Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

BEEPAND: Lad os bruge Andeby.dks forum-mailsystem noget mere! 04-01-2014 Options
Deleted_GumleAnden
4. januar 2014 19:18:36 Anmeld

Tilbage til toppen
DET KENDTE BEEPAND, som jeg GumleAnden lavede en udgave af tidligere, er tilbage. BeepAnd udkommer dog stadig kun, når der kommer noget rigtig spændende nyt viden til os.

Vidste DU, at Andeby.dk faktisk har sit eget mailsystem i forummet? Du kan se din profil her: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=cp_profile

Med systemet kan man sende beskeder i forummet, der f.eks. kan indeholde links, billeder, forum-smileyerne og alt det andet, som "helt almindelige" forumbeskeder også kan indeholde. Derfor er det rigtig smart - måske endda smartere en "postkasserne", jo mindre man godt bare kan lide det HELT enkle look, men prøv at tjekke førnævnte link ud:

- Under "Indbakke" kan man se sine beskeder ligesom i postkasserne.
- Under "Sendte beskeder" kan man se de beskeder, man har afsendt (også ligesom under postkasserne).
- Under "Ny besked" kan man sende en ny besked til et andet medlem. Ved "Til" skal man blot skrive brugernavnet på den, man vil sende en besked til. Ved "Emne" skriver man selvfølgelig det emne, beskeden skal have, og under "Besked" skal man skrive sin besked, og her kommer det rigtig smarte: Her kan man sætte billeder, speciel tekst, forum-smileyer og alt det der ind. Med dette system er det også meget smartere f.eks. at sende et udkast til en avis til en anden.

Længere nede kan man ændre sin profil i forummet. Mest info om en selv, tidszone osv.
"[Modify Avatar]" virker ikke.
Ved "Signatur" kan man redigere sin forumsignatur - ligesom under "Indstillinger", når man trykker på "Min profil" øverst på siden
Under "Abonnement" kan man se, hvad man har abonnement på i forummet.
Ham-$elv udtaler om sagen: "Abonnement virker på ved at når man laver et forumindlæg kan man klikke på en kasse nederst, hvis man vælger den får man mail hvis der kommer beskeder i tråden. I Abonnement kan du så fjerne hvis der er tråder du ikke ville have beskeder fra mere."

Ellers kan man se sine forumoplysningerne til højre. Sit navn, sin mail, antal forumindlæg og det præcisse tidspunkt, ens bruger er oprettet på, er alt sammen der.

BeepAnd håber, at alle brugere på Andeby.dk vil bruge dette smarte system meget mere, da det kan meget mere end "postkasserne" - det kan især bruges, når man skal skrive længere beskeder. Held og lykke med det!

//GumleAnden, BeepAnd 04-01-2014

Kilde:
Donald.no

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Ham-$elv
4. januar 2014 19:27:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Abonnement virker på ved at når man laver et forumindlæg kan man klikke på en kasse nederst, hvis man vælger den får man mail hvis der kommer beskeder i tråden. I Abonnement kan du så fjerne hvis der er tråder du ikke ville have beskeder fra mere.
hellevad
4. januar 2014 19:31:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvordan finder man frem til sin profil, uden at klikke på dit link?
Jeg kan ikke finde det.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Deleted_GumleAnden
4. januar 2014 19:33:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Ham-$elv wrote:
Abonnement virker på ved at når man laver et forumindlæg kan man klikke på en kasse nederst, hvis man vælger den får man mail hvis der kommer beskeder i tråden. I Abonnement kan du så fjerne hvis der er tråder du ikke ville have beskeder fra mere.
Din udtalelse er nu taget med, H$. Tak for den! :D

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Deleted_GumleAnden
4. januar 2014 19:35:27 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Hvordan finder man frem til sin profil, uden at klikke på dit link?
Jeg kan ikke finde det.
IDK. Måske er der en på Donald.no, der ved det. Der var en fra dono, der fortalte mig det, og i "Tjen og Hør" har jeg læst mig til, at nogle brugere har vidst det længe.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Sander_And
11. januar 2014 14:57:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Genial fund!! Har lige afprøvet indbakkerne, og det er muligt at kunne sende Private Beskeder helt ligesom den klassiske indbakke, bare hvor du kan bruge BB-koder!!

Meget smart og god ide

gustavsl1
26. juli 2017 12:07:14 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
DET KENDTE BEEPAND, som jeg GumleAnden lavede en udgave af tidligere, er tilbage. BeepAnd udkommer dog stadig kun, når der kommer noget rigtig spændende nyt viden til os.

Vidste DU, at Andeby.dk faktisk har sit eget mailsystem i forummet? Du kan se din profil her: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=cp_profile

Med systemet kan man sende beskeder i forummet, der f.eks. kan indeholde links, billeder, forum-smileyerne og alt det andet, som "helt almindelige" forumbeskeder også kan indeholde. Derfor er det rigtig smart - måske endda smartere en "postkasserne", jo mindre man godt bare kan lide det HELT enkle look, men prøv at tjekke førnævnte link ud:

- Under "Indbakke" kan man se sine beskeder ligesom i postkasserne.
- Under "Sendte beskeder" kan man se de beskeder, man har afsendt (også ligesom under postkasserne).
- Under "Ny besked" kan man sende en ny besked til et andet medlem. Ved "Til" skal man blot skrive brugernavnet på den, man vil sende en besked til. Ved "Emne" skriver man selvfølgelig det emne, beskeden skal have, og under "Besked" skal man skrive sin besked, og her kommer det rigtig smarte: Her kan man sætte billeder, speciel tekst, forum-smileyer og alt det der ind. Med dette system er det også meget smartere f.eks. at sende et udkast til en avis til en anden.

Længere nede kan man ændre sin profil i forummet. Mest info om en selv, tidszone osv.
"[Modify Avatar]" virker ikke.
Ved "Signatur" kan man redigere sin forumsignatur - ligesom under "Indstillinger", når man trykker på "Min profil" øverst på siden
Under "Abonnement" kan man se, hvad man har abonnement på i forummet.
Ham-$elv udtaler om sagen: "Abonnement virker på ved at når man laver et forumindlæg kan man klikke på en kasse nederst, hvis man vælger den får man mail hvis der kommer beskeder i tråden. I Abonnement kan du så fjerne hvis der er tråder du ikke ville have beskeder fra mere."

Ellers kan man se sine forumoplysningerne til højre. Sit navn, sin mail, antal forumindlæg og det præcisse tidspunkt, ens bruger er oprettet på, er alt sammen der.

BeepAnd håber, at alle brugere på Andeby.dk vil bruge dette smarte system meget mere, da det kan meget mere end "postkasserne" - det kan især bruges, når man skal skrive længere beskeder. Held og lykke med det!

//GumleAnden, BeepAnd 04-01-2014

Kilde:
Donald.no

Her er der også et indlæg omkring det;)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
Fun_PV_Duck
27. juli 2017 05:44:20 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
:O

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: