Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Undersøgelse - Bekræftet Options
clubpenguin
4. januar 2016 20:30:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved ikke med jer, men får I også, når I går på Andeby.dk en eller anden undersøgelse?

Jeg får den næsten hver gang jeg går på Andeby.dk eller et sted hen her på siden. Jeg har fået den fire gange, og den er først kommet her i dag.

Det er en eller anden undersøgelse som Andeby.dk er indblandet om internettet, hvor man skal skrive sin e-mail. Efterda får man 50 kr eller lignende. Den popper op på skærmen, når man går et sted hen. Får dem kun på Andeby.dk.

Får nogen af jer andre den?

Jeg har ikke skrevet min e-mail, da jeg ikke er sikker på det der er med den.

Den kommer bare lige pludselig, og vil gerne høre om andre oplever dette?

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
4. januar 2016 20:36:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Hmm…Det lyder underligt! Jeg har ikke oplevet det. Men har dog set massere af reklamer :P

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
clubpenguin
4. januar 2016 20:43:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, dem er der mange af, men har fået igen for ca. 10 minutter siden. Håber der er andre der oplever det, men jeg er glad for at det ikke er en virus af en art. Det kan jeg ikke få, ha, ha :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Julie_And
4. januar 2016 21:10:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg hart ikke oplevet nogen undersøgeæse
Har du antivirusprogram eller noget lignende? Du kan prøve at lave en scan.

//Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
Julie_And
4. januar 2016 22:14:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Ok for 5 min fik jeg den samme undersøgelse, så det er nok ikke en virus. Gad vide hvorfor du fik den så tidligt, mens jeg først fik den nu og så mange andre ikke har fået den.

//Julie_And

clubpenguin
5. januar 2016 17:01:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Tjaa, det er et godt spørgsmål, jeg ved det ikke. Jeg kan ikke få virus, da jeg har en af Apples iPads, og så vidt jeg ved, så kan man ikke få virus på en iPad. Ved ikke hvorfor den kommer og hvad den vil have, men jeg vil ikke røre den lige meget hvad. Desuden opdaterer en iPad meget i forhold til en computer, da iPad opdaterer når man går ud af Safari. Og selvfølgelig gør den også, når jeg går ind på andre sider herinde, f.eks. at gå ind på en bruger og efter ind i forummet. Du har nok selv prøvet det, hvis du muligvis har en iPhone som mobil. Men jeg er da glad for jeg ikke er den eneste, så ved jeg der ikke er noget "galt" :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Julie_And
5. januar 2016 20:20:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror godt at apple-devices kan få virus, bare ikke lige så nemt
Jeg bruger normalt en iphone, men jeg brugte en computer da jeg fik undersøgelsen. Jeg har fået den 2 gange.

//Julie_And

clubpenguin
5. januar 2016 20:37:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Jeg tror godt at apple-devices kan få virus, bare ikke lige så nemt
Jeg bruger normalt en iphone, men jeg brugte en computer da jeg fik undersøgelsen. Jeg har fået den 2 gange.

Jeg har aldrig rigtig hørt noget om det på den måde, selvfølgelig på MacBooks, men aldrig på iPads, iPhones eller iPods. Jeg tror ikke det på samme måde kan ske, da enheden er anderledes i forhold til computer. Der er mange forskellige ting. Nu har jeg ikke forstånd på hvordan computere, tablets og mobiler er opbygget, men jeg er ret sikker på, at en computer og en tablet er opbygget forskelligt. Køber man derimod en Android eller Windows tablet, så tror jeg godt, da den er bygget som en computer, men iPad er anderledes. Det er ikke noget jeg er sikker på, men jeg går stærkt udfra at det er rigtigt.
Jeg får undersøgelsen hele tiden, men somsagt så opdatere Apples enheder også hele tiden. Som du hånok også prøver med din iPhone. Forlader du Safari og går ind to sekunder efter, så kan iPhone'n godt opdatere. Måske gentog jeg det lidt hen af vejen, men har prøvet at forklare det lidt. Har vel lidt forstand på Apple :P Men håber Egmont fjerner den, den irriterere mega meget den undersøgelse :S

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Julie_And
5. januar 2016 20:39:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi kan da håbe
Jeg ved ikke helt hvordan ipods, ipads og iphones virker, men du har sikkert ret.

//Julie_And

clubpenguin
5. januar 2016 20:41:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes bare det er underligt, der er ikke rigtigt andre der kommentere det. De har nok ikke oplevet det lige så meget som mig, jeg burde bruge min computer i stedet :P Ej, må sige at jeg har det bedre med min iPad.
Det håber jeg, jeg har gået udfra at de ikke kan få virus, altså medmindre du downloader nogle ting som kan gøre at du får virus. Men grunden til man ikke kan få virus, er, at man downloader sine ting i Apples butik App Store. Man er mere "sikker" eftersom man ikke kan downloade alt muligt mærkeligt som man kan på internettet på en computer.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Deleted_GumleAnden
5. januar 2016 20:48:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Den poppede op, da jeg gik på Andeby fra iPad'en, men den eller andre reklamer kommer ikke frem, når jeg er på Andeby her fra min computer, da jeg har installeret AdBlock.

Har du selv deltaget i undersøgelsen, og får man 50 kr. for at deltage? :-S

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
clubpenguin
5. januar 2016 20:51:48 Anmeld

Tilbage til toppen
GumleAnden wrote:
Den poppede op, da jeg gik på Andeby fra iPad'en, men den eller andre reklamer kommer ikke frem, når jeg er på Andeby her fra min computer, da jeg har installeret AdBlock.

Har du selv deltaget i undersøgelsen, og får man 50 kr. for at deltage? :-S

Ja, måske er der uheld ved at bruge iPad :S Why Apple? Why?

Jeg bruger jo aldrig computer, og har heller ikke AdBlock, så det hjælper mig ikke en dyt, I think. Men har ikke prøvet at se om jeg får den på computer, so don't know.

NEJ! Jeg skal godt nok ikke have gjort noget, kunne life se det var et eller andet fup som dukker frem. Aner ikke det med de 50 kr, og jeg er også fuldkommen lige glad. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg giver min e-mail væk til :P Men du må godt prøve, men jeg ville dog råde dig til at lade være. Jeg skal høre fra Egmont selv, hvis jeg skal deltage i udnersøgelsen :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
5. januar 2016 20:53:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har ikke oplevede det, med "Andeby undersøgelsen" Jeg bruger nu ikke min ipad, men bruger lige nu min apple computer :D Men jeg har heller ikke oplevet det når jeg bruger min mobil.

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

clubpenguin
5. januar 2016 20:57:30 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:
Jeg har ikke oplevede det, med "Andeby undersøgelsen" Jeg bruger nu ikke min ipad, men bruger lige nu min apple computer :D Men jeg har heller ikke oplevet det når jeg bruger min mobil.

Du bruger MacBook? Men du kommer nok til det, hvis ikke de fjerner det inden. Har heller ikke prøvet på min iPhone, så ved det ikke. Har kun oplevet det på iPad. Ved ikke hvorfor, og det er nok heller ikke meningen :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
5. januar 2016 21:03:51 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:

Du bruger MacBook? Men du kommer nok til det, hvis ikke de fjerner det inden. Har heller ikke prøvet på min iPhone, så ved det ikke. Har kun oplevet det på iPad. Ved ikke hvorfor, og det er nok heller ikke meningen :P

Ja jeg bruger en Macbook :D Åh nej :(. Okay :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

clubpenguin
6. januar 2016 15:50:37 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:

Ja jeg bruger en Macbook :D Åh nej :(. Okay :)

Fedt :D Ha, ha. Jeg har da fået den endnu en gang :/ Du må se om du får den

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Fun_PV_Duck
6. januar 2016 16:07:11 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Så, nu begynder jeg at få sådan nogle :D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Bananasplit
6. januar 2016 16:13:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Det lyder underligt. Jeg bliver aldrig forstyrret på Andeby.dk. Kun i spil(Ikke på Andeby.dk) kommer der reklamer

Mine brugere:

Vits: Alle børnene gik i jakkesæt undtagen Ole - han gik i kjole

[color=blue]#Venskab
clubpenguin
6. januar 2016 17:08:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Good luck, Fun! :D

Det kan være du måske får den på et tidspunkt :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
6. januar 2016 17:53:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Så nu har jeg også fået den :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: