Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Bag om Disney-Fan Options
Disney-Fan
19. juli 2015 14:00:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Dette inlæg er lavet så man kan læse om brugeren, hvad jeg laver og andre ting. Jeg har lavet dette inlæg, så I ved at alt hvad jeg laver er passende for alle aldre - og nu hvor det er en børne-venlig side. Dette inlæg er en "introduktion" af en art af brugeren så jeg kan få flere til at læse mine blogge/inlæg. Intet af mine blogge er for at sælge ting eller andet, det er udelukkende kun for at man kan lære noget ting og hvis man samler på noget. Dette inlæg er mest for forældre der har børn under ca. 10 år som læser mine blogge. Det er vigtigt for mig af vide, at der ikke er nogen der holder sig væk fra min bruger pga. mine blogge. - Måske nogle kunne mene at det er lidt mærkeligt at lave på denne side. Så her får I nu en introduktion til brugeren af alt hvad der sker. (Til jer der ikke kender "spoilers". Du skal bare trykke på den og så kommer der en lang tekst nedenunder. Trykker du på den igen folder den sig sammen og teksten er væk.).

For at gøre inlæget kortere, så laver jeg dem i spoilers.

Om brugeren:
Spoiler (klikk for å vise)

Regler eller ligende af brugeren:

Kilder:

Blogge der er blevet slettet:

Disney Afstemninger (Introduktion + liste over dem):

Der kan komme ændringer i inlæget, sker det skal jeg nok skrive det som en opdatering i kommentaren.

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
Miklo_grøn
31. juli 2015 15:22:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Ok
Miklo_grøn
2. august 2015 19:34:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Cool
Disney-Fan
5. august 2015 19:49:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak :D

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

//clubpenguin
Miklo_grøn
6. august 2015 07:27:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Det var så lidt :D
GumleAnden
5. september 2015 18:14:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Rigtig godt og grundigt indlæg, som jeg desværre først har set det, men enormt flot lavet, CP! :D

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
clubpenguin
5. september 2015 19:11:12 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Rigtig godt og grundigt indlæg, som jeg desværre først har set det, men enormt flot lavet, CP! :D

Tusinde tak, GA! :D Opdatere det måske en gang i mellem, men det sker ikke så tit alligevel. Desuden kan man komme ind på dette foruminlæg ved at klikke på linket i min forumsignatur på Disney-Fan. Så kan man altid finde det :D

//Disney-Fan

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Disney-Fan
4. januar 2016 19:27:22 Anmeld

Tilbage til toppen
OPDATERING 4.0

Der er kommer flere afstemninger ind i den sidste spoiler, og spoileren "Kilder" er blevet opdateret.

//clubpenguin

//clubpenguin
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: