Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Spørgsmål findes i inlæget (Afstemningen er lukket)
Vælg Stemmer Statistik
Disney 4 100 %
Pixar 0 0 %
Marvel 0 0 %
Star Wars 0 0 %

Disney Afstemning #6 - Januar 2016 Options
Disney-Fan
1. januar 2016 01:00:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Godt nytår og glædelig 2016! Da det er 1. januar i det nye år 2016, så har jeg igen en ny afstemning til jer.

Spørgsmål til afstemningen: Fra hvilket "firma/selskab" er der en film der kommer i 2016 som du glæder dig mest til at se?

Sidste gang:
Spoiler (klikk for å vise)

Her i 2016 kommer hele 10 film fra Disney, Pixar, Marvel og Star Wars.

Hvilken film glæder du dig mest til at se?

Disney film der kommer i løbet af 2016:

Firma - film - stil - dato for premiere i Danmark:

Den Gode Dinosaur/The Good Dinosaur - Pixar - animation - 7 januar
Filmen handler om drengen Spot og dinosauren Arlo. Generelt handler filmen om hvordan verden ville have set ud, hvis meteoren ikke udryddede dinosaurerne for millioner af år siden.

Zootropolis/Zootopia - Disney - animation - 12 februar
Nick Wilde, en snu ræv der bor i byen Zootropolis (eng.: Zootopia), bliver beskyldt for en forbrydelse han ikke har begået. Han flygter fra byen, men bliver forfulgt en af politikaninen Judy Hopps.

Junglebogen/The Jungle Book - Disney - live-action - 14 april
Filmen handler om en drengen Mowgli der er opvokset i junglen. Filmen er en filmatisering af Disney Klassiker Junglebogen fra 1967.

The Finest Hours - Disney - live-action - 21 april
The Finest Hours er en katastrofe film der foregår i Atlanterhavet i 1952, hvor en forlist olietank brækker over i to dele under en storm.

Captain America: Civil War - Marvel - live-action - 28 april
Civil War er den trejde film i Captain America-serien, The First Avenger og The Winter Soldier. Regeringen vedtager en ny lov om superhelte, og to medlemmer af Avengers, Steve Rogers (Captain America) og Tony Stark (Iron Man), bliver uenige.

Alice i Eventyrland 2: Bag Spejlet/Alice Through the Looking Glass - Disney - live-action - 26 maj
Alice i Eventyrland 2 er en fortsættelse af Tim Burtons Alice i Eventyrland fra 2010. Filmen er filmatiseret fra Alice i Eventyrland, en Disney Klassiker fra 1951.

Peter & Dragen/Pete's Dragon - Disney - live-action/animation - 11 august
Peter & Dragen er er en musical der blander den virkelige verden med animation. Filmen er lavet af Disney i 1977, men kommer nu igen i en nyere version.

Find Dory/Finding Dory - Pixar - animation - 25 august
Efterfølgeren af Find Nemo kommer nu Find Dory. I filmen lever hun sammen med de to klovnefiske, Marlin og Nemo, men hun begynder pludseligt at drømme om sin egen familie. Og hvem er hendes familie egentligt? Det vil Dory også selv gerne have svar på, og eftersom hun ikke har den bedste hukommelse man kan have, så begiver hun sig ud på et eventyr for at finde et svar. Vil hun finde det?

Doctor Strange - Marvel - live-action - 3 november
Baseret på en af Marvel's tegneserier kommer nu Doctor Strange. "En ung, dygtig og arrogant kirurg, hvis liv vendes på hovedet, da en troldmand tager ham under sin vinge." - Kino.dk

Star Wars: Rogue One - Lucasfilm - live-action - 15 december
Rogue One er starten på en hel ny række af Star Wars film der tager udgangspunkt i Star Wars-universet. Filmen handler om en oprørsgruppes forsøg på at stjæle plantegningerne til Dødsstjernen. Filmens handling ligger mellem episode 3, Revenge of the Sith og episode 4, A New Hope.

Har I spørgsmål omkring filmene eller vil vide mere om dem, så vil jeg med glæde skrive det til jer, ellers kan info om filmene også findes på Kino

Nyt i afstemningen

Vidste du at.. (Facts):
- Zootropolis er nr. 54 i den danske og 55 i den amerikanske Disney Klassiker-serie, og Den Gode Dinosaur er nr. 15 i Pixar Klassiker-serien?
- Find Dory er den 5. Pixar film der er en forstsættelse? Den første var Toy Story 2 i 1999, Toy Story 3 i 2010, Cars 2 2011, Monsters University 2013.

Januar quiz
1. Hvilken film får premiere i biograferne d. 21 april?
2. Hvad hedder de snu ræv fra Zootropolis?
3. Mellem hvilke film befinder Rogue One sig?
4. Hvor mange film får premiere i 2016?
5. I hvilken måned i 2016 får flest film premiere i biografen?
6. Find Dory er den ? i rækken fra Pixar af efterfølgere?
7. Hvilken film er en genindspilning fra en film fra 1977?

Afstemningen slutter om 30 dage

Om Afstemningerne:

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
skumsprøjt_von_and
1. januar 2016 01:20:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har stemt på "Disney" :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Julie_And
1. januar 2016 02:47:32 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:
Jeg har stemt på "Disney" :)

Det har jeg også, jeg glæder mig faktisk til mange disneyfilm.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Disney-Fan
1. januar 2016 12:34:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Godt at høre! Hvilke film glæder I jer til at se?

//clubpenguin

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

//clubpenguin
Disney-Fan
1. januar 2016 14:26:02 Anmeld

Tilbage til toppen
FEJL: Der var en lille fejl i inlæget som nu er blevet rettet, Captain America: Civil War var ikke med fed skrift. Svaret "Star Wars" i afstemningen skulle have været "Lucasfilm" som der står ved Rogue One. Det kan desværre ikke ændres.

Men husk at stemme, og være med i quizzen for januar for at vinde en kage. I midten af januar skriver jeg hvilke ting I kan forvente til februar.

//clubpenguin

//clubpenguin
OliverAnden
2. januar 2016 18:25:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Star Wars: Rogue One

Husk at stemme på DOVTJ

Maoise
3. januar 2016 02:02:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Zootopia er nok den jeg glæder mig mest til
Og Civil War
Disney-Fan
3. januar 2016 15:23:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Dejligt at høre I to.

//clubpenguin

//clubpenguin
Disney-Fan
4. januar 2016 16:54:50 Anmeld

Tilbage til toppen
INFO
Vil lige sige at der kommer en film senere på året der hedder Stor Venlig Kæmpe (eng.: Big Friendly Giant, BFG) der skulle være en Disney film, men på Kino.dk står der at Nordisk Film står bag. Filmen er derfor ikke på listen, og jeg er ikke 100 % sikker på om det er en Disney film. Chancen for det ikke er 0,0000000001 %, da der står Disney på den. Kino.dk kan selvfølgelig godt have lavet en fejl, men vil stadig ikke skrive den på.

//clubpenguin

//clubpenguin
Disney-Fan
16. januar 2016 18:45:56 Anmeld

Tilbage til toppen
I februar ser vi på Pixar og deres film. Pixar har nemlig 30-års jubilæum d. 3 februar, og det vil jeg gerne fejre med en Pixar afstemning. I vil kende historien bag firmaet og alle deres film.

OG HUSK! at I stadig kan nå at stemme i denne afstemning!

//clubpenguin

//clubpenguin
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: