Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Mødte jeg Don rosa del 2 lavet af MAa læs den og læs del 1 vis du ikke allerede har g Options
Mini_Anders_and
18. november 2015 18:26:51 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
http://media.andeby.dk/upload/modules/blogs/blogarticles/image/large/8121520719.jpeg hejsa det er mig MAa som er i gang med at lave mødte jeg Don rosa del 2 før du læser denne del læs del 1 som kan læses i min blog og i forummet og det kan denne del
også når den er udgivet som den nu er enjoy :D

nå men lad os starte fra det hvor vi slap sidst sådan cirka lidt tilbage så i forstår sammenhæng orange farve = vigtigt

nu begynder vi igen host host hark

også var der lukket og man kunne ikke nå at møde ham:(... Den dag glemte jeg at sige at det var om lørdagen og man også kunne komme om søndagen og møde han:D
Det var et uheld(nej det var ej:P) nå men lad os gå videre det var lørdag den 14/11 2015 som sagt man kunne ikke nå at møde ham og køen var lukket men man kunne sagten købe en billet gå op tage et til køen for så at komme imorgen så det gjorde jeg og så gik jeg hen til bilen for at køre hjem og jeg gad ikke binde mine snørebånd så jeg stoppede dem bare ned i skoen (fordi det tager meget lang tid bare for en enkelt sko omkring 10 minutter men så kørte jeg hjem var lidt på andeby så noget tv og gik i seng senere den aften

dato [søndag den 15/11 2015 sidste dag man kunne møde Don rosa]my hero:O altså min helt eller noget i den stil han er nemlig super god til at tegne og min ynglings tegner sagt for 2'en gang i selve historien jeg stod op klokken 11:46 eller altså over klokken 11 sådan cirka nemmerlig jeg sover nogen gang længe jeg ved det intet at prale af eller er det? Ligemeget jeg stod op spiste noget morgen mad = lasagne fra igår og så var jeg på andeby.dk det føltes som om det var den 15/11 2015 for det var det jo
nå men så besluttede jeg at jeg ville lave en tegning til Don jeg havde massere tid vi skulle først gå ved 14 tiden og så lavede jeg en god tegning syntes jeg det
er den på billedet og så ventede jeg men jeg havde ikke spist lagsagnen derfor skulle jeg først spise den (altså kun et stykke ikke en hel og ja nu ved jeg det er lidt mærkelig for jeg sagde jo at den spiste jeg til morgen mad men jeg glemte at spise den...

og så var klokken 14:11 cirka jeg kunne stadig nå det for de regnede nemlig med at nå lidt over 400 numre/personer eller noget og jeg fik nummeret 411 ja det var derfor jeg ikke gik før nemlig jeg fik nummer 411 eller er det ikke bare sejt?not okay jeg ved det :P
så skulle jeg derhen med min storebror og så sagde min far at jeg skulle ringe til ham og sige han skulle være klar om 15 minutter og så var klokken 14:37
det tog åbenbart lidt ekstra tid fordi han hentede en jumbobog(stave kontrollen troede jeg sagde jumbojet men mig narhvaler den ikke fik i den haha... Okay ikke sjovt) han havde til mig og skulle tage sokker på:| ... Forstår ikke helt hvorfor sokkerne to så lang tid NO ONE KNOWS
og da vi så endelig kørte der var intet trafik så jeg skulle nok nå det men så sagde min store bror at han skulle hente noget og så kørte vi tilbage vi havde kun kørt 500m sådan cirka(vis i ikke ved det er det ikke særlig meget medmindre du er en snejl huh er du en snejl åh nej mit værste maridt er blevet til virkelighed kæmpe talende snejle
seriøst det er helt ulækre og slimede) det tog åbenbart også lang tid og så var klokken 14:48 cirka og så var der pludselig kommet meget trafik så vi kom først derhen
skulle vi parkere lidt væk fra det og finde nogle parkerings pladser jeg tog min tegning et papir som don kunne signere ned i en mappe også gav min far os 100 kr også gik vi men igår da jeg var der sagde det at han senest signere klokken 15:30 vi var næsten der henne men så var klokken 15:07 og jeg var bange for ikke at nå det der omkring tre gader væk fra rundetårn så kom vi der hen tiden var knap jeg havde et armbånd men min store bror havde ikke derfor måtte vi stå i kø for at købe et til ham :-| jeg skyndte mig op kom derhen men ingen Don i sigte nogen steder og så var der en dame der sagde at han gik fra en halv time siden så jeg mødte desværre ikke Don...

kunne du lide den del:D del dine meninger i kommentaren eventuelt om hvad du syntes om tegningen
og om du ville høre mere nede i kommentaren boom MAa OUT

med venlig hilsen MAa:D

Mit bruger kort
Spoiler (klikk for å vise)

#venskab :D
#tjek blogs
rap_and_i_andeby.dk
19. november 2015 10:55:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Det var en skam, du ikke fik mødt ham, håber det lykkes en anden gang, så :)

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
skumsprøjt_von_and
19. november 2015 13:44:30 Anmeld

Tilbage til toppen
God historie! Bare synd, at du ikke fik mødt Don :(

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Mini_Anders_and
19. november 2015 16:50:03 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Ja

Mit bruger kort

#venskab :D
#tjek blogs
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: