Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Kom med idéer til GumleAwards for året, der gik Options
GumleAnden
30. december 2015 15:40:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Så er det snart ved at være tid til GumleAwards igen. Således vil afstemningen begynde d. 1. januar 2016 og vare indtil lørdag d. 16. januar 2016. Modsat sidste år vil der ikke komme flere kategorier efter selve indlægget er oprettet. I år vil der være 20 kategorier, som du kan have en stor indflydelse på, hvilke skal være!

Hvis du synes, der var en kategori, som var der sidste år, som du enten synes godt om eller ikke syntes godt om, så skriv det herunder, og OGSÅ skriv, hvis du har en idé til en helt ny kategori!

Jeg håber, I vil komme med jeres inputs, det vil klart forbedre awardsshowet! Skriv jeres inputs med meninger, idéer og hvad I ellers kan komme på nedenunder. I må også gerne sende mig en privat besked, hvis I (hellere) vil det - eller også vil det. Det vil være muligt at komme med inputs og idéer til kategorier indtil imorgen, d. 31-12-2015 kl. 23:59:59.

Selve awardsshowet starter i overmorgen!

God fornøjelse og godt nytår!

Her er en liste over sidste års kategorier:
Spoiler (klikk for å vise)

Hvilke ændringer skal der ske i forhold til sidste år? Er der nogen kategorier, der ikke er så passende netop i år, eller som du heller ikke synes, der skulle have været der sidste år? Eller er der nogen kategorier, du helt klart vil have med igen fra sidste år, og har du en idé til en helt ny kategori?

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Mikkelhe$$
30. december 2015 17:12:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Den bedste post/meste aktive post, under hvert forum.

GumleAnden
30. december 2015 17:21:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Mikkelhe$$ wrote:
God idé. Synes du, man synes, der har været den mest aktive og/eller bedste post under hvert forum ved ALLE forums, eller skal man selv bestemme, hvilke forums, man vil gøre det ved? Og skal moderatorerne have mulighed for at stemme på den bedste tråd i deres forum? :D

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
hellevad
30. december 2015 17:26:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er nok ikke så vild med de kategorier, der har noget med et specifikt indlæg eller blogindlæg at gøre. Jeg synes, det er bedst at have brugere, klubber, aviser og lignende som udgangspunkt, men man kan altid supplere med eksempelvis "bedste debatemne", "bedste forum", "bedste blog(ikke indlæg)" osv. Jeg synes bare, det bliver for rodet med bedste indlæg. Det er bare min mening, jeg synes bare, det var sindsyg svært at vælge et enkelt forumindlæg ved sidste award.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

GumleAnden
30. december 2015 17:40:46 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Jeg er nok ikke så vild med de kategorier, der har noget med et specifikt indlæg eller blogindlæg at gøre. Jeg synes, det er bedst at have brugere, klubber, aviser og lignende som udgangspunkt, men man kan altid supplere med eksempelvis "bedste debatemne", "bedste forum", "bedste blog(ikke indlæg)" osv. Jeg synes bare, det bliver for rodet med bedste indlæg. Det er bare min mening, jeg synes bare, det var sindsyg svært at vælge et enkelt forumindlæg ved sidste award.
Jeg kan godt følge dét. Jeg synes også, det er svært, hvis jeg skal vælge et bestemt favorit forumindlæg, da jeg ikke har tænkt over nogen bestemt, og hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok have svært at vælge imellem dem, jeg kunne finde som muligheder.

Har du en idé til en ny kategori, og hvilke af kategorierne fra sidste år synes du skal blive, og hvilke skal ikke blive?

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
hellevad
30. december 2015 17:50:28 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
hellevad wrote:
Jeg kan godt følge dét. Jeg synes også, det er svært, hvis jeg skal vælge et bestemt favorit forumindlæg, da jeg ikke har tænkt over nogen bestemt, og hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok have svært at vælge imellem dem, jeg kunne finde som muligheder.

Har du en idé til en ny kategori, og hvilke af kategorierne fra sidste år synes du skal blive, og hvilke skal ikke blive?

Lad mig sige det sådan:

1) Årets mest aktive bruger(ja)
2) Årets medlem/bruger(ja)
3) Årets avis(ja, der har dog ikke været ret meget aktivtet på det område i år)
4) Årets avisudgave(jeg synes, det er for specifikt)
5) Årets avislaver/skribent(ja)
6) Årets klub(ja, der har dog ikke været mange klubber i år)
7) Årets blog(ger)(ja)
8) Årets blogindlæg(for specifikt)
9) Årets forum(måske)
10) Årets forumindlæg(for specifikt)
11) Årets forumbruger(ja)
12) Årets skriveglade and(ja)
13) Årets idérige person(ja)
14) Årets borgmester(der har ikke været ret mange, og jeg kan ikke engang huske, hvem der har været)
15) Årets byrådsmedlem(måske)
16) Årets byrådsindlæg(måske)
17) Årets debat(ja, hvis det er emne)
18) Årets debattør
(ja)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

GumleAnden
30. december 2015 18:21:57 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
GumleAnden wrote:
hellevad wrote:

Lad mig sige det sådan:

1) Årets mest aktive bruger(ja)
2) Årets medlem/bruger(ja)
3) Årets avis(ja, der har dog ikke været ret meget aktivtet på det område i år)
4) Årets avisudgave(jeg synes, det er for specifikt)
5) Årets avislaver/skribent(ja)
6) Årets klub(ja, der har dog ikke været mange klubber i år)
7) Årets blog(ger)(ja)
8) Årets blogindlæg(for specifikt)
9) Årets forum(måske)
10) Årets forumindlæg(for specifikt)
11) Årets forumbruger(ja)
12) Årets skriveglade and(ja)
13) Årets idérige person(ja)
14) Årets borgmester(der har ikke været ret mange, og jeg kan ikke engang huske, hvem der har været)
15) Årets byrådsmedlem(måske)
16) Årets byrådsindlæg(måske)
17) Årets debat(ja, hvis det er emne)
18) Årets debattør
(ja)

Tak for vurderingen!

Mvh. GumleAnden, GumleAwards

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Mikkelhe$$
30. december 2015 18:32:17 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Mikkelhe$$ wrote:
God idé. Synes du, man synes, der har været den mest aktive og/eller bedste post under hvert forum ved ALLE forums, eller skal man selv bestemme, hvilke forums, man vil gøre det ved? Og skal moderatorerne have mulighed for at stemme på den bedste tråd i deres forum? :D
Jeg synes det er ligemeget om man stemmer ved alle forums eller bare et par stykker.
Jeg tænker at man måske udvalgte nogen fra hvert forum, og eventuelt lagde links til, og så havde man nogle forumindlæg at vælge imellem, for ellers bliver det godt nok en stor award, hvis man skal igennem et helt år på et forum.

Julie_And
30. december 2015 18:51:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er svært at finde på kategorier siden der er så mange. Hvad med årets ide (en ide nogen har fået til et nyt initiativ) eller årets historie (f.eks. en julekalender).

Var det en ide at lave nominerede i kategorierne for at lave det nemmere at tælle sammen igen?

Med venlig hilsen Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
GumleAnden
30. december 2015 19:23:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Mikkelhe$$ wrote:
GumleAnden wrote:
Mikkelhe$$ wrote:
Jeg synes det er ligemeget om man stemmer ved alle forums eller bare et par stykker.
Jeg tænker at man måske udvalgte nogen fra hvert forum, og eventuelt lagde links til, og så havde man nogle forumindlæg at vælge imellem, for ellers bliver det godt nok en stor award, hvis man skal igennem et helt år på et forum.
Jeg synes ikke, at der skal være udvalgte forumindlæg, da jeg synes, at alle forumindlæg skal have lige vilkår for at blive valgt. Det er selvfølgelig helt i orden, at man vælger en af de forumindlæg på de øverste sider. Nogle af de gode forumindlæg er jo også dem, som kan formå at blive på den øverste side af et forum i længere tid. Ellers er det helt i orden, hvis man vælger en af de nyeste forumindlæg, da opretteren af de nyeste forumindlæg, for de fleste tilfælde, stadig er aktiv, så kan den person også stadig godt bruge feedbacken, men det er op til hver enkelt. Jeg synes bare ikke, nogen indlæg skal være "hævede" over andre, og alle skal have lige muligheder for at blive valgt. Jeg håber, du forstår holdningen.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
GumleAnden
30. december 2015 19:24:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Det er svært at finde på kategorier siden der er så mange. Hvad med årets ide (en ide nogen har fået til et nyt initiativ) eller årets historie (f.eks. en julekalender).

Var det en ide at lave nominerede i kategorierne for at lave det nemmere at tælle sammen igen?
Gode idéer! Mange tak for dem!

Jeg vil ikke lave nominerede, da jeg synes, at alle mulige inden for hver kategori skal have lige muligheder for at blive valgt.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
GumleAnden
3. januar 2016 15:35:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Mikkel, din idé kommer måske med næste år! Afstemningen i år har jeg ladet være forholdsvis enkel. Jeg håber, det er i orden! Så er GumleAwards for året 2015 kommet: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=152933

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: