeg ved godt at jeg ikke selv er inde og det er fordi at: der er mange der er inde hverdag, men de svare ikke alt tid på meddelelser. og fordi jeg har en blog på denne bruger og jeg vil gerne have at folk benytter den, fordi jeg laver mange konkurrencer (for lidt deltagere), masser af blogge, som afstemninger, der er mange forslag, men der er simpel hen for lidt der ser det og det kunne jeg godt tænke mig at for lavet om på.

Jeg ved godt at der måske er mange andre der tænker det samme.

Så derfor kunne jeg tænke mig at få lavet andeby lidt om, som fks. Der er mange af jer, der gerne vil have et eller andet med nogle klaner tilbage (hvad det så end er).

Jeg synes at andeby.dk er mega godt. Men jeg vil rigtigt gerne have at der er nogle der ser bloggen, fordi at jeg fks. Har afstemninger og så kan jeg ikke kommer videre med at lave blogge. for så er der nogle der ikke ser det og det er mega (æ)rverligt (tror det er sådan det staves).

Jeg siger ikke at man skal være inde fra man vågner til man skal sove, men bare måske en halv time om dagen eller mere, så kan man skrive sammen eller tjekke hinandens blogge eller tegneserier.

Men en ting er sikkert og det er: er der flere der er inde og flere der skriver til mig eller bare tilbage på det jeg har skrevet, Kommer jeg mere på. Hvis man skriver hele tiden og tjekker min blog, så er jeg ihvertfald inde til, alle som skriver til mig eller mere, inde til alle er gået ud af andeby.dk, som har skrevet til/tilbage til mig.

Skriv gerne hvos i havde andre ting, som egmont kunne gøre bedre ved andeby.dk

Hilsen clubpenguin :D Danse Danse Danse Danse

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

emil_k.
22. maj 2013 20:10:55 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Altså synes ikke Egmont kunne gøre noget bedre. De har gjort hvad de kan! De er os medlemmer der nu skal være aktive, altså kommentere, lave indlæg, aviser osv. Holde Andeby igang, så der sker noget ;) Men først og fremmest skal vi være bedre til at deltage, hvis der skal blive sjovt her igen :P Og det er jeg selv for dårlig til xD Beklager, men for mig, har jeg andre ting som jeg synes er mere interessant ;)

Van
23. maj 2013 12:13:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg syndes godt der kan komme flere spil på Andeby.dk. Når man har spillet et spil MANGE gange, bliver man til sidst træt af det : - ) Ælders er Andeby.dk RIGTIGT godt : - )
Hilsen Van.
oskaranden
23. maj 2013 14:24:27 Anmeld

Tilbage til toppen
emil_k. wrote:
Altså synes ikke Egmont kunne gøre noget bedre. De har gjort hvad de kan! De er os medlemmer der nu skal være aktive, altså kommentere, lave indlæg, aviser osv. Holde Andeby igang, så der sker noget ;) Men først og fremmest skal vi være bedre til at deltage, hvis der skal blive sjovt her igen :P Og det er jeg selv for dårlig til xD Beklager, men for mig, har jeg andre ting som jeg synes er mere interessant ;)

jeg syntes du har ret :D

clubpenguin
23. maj 2013 17:06:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, jeg synes selv det er sjovt, som jeg skriver i inlæget.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Joakim-Von-And-Mønts
23. maj 2013 17:23:32 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Klanerne.. :D

:D
#Ændestop

Spoiler (klikk for å vise)

Signaturbillede, tegnet af CW! :D

Våbenskjold:
Ham-$elv
23. maj 2013 17:34:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes at redaktionen gør det godt nok, nu er det så op til os brugere at finde på resten.

(stemte "Flere der bruger andeby.dk til dagligt")
kasper_mohr
23. maj 2013 21:47:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Valgte "flere der bruger Andeby.dk til dagligt", det vil være fedt hvis der var flere der var på

K.M.H DOVTJ
Deleted_Jakob_Vejand
23. maj 2013 21:48:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Joakim-Von-And-Mønts wrote:
Klanerne.. :D
Nemlig :D

Ham-$elv
23. maj 2013 22:35:11 Anmeld

Tilbage til toppen
kasper_mohr wrote:
Valgte "flere der bruger Andeby.dk til dagligt", det vil være fedt hvis der var flere der var på

Enig :D
Donald.totusen
24. maj 2013 00:36:15 Anmeld

Tilbage til toppen
At flere bruker Andeby.dk daglig

Stem på Donaldusene ved neste valg!

miriamdiemer
24. maj 2013 18:09:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Ham-$elv wrote:
kasper_mohr wrote:

Enig :D

Også Enig! Danse

karl_høgni_7
24. maj 2013 23:19:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Flere der bruger andeby til dagligt :D

http://www.youtube.com/watch?v=XuX9JWRTK2s Se Arild Midthun tegne Anders i dette link :D
OliverAnden
28. maj 2013 20:57:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej CP. Ja, jeg synes du skal fortsætte og jeg vil prøve og blive bedre til at besøge og deltage i dine blogge :D

Husk at stemme på DOVTJ

oskaranden
28. maj 2013 21:21:43 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg syntes at andeby er perfekt MEN jeg mangler klanerne

Guf_And
29. maj 2013 18:45:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Mere indflydels på andeby.dk via borgmesterposte eller byråd

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
constantin_123
30. maj 2013 20:14:50 Anmeld

Tilbage til toppen
for det første er jeg enig for det andet så er der ikke så mange der går på dine blogs pga. der er så mange, det meste handler om club penguin (og det her jeg ikke noget imod måske lidt... du ved din club penguin samling)

Mvh
constantin 123 (constantin Von Guld)

STEM PÅ

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ellers så

Mangler du et billede? så klik http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=constantin_123&page=blog&id=5830 og få et billede i min billed butik!!!!!!!!!!

hoppe og hoppe og hoppe
constantin_123
30. maj 2013 20:18:57 Anmeld

Tilbage til toppen
og så kan man ikke bare sige DU SKAL PÅ ANDEBY:DK ELLERS SÅ

Mvh
constantin 123 (constantin Von Guld)

STEM PÅ

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ellers så

Mangler du et billede? så klik http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=constantin_123&page=blog&id=5830 og få et billede i min billed butik!!!!!!!!!!

hoppe og hoppe og hoppe
Silas2006
27. marts 2016 13:10:08 Anmeld

Tilbage til toppen
[quote=clubpenguin]Hejsa ænder :(

Jeg har lavet dette inlæg, fordi jeg synes at andeby.dk er blevet kedligt efter at folk har droppet det. Jeg ved godt at jeg ikke selv er inde og det er fordi at: der er mange der er inde hverdag, men de svare ikke alt tid på meddelelser. og fordi jeg har en blog på denne bruger og jeg vil gerne have at folk benytter den, fordi jeg laver mange konkurrencer (for lidt deltagere), masser af blogge, som afstemninger, der er mange forslag, men der er simpel hen for lidt der ser det og det kunne jeg godt tænke mig at for lavet om på.

Så derfor kunne jeg tænke mig at få lavet andeby lidt om, som fks. Der er mange af jer, der gerne vil have et eller andet med nogle klaner tilbage (hvad det så end er).

Jeg synes at andeby.dk er mega godt. Men jeg vil rigtigt gerne have at der er nogle der ser bloggen, fordi at jeg fks. Har afstemninger og så kan jeg ikke kommer videre med at lave blogge. for så er der nogle der ikke ser det og det er mega (æ)rverligt (tror det er sådan det staves).

Jeg siger ikke at man skal være inde fra man vågner til man skal sove, men bare måske en halv time om dagen eller mere, så kan man skrive sammen eller tjekke hinandens blogge eller tegneserier.

Men en ting er sikkert og det er: er der flere der er inde og flere der skriver til mig eller bare tilbage på det jeg har skrevet, Kommer jeg mere på. Hvis man skriver hele tiden og tjekker min blog, så er jeg ihvertfald inde til, alle som skriver til mig eller mere, inde til alle er gået ud af andeby.dk, som har skrevet til/tilbage til mig.

Hilsen clubpenguin :D Danse Danse Danse Danse [/ Du har helt ret. To ting jeg også har lagt mærke til.1.mange af de nyes blogge kommer der ku. En eller NUL kommentarer( syndes det er lidt synd)2.hvis man kigger på mine blogge har de næsten alle sammen en ting tilfælles: mange af dem der kommenterer er DE samme. De skal vi også gøre noget ved.

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
clubpenguin
27. marts 2016 21:21:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Silas2006 wrote:
clubpenguin wrote:
Hejsa ænder :(

Hilsen clubpenguin :D Danse Danse Danse Danse
Du har helt ret. To ting jeg også har lagt mærke til.1.mange af de nyes blogge kommer der ku. En eller NUL kommentarer( syndes det er lidt synd)2.hvis man kigger på mine blogge har de næsten alle sammen en ting tilfælles: mange af dem der kommenterer er DE samme. De skal vi også gøre noget ved.

Nu er inlæget godt nok fra 2013, så nu er Andeby.dk nok bare inaktivt. Det har det jo været i over 1 år, da det også skete i '15. Men der er ikke rigtigt så meget at gøre, desværre

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: