Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hjælp med at få Dragon Ball Z tilbage! Options
Goku
14. december 2015 11:47:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Det her er en underskrift indsamling til alle jer som vil have Dragon Ball Z på dansk tilbage! Til de og jer der ikke kender Dragon Ball, så er det en fantastisk tegnefilmserie, baseret på de berømte japanske mangabøger. Det er et af de absoulut største og populæreste tegnefilm i verden. Nogle af jer så måske Dragon Ball Z da den blev vist på skærmen for en del år tilbage. Desværre stoppede serien midt i det hele, hvilket var utroligt skuffende for rigtig mange som aldrig fik lov at se den færdig, men nu kan der ændres på det.

Alt du skal gøre er at gå ind på: http://www.skrivunder.net/dr_skal_udgive_dragon_ball_z_kai_serien_pa_dansk
Her skal du bare skrive:

- Fornavn
- Efternavn
- By

Og så hjælper du med at få serien bragt tilbage i en ny og bedre form! Dragon Ball Z Kai en forkortet og nymorderne version af den gamle serie. Du kan tag det helt roligt, det koster ikke penge eller noget at skrive under, det fuldkomment gratis! Og hvis du ikke har lyst til at folk skal kunne se du har skrevet under, så bare skriv Nej til at den skal være offentlig, det helt fint :) Så selv hvis du ikke kender Dragon Ball kunne det være vildt rart hvis du gad at hjælpe! Gå ind på linket under, og lad os så få Dragon Ball Z tilbage, tusind tak på forhånd! :D
daniboy9
14. december 2015 18:06:05 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg ville godt støtte det.
Goku
14. december 2015 19:35:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Fedt :)
Benja0502
14. december 2015 19:59:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg elsker DB! Jeg har læst mangaen mindst 7 gange, og gennemført sygt mange spil! Jeg ville totalt elske det hvis de genudsendte det i TV! Skriver under lige når jef har tid

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
Goku
14. december 2015 20:26:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Sådan min ven :D husk på at underskiftsindsamlingen går ud på at DR skal udgive den nyere, moderne Kai version, ikke lave videre på den gamle version. (Y) men fedt du går op i det!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: