Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hvad gjorde vi var aktive dengang? Options
Fun_PV_Duck
8. december 2015 19:53:39 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
1. Diskussioner. Diskussioner giver meget aktivitet!
2. Skænderier. Skænderier giver meget aktivitet. (Er en af de dårlige ting der giver aktivitet)
3. Tegnebutikkerne. Tegnebutikkerne giver meget aktivitet.
4. Vitserne. De der vitse ting ting Admin engang lavede gav aktivitet. Nogle brugere var kun online for at skrive vitser til bladet.
5. Andebys Aviser. Der bliver skrevet færre og færre aviser. Aviserne skabte meget aktivitet.
6. Klubber. Der er ikke så mange aktive klubber for tiden, og de skabte også meget aktivitet.
7. Chat. Der er ingen aktive chatte på Andeby.dk. De skabte meget aktivitet.
8. Vores konkurrencer. De skabte aktivitet. (Tegnekonkurrencer, og lign)
9. Andeby Jagt + GumleMumle. Enten er det mig der aldrig er på GumleMumle, eller aldrig deltager i Andeby Jagt, men jeg syntes det forsvinder lige så stille. GumleMumle skabte utrolig meget aktivitet.
10. De gamle brugere. Nogle af de gamle brugere, forsvinder, og nogle af dem var med til at skabe meget aktivitet.

Det var 10 ting jeg kunne komme i tanke om, der gjorde at vi var aktive i tidsrummet: *?* - Sommerferien 2015

Fun

Spoiler (klikk for å vise)

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
skumsprøjt_von_and
8. december 2015 20:40:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er sandt det du skriver, med de 10 ting du har fundet! Men det er bare utrolig ærgerligt, at det er sket! Men jeg synes, at Andeby på en måde er begyndt, at blive lidt mere aktiv eller er det bare mig? Men, der er jo nogle, som har taget initiativ til, at lave konkurrence osv i den seneste tid. Så det er vel et plus! :D Jeg håber at år 2016 bliver et aktivt år på Andeby.dk! :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
hellevad
8. december 2015 21:40:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Andeby er blevet mere aktivt. Men Andeby har været meget meget meget mere aktivt. Jeg vil ikke lyde negativ, men måske kan aktiviteten ikke komme tilbage. Andeby havde sin storhedstid for nogle år siden. Da jeg startede i 2008, var Andeby aktivt. Men vi var allesammen små og meget dumme børn, som interesserede sig for lege, aviser og ikke mindst klaner. Da klanerne var her, var Andeby meget mere aktiv på en mere naturlig måde end nogensinde før. Klanerne blev fjernet, og vi fleste brugere blev ældre. Vi, der var aktive, valgte at forme Andeby på en måde, som passede til os med debatter, aviser, lege osv. på et mere modent plan. Jeg tror måske vores, altså de ældre brugere, i sin tid har fokuseret for meget på flertallet og måske skræmt nogen væk. Jeg har flere gange benægtet, at jeg og andre skulle have skræmt nogen væk, men her nogle år efter må jeg erkende, at vi, der interesserede sig for politik, tro, Donaldisme og lignende, måske udelukkede nogle. Det gjorde det dog endnu værre, at Admin har haft en enorm indflydelse på det tekniske. Vi har haft visioner, som ikke er blevet til noget. Det har måske gjort nogen af os skuffede. Jeg tror måske, den "gamle" generation har gjort sig for meget uvenner med Admin, som ikke har forstået os, og vi har ikke forstået dem. Der er altså enormt mange grunde til inaktiviteten, og jeg tror, vi er rigtig mange, der har været skyld i det.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Benja0502
8. december 2015 22:11:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved godt nok ikke hvordan det var i 2008, men da jeg kom i 2014, synes jeg da at der var virkelig aktivt! Så begyndte jeg at miste interessen lidt, siden jeg kom på mange ferier, og glemte lidt om Andeby. Og derfra da jeg kom ind, skete der næsten ingenting, hvilket så stødte mig endnu længere væk fra Andeby. Hvis vi kunne skabe noget unikt eller sådan noget, og få nogle gamle brugere tilbage, så ville jeg (o sikkert en masse andre) tilbage til denne her SUPER hjemmeside

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
Harry_Potter_Anden_2005
11. december 2015 15:21:26 Anmeld

Tilbage til toppen
det har du ret i jeg vil prøve at hjælpe

dette er min signatur den er dog lavet d.29 juni 2015 kl.16:15
det jeg vil nævne nu er at du når som helst kan slutte dig til HP fan klubben
her er nogle af mine medlemmer:

Ginny_Potter, andreasfrederiksen, Mini_Anders_and, Fun_PV_Duck,. og en hel masse andre og så mig selv
ellers bare gå ind på min blog.
Mvh.HPA_2005
ps. man behøver ikke være min ven for at være/blive medlemmer".
GumleAnden
11. december 2015 17:27:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Der er mange elementer, der fik/får folk til at blive mere aktive på siden. Det er vigtigt, at der er fællesskaber, aktiviteter (ting, som folk vil deltage i og vil være en del af), folk man bakker op og som man ligeledes kan bakke op og sager, som man vil kæmpe for. Det er langt fra umuligt at gøre siden mere aktiv, det kræver bare i starten hårdt arbejde, men som der med tiden bliver mere naturligt (igen), og at der sættes gang i hjulene!

Der var en virkelig aktiv flok brugere fra især 2010-2013, hvor der var mange fællesskaber og ikke mindst ét stort samlet fællesskab, som alle kunne følge sig en del af, og der var altid noget, man kunne være og føle sig en del af! Den flok brugere har måske ikke været helt gode nok til at få ført historien og traditionerne videre, samtidig med at mange fra dengang har fundet andre ting at bruge sin tid til.

MEN DER ER STADIG MASSER AF MULIGHEDER FOR AT SKABE MERE OG BEDRE AKTIVITET og blive mere aktive!
We just need to do it, step by step.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
GumleAnden
11. december 2015 17:29:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kræver selvfølgelig mange forskellige slags ting og sager, før at der kan komme bedre, mere mangfoldig og mere aktivitet for alle aldre og slags af brugere. Det kræver som sagt fællesskaber og bedre organisation i disse, ligesom tidligere.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Julie_And
11. december 2015 20:50:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg må give der ret. For 6 og et halvt år siden meldte jeg mig ind på andeby.dk. Det er lang tid siden jeg sidst var på andeby.dk, jeg kan ærlig talt ikke huske hvornår, men det var nogle år siden. Jeg er helt overrasket nu, en dag som i dag, en fredag hvor alle har tid til at komme på andeby.dk og der er kun skrevet på fem tråde, FEM! Dengang jeg var aktiv (nu lyder jeg gammel :-)) kunne man kun se tråde fra de sidste 10 min, det har ændret sig meget. Jeg håber virkeligt at det kommer til at ændre sig.

Med venlig hilsen Julie_And

Stem på KAGE til dette valg for et aktivt og fredeligt andeby.dk.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: