Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

★GUMLEPOSTEN★ 09-11-2015 ★ER TILBAGE!★ Options
Deleted_GumlePosten
9. november 2015 15:34:07 Anmeld

Tilbage til toppen

Avisen GumlePosten er tilbage! Fra og med i dag d. 09-11-2015 vil GP igen udkomme. Du vil dog aldrig kunne vide, hvornår avisen udkommer, da den ikke vil udkomme på nogen bestemte tidspunkter. Derfor hold øje med Andebys Aviser-forummet!

I dagens udgave er nyheder fra Andeby.dk. En mystisk og ukendt bruger laver i øjeblikket rekordmange brugere med samme postadresse, allesammen med et link til en polsk internetside som status, og alle brugere bliver kun brugt én gang, nemlig når de bliver lavet. Vi kigger på andet nyt fra Andeby-forummet, bloggene og andre steder på Andeby.dk i denne udgave af GumlePosten.

Glæd jer også til næste udgave af GumlePosten, hvor de gode, gamle Look a likes-Andeby vender tilbage!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Indholdsfortegnelse:
Quote:
1) Nyt fra Andeby.dk:
★1: Usædvanligt højt antal af ensformede brugere oprettes
★2: Afstemning hver måned i forummet
★3: Fuld gang i Forumløjer-forummet - men de andre halter en smule efter.

2) Opfordring til Andebys aktive!

NYHEDER ★ ANDEBY.DK

★1: Usædvanligt højt antal af ensformede brugere oprettes

De seneste måneder er antallet af nye brugere steget, og dette kan især tillægges en bestemt, ukendt person, der har oprettet et udsædvanligt højt antal brugere, der ligner hinanden. Vi er på GumlePosten ikke klar, hvor længe denne massive oprettelse af brugere fra en bestemt person, har stået på, men et godt bud er, at det startede nogle uger efter sommerferien.

De mange nye brugere er kendetegnede ved, at de har den samme postadresse, alle brugerne har hver sit forskellige (i forhold til de andre lignende brugere) link til en polsk internetside, og så bliver brugerne ikke brugt igen, efter at de første gang er blevet oprettet og logget ind på.

Det er brugere som denne bruger, det har strømmet og stadig strømmer ind med på Andeby.dk i øjeblikket!
Code:
De mange nye brugere bliver oprettet både om natten og om dagen, og der går sjældent mere en 2 timer, før der kommer en ny. På mange måder kunne det ligne en virus, der er på spil, men kan en spil virkelig have ramt Andeby.dk? Eller er der blot tale om en person, der virkelig er meget på for at oprette brugere, nærmest 24 timer i døgnet? Hvad tror DU?

★2: Afstemning hver måned i forummet

Hver gang, vi runder den første i måneden, kommer der noget nyt i Andeby-forummet. Brugeren Disney-Fan, som styres af Clubpenguin, har nemlig siden august måned sat gang i en ny ting på Andeby.dk; nemlig en månedlig afstemning, hvor Andeby-borgerne hver måned fra d. 1. til d. 30., d. 31., eller hvornår måneden nu slutter, kan stemme om noget nyt, bl.a. stemmes der i denne måned om hvilken Mickey Mouse serie eller film, man bedst kan lide, og i sidste måned, i oktober, var der Halloween-tema.

Brugeren Clubpenguin sætter en ære i at lave afstemninger til Andeby.dks brugere hver måned i forummet.

Udover den månedlige afstemning skriver Clubpenguin også hver måned information og læsestof om det tema, der er i den pågældende måned.

Tjek månedens afstemning ud her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=787760

Hvis du har idéer til fremtidige afstemningstemaer, så er man velkommen til at skrive en PM til Clubpenguin med sit/sine forslag!

★3: Fuld gang i Forumløjer-forummet - men de andre halter en smule efter.

I vores Forumløjer-forum er der stor aktivitet med lege, små konkurrencer og andre indlæg. Det er ikke kun én bestemt leg, der er populær, men flere forskellige lege som f.eks. Slyngler imod hæderlige Andeby-borgere af JVAM, med inspiration fra det nu slettede Donald.no-forum, ”Hvad tænker du, når du læser dette?” og en ny leg, der hedder ”Hvilken tegner?”, som ligner en lignende leg, der tidligere har været aktiv på Andeby.dk og Donald.no-forummet. Legen går ud på, at der linkes et billede af en Anders And-tegning. Personen under skal så gætte eller skrive, hvem der har tegnet tegningen.

2) Opfordring til Andebys aktive!

Her på GumlePosten synes vi, at det er glædeligt, at der er forholdsvis stor aktivitet i Forumløjer-forummet, men det er en skam, at den samme aktivitet ikke gør sig gældende på samme måde i de andre forummer! Derfor opfordrer vi til, at Andeby.dks brugere i højere grad gør brug af de andre forums, til klubber, aviser, partiindlæg, festligheder, historier og andet. Kun fantasien sætter grænsen til, hvad der er muligt!

For information, spørgsmål eller andet om GumlePosten, kontakt GumlePosten til GumlePostens eller GumleAndens postkasse, hvis det haster!
rap_and_i_andeby.dk
9. november 2015 16:27:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Feeeeedt, juhu :D

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
Spoiler (klikk for å vise)
Bach
9. november 2015 16:35:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Wuhuuu

Partimedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
skumsprøjt_von_and
9. november 2015 17:01:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Fed avis må jeg sige! :) Ser frem til den næste! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Super_Duck_Boy
10. november 2015 16:41:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Fed avis! Glæder mig til næste udgave!

For resten, ét forum, flere fora.

Rap fra ...

Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!

Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
clubpenguin
14. november 2015 18:49:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Rigtig god avis. Og tusinde tak for din reklamer i avisen. Glæder mig virkelig meget til næste avis. Fantastisk arbejde!

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

clubpenguin
14. november 2015 18:50:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Super_Duck_Boy wrote:

Hvorfor hedder det fora i flertal, det lyder jo totalt dumt. Hvorfor ikke forummet i flertal pga. forum i ental?

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

rap_and_i_andeby.dk
14. november 2015 18:58:31 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
Super_Duck_Boy wrote:

Hvorfor hedder det fora i flertal, det lyder jo totalt dumt. Hvorfor ikke forummet i flertal pga. forum i ental?
Det hedder forummet i bestemt ental, det hedder fora i ubestemt flertal. Jeg har ikke undersøgt, om det hedder foraerne eller forummerne i bestemt flertal :D

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
Deleted_GumleAnden
14. november 2015 19:41:18 Anmeld

Tilbage til toppen
rap_and_i_andeby.dk wrote:
clubpenguin wrote:
Super_Duck_Boy wrote:

Det hedder forummet i bestemt ental, det hedder fora i ubestemt flertal. Jeg har ikke undersøgt, om det hedder foraerne eller forummerne i bestemt flertal :D
Det hedder foraene uden r inden n :D

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
clubpenguin
14. november 2015 20:37:11 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
clubpenguin wrote:
Super_Duck_Boy wrote:

Synes bare det lyder mærkelig, jeg tror stadig godt man kan kalde det forum i flertal, det andet lyder latterligt :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

OliverAnden
14. november 2015 22:01:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Flot og god avis. Mærkeligt med den polske bruger.

Husk at stemme på DOVTJ

Fun_PV_Duck
15. november 2015 07:55:35 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
En super duper god avis :D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Super_Duck_Boy
16. november 2015 13:00:18 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
GumleAnden wrote:
clubpenguin wrote:
Super_Duck_Boy wrote:

Synes bare det lyder mærkelig, jeg tror stadig godt man kan kalde det forum i flertal, det andet lyder latterligt :P

ClubPenguin, ordet forum stammer fra latin. Derfor er bøjningsskemaet lidt mærkeligt.
Personligt synes jeg faktisk, at "forummerne" lyder meget mere latterligt end "foraene".

Rap fra ...

Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!

Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
clubpenguin
16. november 2015 15:49:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Super_Duck_Boy wrote:
clubpenguin wrote:
GumleAnden wrote:
clubpenguin wrote:
Super_Duck_Boy wrote:

ClubPenguin, ordet forum stammer fra latin. Derfor er bøjningsskemaet lidt mærkeligt.
Personligt synes jeg faktisk, at "forummerne" lyder meget mere latterligt end "foraene".

Ja, det læste jeg godt. Men jeg kalder det altså forummene i flertal og ikke forummerne. Men i det mindste lyder "forummerne" mere som forum end "fora" :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: