Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

De Blogge der er Blevet Slettet Options
Disney-Fan
5. juli 2015 22:12:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Spoilers'ne Club Penguin-blogge, Disney og aldersgruppe og Disney facts-blogge vil blive slettet efter d. 1 februar eller der ikke er plads til dem med (fordi der skal nye spoilers ind i inlæget her)

Club Penguin-blogge:
Spoiler (klikk for å vise)

Disney og aldersgruppe:

Disney facts-blogge:

Spoileren under bliver slettet efter midten af februar eller der ikke er plads til den længere/der laves om.

Andre Disney blogge

Dette inlæg er lavet til dem som har læst de blogge på Disney-Fan som er blevet slettet. Jeg vil gerne have at alt mit materiale er rigtigt på brugeren og er derfor vigtigt for mig at vide at I stoler på at det er rigtigt. Jeg håber selvfølgelig ikke at det vil blive særlig mange der bliver slettet, men så er I advaret. Men alt andet kan I stole på, det lover jeg. Og opdager I fejl så i bloggene må I meget gerne skrive en PM til mig :D Spørgsmål kan også stilles i PM! Grunden til at en blog kan blive slettet også, er hvis bloggen er meget gammel og ligegyldig. Er der kommentarer i en blog der blivver slettet, så vil jeg altid skrive til dem som har kommenteret, så de ved at den ikke findes mere. Dog er det kun i en begrænset periode de kan finde ud af det, eftersom at spoilers'ne bliver slettet efterhånden.

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
Tegneseriemageren
9. juli 2015 19:44:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Ok :P :D

Læs om hvordan du får 1000 Akr. i denne spoiler
Disney-Fan
6. august 2015 15:08:51 Anmeld

Tilbage til toppen
OPDATERET: En ny blog er blevet lavet med hvad Disney har købt, så link er blevet sat ind i spoiler.

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

//clubpenguin
Miklo_grøn
6. august 2015 16:12:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay :D

Hvad skal jeg skrive? Hmmm... Jeg har en hund? Nej... Hvad med noget karaoke? Okay her er soundtracket: http://freemusicarchive.org/music/Elvis_Herod/The_Hunter_and_The_Fox/The_Hunter_and_The_Fox Ooh whoa, ooh whoa, ooh whoa
You know you love me, I know you care. Hvad passer de ikke sammen? Nå...

Ps I lov børker

Billede af Isak_Von_And mange tak :D
GumleAnden
6. august 2015 18:42:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Ærgerligt at de er blevet slettet. Jeg foretrækker generelt set, at ting bliver ændret i stedet for at blive slettet, men jeg håber, at du beholder de fleste af dine blogge! :D

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Disney-Fan
7. august 2015 16:52:08 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Ærgerligt at de er blevet slettet. Jeg foretrækker generelt set, at ting bliver ændret i stedet for at blive slettet, men jeg håber, at du beholder de fleste af dine blogge! :D

Det ved jeg godt, GA, men det er nogle gange svært. Når man har iPad kan man ikke gå ned i en blog som man kan på PC. Man kan i forummet, men skal man gøre det i en blog, så er man nød til næsten at slettet tingene. Jeg sletter som regelt også kun bloggene, hvis det ikke passer det der står. At de får en ny version eller opdatering, er for at den skal få mere opmærksomhed. Blogge der bliver slettet også, kan ske hvis de er lidt ubruglige i forhold til hvad andre gider at læse. Men nu har jeg jo lavet blogge i meget lang tid og har rigtig mange, så der burde ikke ske så tit, men jeg gør opmærksom på det så :D

//clubpenguin

//clubpenguin
Miklo_grøn
8. august 2015 16:19:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Hejsa Joakim!

Hvad skal jeg skrive? Hmmm... Jeg har en hund? Nej... Hvad med noget karaoke? Okay her er soundtracket: http://freemusicarchive.org/music/Elvis_Herod/The_Hunter_and_The_Fox/The_Hunter_and_The_Fox Ooh whoa, ooh whoa, ooh whoa
You know you love me, I know you care. Hvad passer de ikke sammen? Nå...

Ps I lov børker

Billede af Isak_Von_And mange tak :D
OliverAnden
8. august 2015 20:06:53 Anmeld

Tilbage til toppen
tak for info

Husk at stemme på DOVTJ

Disney-Fan
8. august 2015 21:41:53 Anmeld

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
tak for info

Så lidt :D

//clubpenguin

//clubpenguin
Disney-Fan
6. januar 2016 17:07:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Inlæget er opdateret endnu en gang

//clubpenguin

//clubpenguin
Mini_Anders_and
6. januar 2016 20:14:53 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg forstår ikke hvorfor vi informeres om vires kommentar er slettet vis det absolut skal være sådan kunne man måske få en grund

Mit bruger kort

#venskab :D
#tjek blogs
Mini_Anders_and
7. januar 2016 13:57:22 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Altså vis det er fordi Helle bloggen bliver slettet så behøver du ikke at sige det men vis det kun er selve kommentaren på bloggen er det vel okay at gøre folk opmærksom på det

Mit bruger kort

#venskab :D
#tjek blogs
Disney-Fan
7. januar 2016 14:55:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Grunden til at jeg fortæller jer om det, er for at gøre opmærksom på det. Grunden til at dette inlæg er kommet, er fordi at jeg vil sikre at I ikke virker for usikre på bloggene. Sker det så kan det være at I stopper med at læse det, og så har jeg jo pludselig ikke nogen grund til at lave det. Derfor laves dette inlæg, fordi at jeg vil gøre opmærksom på at bloggen er væk. I skal vide at jeg ikke vil lave fejl, og der er en grund til at bloggen er væk. Har bloggen nogle kommentarer, så slettes de med. Derfor skriver jeg det til jer der kommenteret, da I jo en dag måske kunne vende tilbage og tænke over hvor bloggen er. Jeg vil altid skriver det, jeg gør det kun på denne bruger, men det er for at I ved at I kan stole på det jeg laver, for at jeg kan være sikre på det.mmåske lyder det lidt forvirrende, men jeg vil altid skrive det. Måske dropper jeg at skrive det med kommentarerne, men dette inlæg vil blive her. Håber det gav mening.

//clubpenguin

//clubpenguin
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: