Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvilken af følgende er din yndlings dessert? (Afstemningen er lukket)
Vælg Stemmer Statistik
Bananasplit 0 0 %
Is 3 37 %
Kage 2 25 %
Citronfromage 1 12 %
Budding 0 0 %
Chokolade-Moss 1 12 %
Kanelsnegl 0 0 %
Wienerbrød 0 0 %
Romkugle 1 12 %

Dessert Options
Bananasplit
3. januar 2016 17:44:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Kom så og skynd dig at stemme! Eller du har faktisk resten af 2016 til at stemme. 362 dage - altså idag d. 3 januar 2016. Men at disse følgende lækre desserter er dine yndlings? (Nu løber mine tænder i vand)Slikke Slikke Slikke

Mine brugere:

Vits: Alle børnene gik i jakkesæt undtagen Ole - han gik i kjole

[color=blue]#Venskab
Bananasplit
3. januar 2016 17:45:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Romkugle

Mine brugere:

[color=blue]#Venskab
Julie_And
3. januar 2016 19:24:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Is! Altid is!!!!!

Mangler du bonuspoint? Så klik her

KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere her

H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere her
skumsprøjt_von_and
3. januar 2016 19:41:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har stemt på "Citronfromage" :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
Bananasplit
7. januar 2016 19:28:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Slurp! Det smager også godt

Mine brugere:

[color=blue]#Venskab
clubpenguin
8. januar 2016 20:01:46 Anmeld

Tilbage til toppen
De lyder alle sammen så gode, der er desværre ikke en der hedder dem alle sammen, så jeg kan ikke stemme. Ved ikke hvilken jeg skal tage, så jeg har valgt kage. Ville også tage is men der er også noget der hedder en islagkage :P Vi burde lave en afstemning med alt muligt forskelligt mad :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

hellevad
9. januar 2016 17:23:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad er din defination af en dessert? Kage, kanelsnegl, vienerbrød romkugle spiser man IKKE til dessert men til eftermiddagskaffe eller lignende efter min mening. Lige for at skabe lidt autoritet, er jeg sønderjyde, og dem der ved mest om kager og desserter i Danmark er sønderjyder! Vi er formegentlig dem, der spiser flest kager i hvert fald!

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

clubpenguin
9. januar 2016 20:51:34 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Hvad er din defination af en dessert? Kage, kanelsnegl, vienerbrød romkugle spiser man IKKE til dessert men til eftermiddagskaffe eller lignende efter min mening. Lige for at skabe lidt autoritet, er jeg sønderjyde, og dem der ved mest om kager og desserter i Danmark er sønderjyder! Vi er formegentlig dem, der spiser flest kager i hvert fald!

Tror egentligt bare det var sådan for lige at finde på noget. Ja, man kan bruge det til eftermiddagskaffe eller lignende, men man kunne også tage det efter aftensmaden hvis det skulle være. Tror også selv jeg ville have kaldt det for dessert, ved ikke lige nu hvad jeg ellers skulle have fundes på. :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

rap_and_i_andeby.dk
10. januar 2016 10:33:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Is. Gerne med bær. Og kage. Så en blanding af is og kage. Yay.

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
hellevad
10. januar 2016 11:27:42 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
hellevad wrote:

Tror egentligt bare det var sådan for lige at finde på noget. Ja, man kan bruge det til eftermiddagskaffe eller lignende, men man kunne også tage det efter aftensmaden hvis det skulle være. Tror også selv jeg ville have kaldt det for dessert, ved ikke lige nu hvad jeg ellers skulle have fundes på. :P

Man kunne have kaldt det "kage og desserter" eller sådan noget. Men vi har nok en anden tilgang til sådan noget i Sønderjylland. Vi har ret meget struktur angående traditioner :P

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

clubpenguin
10. januar 2016 11:47:06 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
clubpenguin wrote:
hellevad wrote:

Man kunne have kaldt det "kage og desserter" eller sådan noget. Men vi har nok en anden tilgang til sådan noget i Sønderjylland. Vi har ret meget struktur angående traditioner :P

Tjaa, det kunne man også have gjort :P Ha, ha, måske. I tager det på en anden måde end os andre :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: