Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Disney-Fan's tid i 2016 Options
Disney-Fan
28. december 2015 19:11:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi er lige rundt om hjørnet til at det bliver et nyt år, nemlig 2016. 2016 bliver et helt nyt år, og der vil i løbet af året ske mange forandringer, dette sker også for mig, Disney-Fan. Jeg vil i løbet af 2016 gøre nye ting som, jeg håber på bliver bedre, vil forbedre mine blogge og afstemninger.

Hvad sker der på bloggen:

Bloggen vil blive opdateret fuldstændigt, mange af de gamle inlæg vil blive slettet, og andre inlæg vil blive opdateret. Det vil være meget nemmere at finde hvad man leder efter. Der vil også komme helt nye blogge til, måske nogle musik-agtige blogge og quiz'er.

Hvad sker der med afstemninger:
Afstemningerne vil også ændre sig i løbet af 2016. Fra den 1. januar vil du ikke kun kunne finde info om månedens spørgsmål, men du vil også kunne finde en quiz og lidt facts der hører til.

Sker der noget med brugeren:
Selve brugeren skifter ikke noget, men noget der kan skifte, er, at der kan komme nye arbejdere til Disney-Fan. Hvis nogen har lyst til at finde nogle ting der skal ligges ud på bloggen, så er I velkomne til at komme. Jeg tager imod alt.

Der sker rigtigt meget for Disney-Fan i 2016, nogle gamle foruminlæg vil også blive opdateret.

Jeg vil også gør sådan, så jeg fokuserer mere på andre ting fra Disney en lige dem jeg kigger på nu. Der vil komme meget mere.

Hvis I ligger inde med spørgsmål, eller hvis I har noget der måske gøres bedre eller lignende i 2016, så er I velkomne til at skrive i kommentarfeltet

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
Miklo_grøn
28. december 2015 19:32:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Glæder mig :D Orv ja jeg har et spørgsmål. Har du set Star wars VII og hvis ja hvad syntes du om den. Selv syntes jeg den er mega god ;)

Hvad skal jeg skrive? Hmmm... Jeg har en hund? Nej... Hvad med noget karaoke? Okay her er soundtracket: http://freemusicarchive.org/music/Elvis_Herod/The_Hunter_and_The_Fox/The_Hunter_and_The_Fox Ooh whoa, ooh whoa, ooh whoa
You know you love me, I know you care. Hvad passer de ikke sammen? Nå...

Ps I lov børker

Billede af Isak_Von_And mange tak :D
Disney-Fan
28. december 2015 19:55:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Miklo_grøn wrote:
Glæder mig :D Orv ja jeg har et spørgsmål. Har du set Star wars VII og hvis ja hvad syntes du om den. Selv syntes jeg den er mega god ;)

Det er jeg glad for at høre. Nej, jeg har faktisk ikke set The Force Awakens endnu. Hvornår jeg gør det, ved jeg desværre ikke. Men jeg glæder mig rigtigt meget til at se den. Jeg er glad for at du synes den var god, var du også en af dem der var usikre på det p.g.a. Disney stod bag?

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

//clubpenguin
Miklo_grøn
28. december 2015 20:08:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:

Det er jeg glad for at høre. Nej, jeg har faktisk ikke set The Force Awakens endnu. Hvornår jeg gør det, ved jeg desværre ikke. Men jeg glæder mig rigtigt meget til at se den. Jeg er glad for at du synes den var god, var du også en af dem der var usikre på det p.g.a. Disney stod bag?

//clubpenguin

Det var jeg i starten. Men jeg havde faktisk ret store forventninger fordi anmeldelserne er ret gode.
Nogle mener den er bedre en 6eren og 5eren men det ved jeg ikke helt om de har ret i.

Hvad skal jeg skrive? Hmmm... Jeg har en hund? Nej... Hvad med noget karaoke? Okay her er soundtracket: http://freemusicarchive.org/music/Elvis_Herod/The_Hunter_and_The_Fox/The_Hunter_and_The_Fox Ooh whoa, ooh whoa, ooh whoa

Ps I lov børker

Disney-Fan
28. december 2015 23:05:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Miklo_grøn wrote:
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:

//clubpenguin

Det var jeg i starten. Men jeg havde faktisk ret store forventninger fordi anmeldelserne er ret gode.
Nogle mener den er bedre en 6eren og 5eren men det ved jeg ikke helt om de har ret i.

Ved der var mange der var lidt "skeptiske" over for den nye Star Wars efter at Disney købte Lucasfilm i 2012. Men nu hvor du har set den, så tror jeg næppe du behøver at bekymre dig om de sidste to Star Wars film, VIII og IX. Og Rogu One der kommer i 2016, Han Solo filmen i '18 og lignende. Alle mener at 4-6 er bedre end 1-3. Vi må se i 2019 om 7-9 er bedre end 1-6 eller om 4-6 bliver de bedste film.

//clubpenguin

//clubpenguin
Miklo_grøn
29. december 2015 06:28:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:

//clubpenguin

Ved der var mange der var lidt "skeptiske" over for den nye Star Wars efter at Disney købte Lucasfilm i 2012. Men nu hvor du har set den, så tror jeg næppe du behøver at bekymre dig om de sidste to Star Wars film, VIII og IX. Og Rogu One der kommer i 2016, Han Solo filmen i '18 og lignende. Alle mener at 4-6 er bedre end 1-3. Vi må se i 2019 om 7-9 er bedre end 1-6 eller om 4-6 bliver de bedste film.

//clubpenguin

Du har ret. Jeg tror det har noget med generationerne at gøre.
Dem der blev født da 4-6 blev lavede syntes de er bedst mens de hader 1-3. Jeg som er født 2005 syntes 1-3 er meget gode selv jeg stadig bedst kan lide 4-6. Men så kommer der 7-9 som jeg regner med virklig overrasker dem der troede at StarWars bare ville forblive skrammel. Mens dem der er født på det her tidspunkt sikkert godt kan lide 4-6 og 7-9 mens de ikke kan lide 1-3. Så i virkeligheden er 1-3 måske bare noget bras som dem der er født på det tidspunkt godt kan lide. Eller også er det dem der er født mens 4-6 og 7-9 bliver/blev lavet der bare er egoistiske og kun kan lide dem der er skrevet i deres barnsdomstil og så den nye/gamle. Lyder det måske som en okay forklaring? :D

Ps I lov børker

Disney-Fan
29. december 2015 10:51:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Miklo_grøn wrote:
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:
Disney-Fan wrote:
Miklo_grøn wrote:

//clubpenguin

//clubpenguin

Du har ret. Jeg tror det har noget med generationerne at gøre.
Dem der blev født da 4-6 blev lavede syntes de er bedst mens de hader 1-3. Jeg som er født 2005 syntes 1-3 er meget gode selv jeg stadig bedst kan lide 4-6. Men så kommer der 7-9 som jeg regner med virklig overrasker dem der troede at StarWars bare ville forblive skrammel. Mens dem der er født på det her tidspunkt sikkert godt kan lide 4-6 og 7-9 mens de ikke kan lide 1-3. Så i virkeligheden er 1-3 måske bare noget bras som dem der er født på det tidspunkt godt kan lide. Eller også er det dem der er født mens 4-6 og 7-9 bliver/blev lavet der bare er egoistiske og kun kan lide dem der er skrevet i deres barnsdomstil og så den nye/gamle. Lyder det måske som en okay forklaring? :D

Tja, jeg forstod det da :P Jeg kan godt lide alle film 1-6, og jeg er enig i at 4-6 er bedre end 1-3. Jeg synes ikke det vare nogen dum idé fra George Lucas, at han lavede de første tre film, det er altid bedre at kende historien helt fra starten. Personligt synes jeg det er dejligt at have kunne se 1-3 før 4-6, da man bedre kender historien. Jeg siger ikke at 1-3 er bedre, men jeg siger at det er fedt at de er lavet. Men det kommer nok an på så meget, ved ikke hvor mange der har det på den måde selvfølgelig.

//clubpenguin

//clubpenguin
Disney-Fan
1. januar 2016 00:53:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Godt nytår og glædelig 2016!

I kan allerede være med i den nye afstemning fra januar 2016 fra kl. 01:00. Det er første gang en af afstemningerne kommer så tideligt! Husk at stemme hele januar, og kom og være med i de kommende afstemninger i 2016. Afstemningen oprettes om få minutter..

//clubpenguin

//clubpenguin
clubpenguin
4. januar 2016 19:05:06 Anmeld

Tilbage til toppen
De to vigtige foruminlæg der er lavet af Disney-Fan vil blive rettet om nogle minutter, derefter vil jeg gøre opmærksom på dem i min blog. Den første der er er den med afstemninger, den er lavet for noget tids siden.

//Disney-Fan

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: