Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Valgresultatet - Byrådsvalget Vinteren 2015/16 Options
Andebys_byråd
3. januar 2016 12:38:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære Andeby.dk-medlemmer

Gennem den sidste uge har der været valg til Andeby.dks Byråd her i Andeby-forummet. I starten var kun 3 partier opstillede, men da valget var startet, meldte Hellevad sig ud af Donaldisterne og stillede op som løsgænger i stedet for.

Alle stemmer på de 3 opstillede partier og den opstillede løsgænger, som overholder valgreglerne, er selvfølgelig blevet talt med, og valgresultatet er nu klar!

OBS: Hvis nogen har brudt valgreglerne, og én person f.eks. har stemt med flere brugere, opfordrer vi til, at man melder sig selv, da det er imod reglerne. Desværre er det noget, der er meget svært at opdage og bevise.

Partistemmer:
Donaldisterne: 15
Personlige stemmer:
Joakim-Von-And-Mønts: 6
AndebyAnden: 1
Sila0797: 1

DOVTJ (Disciples Ostede Vej Til Jordbær): 14
Personlige stemmer:
GumleAnden: 6
OliverAnden: 1

Hellevad: 10

TDVP (Træls Dumt Venskabs Parti): 7
Grønspæten:Jonas: 2

Annullerede stemmer:
Andeby-pc's stemme tæller ikke med, da han ikke har fulgt valgreglerne, som kræver, at man stemmer på præcis 2 opstillede.

Mandater - fordelt ved D'hondts-metoden:
Donaldisterne: 6 mandater: Joakim-Von-And-Mønts, AndebyAnden og Sila0797 sidder på 3 af mandaterne, resten må Donaldisterne finde internt i partiet
DOVTJ: 6 mandater: GumleAnden og OliverAnden får hver ét mandat, resten finder DOVTJ internt.
Løsgænger Hellevad: 1 mandat - kan højest få 1 mandat, da en løsgænger "kun" er en person.
TDVP: 2: Grønspæten:Jonas og en, som TDVP selv finder.

Donaldisterne får borgmesterposten, da partiet har fået flest stemmer til valget. Donaldisterne må internt finde ud af, hvem der skal have borgmesterposten og bedes samle Byrådet i denne måned.

Når byrådet er samlet, og borgmesteren er fundet, skal borgmesteren desuden udvælge en viceborgmester og ministre.

For information eller spørgsmål om valgresultatet, grundloven, Byrådet, ministerierne eller andet omkring Andebys politik, skriv herunder eller over PM til GumleAnden.

Mvh. GumleAnden, Valgansvarlig og byrådsarbejder
DOVTJ
3. januar 2016 12:40:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Stort tak til alle, der deltog i valget! Tusinde tak for alle stemmerne og de 6 mandater i Byrådet! Stort tillykke til TDVP, Hellevad og Donaldisterne med stemmer og mandaterne og tillykke med borgmesterposten til Donaldisterne! Vi håber på en god og aktiv byrådsperiode, som kan køre videre på det, der blev startet i sidste byrådsperiode.
Mvh. GumleAnden, DOVTJ

Super_Duck_Boy
3. januar 2016 16:52:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Til lykke med valgsejren til Donaldisterne og til alle, der er blevet mandater! Jeg ser frem til et spændende og forhåbentlig aktivt valgår!

Rap fra ...

Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!

Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
Joakim-Von-And-Mønts
3. januar 2016 21:13:42 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Wow, mange tak! :)
Tusinde tak til jer, der har stemt på Donaldisterne, og ikke mindst personligt på mig! :)
Vi vil hurtigst muligt finde borgmesterposten og samle byrådet :)
Og tillykke til alle der fik et godt valg! :D

:D
#Ændestop

Spoiler (klikk for å vise)

Signaturbillede, tegnet af CW! :D

Våbenskjold:
AndebyAnden
3. januar 2016 21:24:08 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg takker også for stemmerne

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

hellevad
3. januar 2016 21:28:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er klart jeg har blandede følelser pga. resultatet. Jeg vil meget gerne takke alle for de mange stemmer på mig. Når man tænker på, jeg kun er en person, synes jeg, det er virkelig flot, jeg har fået flere stemmer end TDVP som ellers har flere dygtige og aktive medlemmer. Så mange tak for stemmerne! :-D
Derudover er jeg selvfølgelig meget glad og stolt over, at det parti, jeg lige siden starten i 2009(tror jeg) var med til at bygge op og siden har genstartet efter en kort pause, hvorefter jeg i mange år har været lederen, som aldrig har kunne føre partiet til sejren nu har vundet. Jeg er selvfølgelig lid ked af, at jeg ikke kan blive borgmester, når partiet endelig har vundet. Jeg sidder med følelsen af, at det måske var en fejl at blive løsgænger, men jeg sidder også med følelsen af, at Donaldisterne måske har vundet, fordi jeg ikke er med. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske er det meget godt, at Donaldisterne ikke har mig som den måske lidt kontroversielle politiker, der kan fjerne fokus fra resten af partiet.Jeg ved det ærlig talt ikke, men selvom det selvfølgelig er ærgeligt, at det sker det ene år, hvor jeg ikke har været med, vil jeg selvfølgelig sige et stort tillykke til Donaldisterne! :-D

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
3. januar 2016 21:34:44 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Det er klart jeg har blandede følelser pga. resultatet. Jeg vil meget gerne takke alle for de mange stemmer på mig. Når man tænker på, jeg kun er en person, synes jeg, det er virkelig flot, jeg har fået flere stemmer end TDVP som ellers har flere dygtige og aktive medlemmer. Så mange tak for stemmerne! :-D
Derudover er jeg selvfølgelig meget glad og stolt over, at det parti, jeg lige siden starten i 2009(tror jeg) var med til at bygge op og siden har genstartet efter en kort pause, hvorefter jeg i mange år har været lederen, som aldrig har kunne føre partiet til sejren nu har vundet. Jeg er selvfølgelig lid ked af, at jeg ikke kan blive borgmester, når partiet endelig har vundet. Jeg sidder med følelsen af, at det måske var en fejl at blive løsgænger, men jeg sidder også med følelsen af, at Donaldisterne måske har vundet, fordi jeg ikke er med. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske er det meget godt, at Donaldisterne ikke har mig som den måske lidt kontroversielle politiker, der kan fjerne fokus fra resten af partiet.Jeg ved det ærlig talt ikke, men selvom det selvfølgelig er ærgeligt, at det sker det ene år, hvor jeg ikke har været med, vil jeg selvfølgelig sige et stort tillykke til Donaldisterne! :-D

Har lige skrevet en pm om det.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

OliverAnden
3. januar 2016 22:58:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Hellevad, det er nu ikke så underligt, da du gik solo, så har alle fra donaldisterne jo stemt på dig og donaldisterne og dermed undgået at stemme på de andre partier. Hvis du stadig var i partiet, så havde de andre partier fået flere stemmer.

Husk at stemme på DOVTJ

hellevad
4. januar 2016 16:16:33 Anmeld

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
Hellevad, det er nu ikke så underligt, da du gik solo, så har alle fra donaldisterne jo stemt på dig og donaldisterne og dermed undgået at stemme på de andre partier. Hvis du stadig var i partiet, så havde de andre partier fået flere stemmer.

Det har du nok ret i. Jeg håber ikke, nogen har set det som fusk, at jeg er blevet løsgænger. Jeg havde selvfølgelig håber på opbakning fra Donaldisterne, men jeg havde ikke forventet noget. Jeg gjorde det mest fordi, at der kun var 3 opstillede partier. Det her forum betyder for meget for mig til, jeg kan acceptere et valg med 3 partier. Derfor ville jeg gøre en indsats for at få antallet af opstillede op.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

GumleAnden
4. januar 2016 17:28:51 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
OliverAnden wrote:

Det har du nok ret i. Jeg håber ikke, nogen har set det som fusk, at jeg er blevet løsgænger. Jeg havde selvfølgelig håber på opbakning fra Donaldisterne, men jeg havde ikke forventet noget. Jeg gjorde det mest fordi, at der kun var 3 opstillede partier. Det her forum betyder for meget for mig til, jeg kan acceptere et valg med 3 partier. Derfor ville jeg gøre en indsats for at få antallet af opstillede op.
Jeg synes helt ærligt, det er en helt fair tanke, og du har ret i, at antallet af opstillede ved dette valg desværre var næsten historisk lavt. Jeg har respekt for, at du nu er løsgænger.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
OliverAnden
4. januar 2016 17:47:33 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
OliverAnden wrote:

Nej, jeg ser det ikke som fusk, men det er forklaringen på, at de andre partier fik så få stemmer.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 17:49:48 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
hellevad wrote:
OliverAnden wrote:

Nej, jeg ser det ikke som fusk, men det er forklaringen på, at de andre partier fik så få stemmer.

Hvad ser du ikke som fusk?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

OliverAnden
4. januar 2016 17:50:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Læs hele debatten.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 17:51:13 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
Læs hele debatten.

Har jeg gjordt. Er det det med beskederne du hentydede til?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

OliverAnden
4. januar 2016 18:00:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, det at Hellevad gik løsgænger også stemte alle fra donaldisterne på ham og partiet og derved undgik at skulle stemme på et andet parti.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 18:07:36 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Ok

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

GumleAnden
4. januar 2016 18:57:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er enig med Oliver i, at det delvist blev et resultat af, at Hellevad gik løsgænger, at Donaldisterne undgik mange stemmer på andre end Hellevad og Donaldisterne, men til gengæld er det et helt lovligt træk. Der ligger sikkert også andre grunde bag splittelsen.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: