Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hellevad som løsgænger - hvem, hvad, hvorfor? Options
hellevad
27. december 2015 17:01:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle borgere i Andeby! :-D

Som i måske har set, har jeg valgt at stille op som løsgænger. Her kommer jeg med et lille valgindlæg, hvor i meget gerne må stille spørgsmål! :-D

Hvem?

Jeg hedder på Andeby "hellevad", og jeg hedder i virkeligheden Johan. Jeg har været bruger på forummet siden juni 2008, og jeg har været aktiv stort set hele tiden. Det ændrer dog ikke på min interesse for fornyelse. Min generelle holdning må være, at det gamle var bedst, da aktiviteten var størst på det tidspunkt. Omvendt var der mange flere problemer dengang. Derfor vil jeg gerne være en repræsentant for det gamle Andeby, som rent faktisk gerne vil Andeby det bedste. Også i fremtiden. Jeg vil forsøge at være mere imødekommende for nye ideer, end jeg måske har ry for at være. Jeg er ikke så aktiv, som jeg har været. Jeg kan som gymnasieelev, gospelkorsanger og i det hele taget bare en travl ung mand ikke garantere mere aktivitet end nu, men jeg vil gøre mit bedste.

Hvad?

Hvad vil jeg? Jeg vil gerne øge aktivteten. Det siger alle, og det har jeg også sagt ved de sidste mange valg, og der er ikke sket noget. Tværtimod. Men det er hvad jeg vil. Jeg vil også sige, jeg som formand for Donaldisterne ved de sidste perioder har gjort en aktiv indsats for at samle de aktive medlemmer og give dem poster og ansvar, hvorimod de inaktive ikke blev smidt ud men derimod frataget ansvar og pligter. Lidt det samme vil jeg gøre, hvis jeg bliver borgmester. Vi skal starte på en frisk, og alle skal have mulighed for indflydelse, hvis de vil. Vi skal prøve at få de nye med i "legen", og vi skal prøve at gøre Byrådet så åbent som muligt. Det har jeg måske selv arbejdet mod engang, men nu har jeg ændret holdning. Dog skal der være gode kompetencer hos ministrene. Jeg mener, vi har meget få ressourcer i forhold til før, da vi har meget få aktive medlemmer, men vi er nødt til at få det bedste ud af det, vi har. Vi kan ikke bare nøjes med kvantitet, men vi skal skabe kvalitet. Aktivitet er i denne sammenhæng kvalitet.

Hvorfor?

Hvorfor stiller jeg op? Jeg har været formand for Donaldisterne i rigtig mange år. Jeg vil gerne prøve noget nyt. Jeg synes, det er enormt hårdt at være formand for et stort parti som Donaldisterne, og jeg vil gerne prøve at være helt selv. Jeg var med til at starte Donaldisterne op i 2009(eller sådan noget) sammen med Nicenico og Tokyo. Det lukkede vidst efter et par perioder, og en periode efter vendte det stærkt tilbage igen med Tokyo og jeg som "genstiftere". Efterfølgende blev jeg formand, og partiet er vokset kolosalt. Nu har vi næsten nået toppen, og jeg vil ikke forlade en synkende skude. Jeg vil stoppe, mens legen er god. Derfor går jeg nu, hvor det egentlig gik rigtig godt ved sidste valg, da vi fik en 2. plads. Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg fortsætter i politik, og derfor vil jeg gerne prøve at være løsgænger. Det ønske har jeg haft i ret lang tid, og nu mener jeg, det er muligt.

Jeg håber, i gerne vil stemme på mig! :-D

Har i spørgsmål til mig, så må i endelig stille dem i dette indlæg! :-)

Godt valg til alle! :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

GumleAnden
27. december 2015 17:23:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Velkommen som løsgænger, Hellevad! Jeg synes på den ene side, at det er ærgerligt, at du er stoppet i Donaldisterne, da jeg synes, Donaldisterne er et fedt parti, og du var en rigtig god partiformand og -leder! På den anden side forstår jeg alle dine tanker i det her indlæg; jeg er enig i, at vi er nødt til at få fornyet ny og gammel aktivitet (hvor vi holder fast i gamle traditioner, men også er åbne over for nye idéer!). Det handler ikke kun om at få mere aktivitet, men lige så meget om at få mere kvalitet (i aktiviteten)! Du har min stemme. Godt valg!

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
hellevad
27. december 2015 17:27:49 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Velkommen som løsgænger, Hellevad! Jeg synes på den ene side, at det er ærgerligt, at du er stoppet i Donaldisterne, da jeg synes, Donaldisterne er et fedt parti, og du var en rigtig god partiformand og -leder! På den anden side forstår jeg alle dine tanker i det her indlæg; jeg er enig i, at vi er nødt til at få fornyet ny og gammel aktivitet (hvor vi holder fast i gamle traditioner, men også er åbne over for nye idéer!). Det handler ikke kun om at få mere aktivitet, men lige så meget om at få mere kvalitet (i aktiviteten)! Du har min stemme. Godt valg!

Mange tak! :-D

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
27. december 2015 18:10:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad sker der så nu med mig?

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

hellevad
27. december 2015 18:12:55 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Hvad sker der så nu med mig?

Du fortsætter vel som medlem af Donaldisterne?

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
27. december 2015 18:19:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, men hvordan og alt det der? JVAM ved ikke engang at han er formand, og jeg burde egentligt blive næstformand, men jeg har ikke adgang til brugeren.

Mit borger kort:

hellevad
27. december 2015 18:22:07 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Ja, men hvordan og alt det der? JVAM ved ikke engang at han er formand, og jeg burde egentligt blive næstformand, men jeg har ikke adgang til brugeren.

Jeg har aftalt med JVAM, at han er formand. Det aftalte vi allerede i går :-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
27. december 2015 20:02:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Og hvad med partibrugeren?

Mit borger kort:

GumleAnden
27. december 2015 20:29:24 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Selvom jeg ikke selv er med i Donaldisterne, kunne jeg forestille mig, at den kører videre som hidtil, dog uden Hellevad som medlem nu.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
hellevad
28. december 2015 10:18:12 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:

Jeg regner med JVAM har koden til brugeren, da han tidligere har brugt den. Så den sker der ikke noget med :-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Joakim-Von-And-Mønts
29. december 2015 13:41:04 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Held og lykke, Hellevad! :)

Ja, jeg fortsætter med Donaldisterne, og AndebyAnden er ny næstformand. :D

(Forresten er jeg ikke en "han", haha :P)

:D
#Ændestop

Signaturbillede, tegnet af CW! :D

Våbenskjold:
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: