Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Beklager min fejl for Donaldisterne Options
AndebyAnden
4. januar 2016 14:16:23 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Som nogle måske har bemærket, har der været lidt debat igår og idag.

Jeg valgte at skrive de beskeder som jeg gjorde, fordi at jeg vidste at der ikke var en grundlov for det, og at man gjorde det i det virkelige liv. At jeg så fandt ud af at man ikke måtte det her, beklager jeg, men hvor skulle jeg vide det fra?

Når jeg læser besked igennem, kan jeg godt se at jeg opfordrer meget til at lade vær med at stemme på Dovtj. Grundet til at jeg skriver det, var IKKE fordi at jeg hader Dovtj eller nogle fra partiet, men derimod fordi at jeg havde en mistanke om hvordan det ville blive igen.

Jeg mener, og jeg understreger at det kun er mig, som mener at byrådet ikke har været særligt aktivt, også selvom jeg ikke selv har været det.

Det kan godt være at min opfordring var kraftig, men det byråd jeg lige havde set, ville jeg bare ikke havde igen, derfor opfordrede jeg så meget til ikke at stemme på Dovtj.

I skal også vide at det kun var en person som ændrede du stemme, og hvis den bliver ugyldig, så vil Dovtj alligevel ikke havde vundet.

Jeg beklager hvad der er sket, og husk på at JVAM ikke har noget med det at gøre.

Jeg håber at i forstår at det ikke var med ond vilje at beskeden blev skrevet, og jeg godt kan se at tonen nok skulle havde været anderledes.

Jeg håber i kan se at jeg har været ærlig, og jeg vil bare gerne vide hvad der skal ske nu?

Mvh Andebyanden

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
hellevad
4. januar 2016 16:11:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Godt at du laver sådan et indlæg! :-)

Jeg tror, alle er enige med dig om, at sidste Byråd var inaktivt.
Du hentyder til, at der er for lidt information om regler osv. Det ser jeg som et tegn på, at vi skal have Byrådet Informerer op at køre igen. Det vil jeg foreslå Byrådet :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

GumleAnden
4. januar 2016 17:08:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg håber helt ærligt, at din valgdeltagelse og stemme bliver annulleret, og at du bliver udelukket for Byrådet i denne periode, da jeg ikke synes, at sådanne metoder på nogen måde kan accepteres. Du har misbrugt alt form for stil og retfærdighed og i stedet sat resultatet som dit eneste mål med metoder som afpresning og snyd.

DOVTJ var med til at rejse Byrådet efter, at der ikke var noget byråd i en lang periode, som andre end DOVTJ og DOVTJs medlemmer var skyld i. Vi fik sat gang i Byrådet og udvalgt ministre, som der desværre ikke blev sat ordentligt skub i, MEN vi gjorde i hvert fald noget. Jeg har fuld forståelse for, at du gerne selv vil forsøge at gøre det bedre end os, men så må du gøre det med et retfærdigt grundlag.

Din metode har jeg ingen respekt for.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
hellevad
4. januar 2016 17:15:27 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Jeg håber helt ærligt, at din valgdeltagelse og stemme bliver annulleret, og at du bliver udelukket for Byrådet i denne periode, da jeg ikke synes, at sådanne metoder på nogen måde kan accepteres. Du har misbrugt alt form for stil og retfærdighed og i stedet sat resultatet som dit eneste mål med metoder som afpresning og snyd.

DOVTJ var med til at rejse Byrådet efter, at der ikke var noget byråd i en lang periode, som andre end DOVTJ og DOVTJs medlemmer var skyld i. Vi fik sat gang i Byrådet og udvalgt ministre, som der desværre ikke blev sat ordentligt skub i, MEN vi gjorde i hvert fald noget. Jeg har fuld forståelse for, at du gerne selv vil forsøge at gøre det bedre end os, men så må du gøre det med et retfærdigt grundlag.

Jeg er som sådan enig med dig, men lige nu lyver du. Byrådet har aldrig været inaktivt sådan rigtigt, og DOVTJ har ikke startet Byrådet op igen! Jeg har ikke lyst til at gøre dette mere voldsomt, end det behøver, men jeg har lidt svært ved at tage dit argument om at samle Byrådet seriøst, når jeg tænker på, hvad du har lavet engang.
Da Byrådet i sin tid blev slettet, var det ikke DOVTJ, der startede det op igen. Det eksisterede nemlig ikke på det tidspunkt. Det var en hel masse andre mennesker. Jeg kan ikke huske hvem, men Donaldisterne har i hvert fald deltaget i valget lige efter. Jeg mindes bl.a. Emil K. var meget aktiv, da Byrådet skulle samles igen. Han var vidst en af dem, man kan give tak for det. Ikke DOVTJ.

Jeg er sådan set enig med dig i det meste, men jeg respekterer ikke, at du tydeligvis prøver at fremme dit parti i forhold til noget, partiet slet ikke har været med til. Om jeg husker forkert, ved jeg ikke, men det plejer jeg ikke.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

GumleAnden
4. januar 2016 17:25:56 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
GumleAnden wrote:

Jeg er som sådan enig med dig, men lige nu lyver du. Byrådet har aldrig været inaktivt sådan rigtigt, og DOVTJ har ikke startet Byrådet op igen! Jeg har ikke lyst til at gøre dette mere voldsomt, end det behøver, men jeg har lidt svært ved at tage dit argument om at samle Byrådet seriøst, når jeg tænker på, hvad du har lavet engang.
Da Byrådet i sin tid blev slettet, var det ikke DOVTJ, der startede det op igen. Det eksisterede nemlig ikke på det tidspunkt. Det var en hel masse andre mennesker. Jeg kan ikke huske hvem, men Donaldisterne har i hvert fald deltaget i valget lige efter. Jeg mindes bl.a. Emil K. var meget aktiv, da Byrådet skulle samles igen. Han var vidst en af dem, man kan give tak for det. Ikke DOVTJ.

Jeg er sådan set enig med dig i det meste, men jeg respekterer ikke, at du tydeligvis prøver at fremme dit parti i forhold til noget, partiet slet ikke har været med til. Om jeg husker forkert, ved jeg ikke, men det plejer jeg ikke.
Det er helt tydeligt, at du tænker tilbage i tiden og kommer i tanke om en anden historie, end den jeg refererer til. Jeg kan se, at du tænker på dengang i 2012 og tak fordi du rodede det frem igen, men det, jeg hentyder til, er ikke den dumhed, jeg lavede dengang. Jeg beskriver situationen fra slutningen af 2014 og halvdelen af 2015, hvor der bla. På grund af debatter mellem Sila og Chri skete nogle ting, som ikke var så heldige. Det betød blandt andet, at Byrådsbrugeren desværre blev slettet (denne gang IKKE af mig), og det blev besluttet, at Byrådet skulle holde en pause. Ting, som DOVTJ IKKE var årsag til, da vi selv tog en politisk pause på det tidspunkt og overhovedet ikke var indblandet i det politiske kaos og det næste halve år uden byråd den efterfølgende tid.

Vi vendte tilbage her i sommeren 2015 blandt andet for at få valg igen og være med til at starte Byrådet op igen. Vi tog initiativ til valg og byråd igen i 2015, mens andre tøvede.

Så du blander en gammel afsluttet sag ind i det, jeg skriver om.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
AndebyAnden
4. januar 2016 17:46:39 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg har prøvet at beklage det jeg havde gjordt, men jeg kan ikke gøre mere.

Det var svært for mig at vide hvornår grænsen gik, når personen lavede smeylies og ikke sagde stop på noget tidspunkt.

Gumleanden: Hvis du mener at Dovjt har været aktivt. Hvorfor er der ingen lov mod valgsnyd endnu?

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

OliverAnden
4. januar 2016 18:07:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg må indrømme, at det også har været rigtig svært at få noget i gang. Den eneste rigtig aktive var JVAM, som har lavet et fantastisk arbejde. Prøv at se, hvordan Albert prøvede at få gang i sommerfesterne igen i sommerferien, og hvor lidt respons han fik også fra Donaldisternes side. Der var absolut ingen, der gad gøre noget. Det samme gælder de fleste events, som vi prøvede at afholde på GumleMumle. Jeg tror, at et af problemerne er, at de fleste i toppen af politik er gamle brugere både i alder og Andeby tid. Vi har brug for frisk blod i politikken og på Andeby.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 18:09:28 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
Jeg må indrømme, at det også har været rigtig svært at få noget i gang. Den eneste rigtig aktive var JVAM, som har lavet et fantastisk arbejde. Prøv at se, hvordan Albert prøvede at få gang i sommerfesterne igen i sommerferien, og hvor lidt respons han fik også fra Donaldisternes side. Der var absolut ingen, der gad gøre noget. Det samme gælder de fleste events, som vi prøvede at afholde på GumleMumle. Jeg tror, at et af problemerne er, at de fleste i toppen af politik er gamle brugere både i alder og Andeby tid. Vi har brug for frisk blod i politikken og på Andeby.

Jeg tror bare at jeg bliver den "næste" som nok fører amdeby videre i politik, men jeg vil lige understrege at jeg ikke holder noget hemmeligt, og det var ikke med ond mening at jeg skrev beskeden

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

OliverAnden
4. januar 2016 18:11:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Husk at det stadig bare er en leg.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 18:12:24 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
Husk at det stadig bare er en leg.

Det ved jeg. Men jeg syntes at ord som "afpresning" er lidt for grove.

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

OliverAnden
4. januar 2016 18:14:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja måske, men CP har længe holdt sig ude af politik og var ikke meget for at gå ind i det, og jeg tror netop, at han vil føle det som afpresning, og se sig fanget som en lus mellem 2 negle, men stærkt gået af ham, at han ikke ændrede sin stemme.

Husk at stemme på DOVTJ

AndebyAnden
4. januar 2016 18:17:07 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Han har dog skrevet det modsatte

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

GumleAnden
4. januar 2016 18:41:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er helt fedt med dine mål, men dine mål hænger ikke sammen med dem måde, du prøver at nå dine mål på, AndebyAnden. For det første må du have respekt for andre, og så må du have styr på dine fakta og research, når du f.eks. slynger ud med, at DOVTJ har skabt inaktivitet, hvilket ikke er sandt. DOVTJ satte gang i valg og Byråd igen.

For det andet er det strengt forbudt at snyde og afpresse andre og bruge falske anklager med succes som det eneste for øje. Derfor fortjener du at blive udelukket for valg og Byrådet i den kommende periode.

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
AndebyAnden
4. januar 2016 19:02:37 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Det er helt fedt med dine mål, men dine mål hænger ikke sammen med dem måde, du prøver at nå dine mål på, AndebyAnden. For det første må du have respekt for andre, og så må du have styr på dine fakta og research, når du f.eks. slynger ud med, at DOVTJ har skabt inaktivitet, hvilket ikke er sandt. DOVTJ satte gang i valg og Byråd igen.

For det andet er det strengt forbudt at snyde og afpresse andre og bruge falske anklager med succes som det eneste for øje. Derfor fortjener du at blive udelukket for valg og Byrådet i den kommende periode.

1. Hvornår har jeg sagt at i har "skabt" inaktivitet?
2. Hvordan kunne jeg vide at det var afpresning?
3. Det var ikke snyderi, men derimod virkelige måde at gøre det på.

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

clubpenguin
4. januar 2016 19:13:19 Anmeld

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:
Ja måske, men CP har længe holdt sig ude af politik og var ikke meget for at gå ind i det, og jeg tror netop, at han vil føle det som afpresning, og se sig fanget som en lus mellem 2 negle, men stærkt gået af ham, at han ikke ændrede sin stemme.

Tak OA! Jeg holder mig helst fra det, dog afhængig af hvad det er. Ja, jeg mente den dengang og jeg gør det stadig, har aldrig rigtig fattet det, men nu kan jeg godt lidt af det :P

Og hvad mener du, AndebyAnden? Det eneste jeg rigtigt har skrevet til dig, er, at jeg ikke ville ændre min stemme, da jeg for det første har stemt og for det andet, så ville jeg ikke "svigte" mit parti. Som jeg har skrevet tidligere i dette inlæg, mener jeg. Det var i hvert fald en af de her tre på side 1 under en DOVTJ besked. Har nok været denne tråd.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

clubpenguin
4. januar 2016 19:16:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Min kommentar er her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=152937 - og det var over DOVTJ's besked.

Jeg kan se den i meddelelse jeg har med Donaldisterne, at jeg skrev, at jeg ikke gad at ændre min stemme. Og så har jeg skrevet at jeg ikke følger med i de der byrådsting I laver med Byrådet. Jeg følger med i valgene, men det var ikke af det jeg mente.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

AndebyAnden
4. januar 2016 20:00:56 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Hvad vil i så nu?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: