Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Se skal du se Disneys Juleshow juleaften? (Afstemningen er lukket)
Vælg Stemmer Statistik
Ja 6 75 %
Måske/ved ikke 1 12 %
Nej 1 12 %

Disney Afstemning #5 - December 2015 Options
Disney-Fan
1. december 2015 17:00:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er nu 1. december og er den sidste måned på året. Dette er den afstemning der kommer til at være her i 2015, men frygt ej, i 2016 kommer der hele 12 afstemninger.

Sidste måned:
Spoiler (klikk for å vise)

I denne måned skal vi fejre julen. Og for nogle af os er der længe at vente til d. 24 december.

Mange af os skal måske være hjemme, hos familen eller for den sags skyld på ferie og holde jul.

Men når vi når efter jul, så er det snart nytår, hvilket vil sige at det snart er 2016.

Men d. 24 december, måske klokken 16:00, kommer Disneys Juleshow på DR1.

I Disneys Juleshow følger vi en den lille fårekylling, Jesper Fårekylling, der gennem en time vil vise os nogle forskellige klip. Disse klip er f.eks. fra Peter Pan, Snehvide og Bambi. Til sidst får en nyhed der vil komme i 2016.

Historien bag Disneys Juleshow:

Disneys Juleshow blev lavet af Disney i 1958 og blev kaldt "From All Of Us To All Of You" på engelsk. I Danmark kom showet i 1967.

Mens I venter på julen, så kan I se nogle af de nævnte film herunder.
De er alle sammen julefilm, og jeg nævner ikke alle. Filmene kan ikke ses sådan, men har I dem på DVD/VHS eller måske de ligger på Netflix (eller anden form).

Afstemningen slutter om 30 dage.

Om Afstemningerne:

Hvis I ikke har noget at skrive til med afstemningen, må I meget gerne skrive hvad I synes om afstemningerne og andet hvad jeg laver. Så kan jeg måske gøre tingene bedre ved jeres hjælp.

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
skumsprøjt_von_and
1. december 2015 17:17:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har stemt "Ja" jeg plejer altid, at se Disneys Juleshow! :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Deleted_GumleAnden
1. december 2015 19:42:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, det skal jeg, men jeg plejer at se lidt af det og så lave noget andet imens, sådan at jeg skifter lidt. Rigtig godt forumindlæg!

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Disney-Fan
10. december 2015 17:03:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ser det også hvert år. Selvom jeg må indrømme at det bliver lidt kedeligt, da det er det samme hvert år. Men jeg ser det alligevel. Det er mega fedt at Disney har lavet sådan noget, og jeg er glad for at I også ser det. Bliv ved med det!

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

//clubpenguin
Benja0502
10. december 2015 22:22:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Kg vil helt vild gerne! Men jeg får altid gæster, og så skal vi se noget andet... Jeg stemmer ja alligevel

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
Disney-Fan
11. december 2015 18:10:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er også irriterende, men hvis I du kan, så kan du jo altid optage det. Men det kan selvfølgelig kun ske med visse TV-pakker til teleselskaber. Desværre tror jeg faktisk ikke en gang, at Disneys Juleshow bliver lagt på nettet. Du må få det til at blive en juletradition

//clubpenguin

//clubpenguin
Fun_PV_Duck
11. december 2015 18:16:14 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Regner med jeg skal, så stemmer JA! :D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Benja0502
12. december 2015 19:32:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Disney-Fan wrote:
Det er også irriterende, men hvis I du kan, så kan du jo altid optage det. Men det kan selvfølgelig kun ske med visse TV-pakker til teleselskaber. Desværre tror jeg faktisk ikke en gang, at Disneys Juleshow bliver lagt på nettet. Du må få det til at blive en juletradition

//clubpenguin
Det er netop det, vi har en optagelse af det, som vi ser. Vi gør det bare ikke juleaften

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
Disney-Fan
18. december 2015 17:23:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Benja0502 wrote:
Disney-Fan wrote:

//clubpenguin
Det er netop det, vi har en optagelse af det, som vi ser. Vi gør det bare ikke juleaften

Det er så godt, man skal se det!

OG HUSK! at stemme inden afstemningen slutter!

//clubpenguin
Disney-Fan
26. december 2015 14:40:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Der er stadig lidt under en uge til at afstemningen lukkes.

Og på fredag i næste uge, hvor vi kan vente en ny afstemning her i forummet, ser vi mere på de kommende Disney film der får premiere i biograferne i 2016. Vi kigger bl.a. på Disney•Pixar's nyeste film, Den Gode Dinosaur. Der kommer også lidt om Zootropolis, Star Wars: Rogue One og Captain America: Civil War.

//clubpenguin

//clubpenguin
Miklo_grøn
28. december 2015 10:08:53 Anmeld

Tilbage til toppen
=i
Disney-Fan
29. december 2015 17:22:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Stadigvæk en dag til at stemme i. Husk det nu!

Husk at læse foruminlæg "Disney-Fan's tid i 2016" for at se spændende ting.

//clubpenguin

//clubpenguin
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: