Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Stop de falske bruger Options
batdut5
31. januar 2016 16:47:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Hey jeg ved ikke om jeg er den eneste der har bemærket det her men på det sidste er der kommet ekstremt mange falske bruger omkring 10 nye falske bruger bliver skabt hver dag. Problemet er ikke at de gør noget ondt, problemet er at de spammer i forummet fordi deres updatinger på deres profil hele tiden bliver vidst frem på nyhedsbjælken og det er rimelig irreterende fordi når man så tjekker profilen ud kommer der et link frem til en udlandsk hjemmeside.

Så jeg synes at vi alle skal hjælpes ad med at gør admins opmærksom på når vi møder en falsk bruger. Tak på forhånd :)

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
clubpenguin
31. januar 2016 16:54:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Eeej tak. Endelig nogen der synes det samme som mig. Siden de begyndte at dukke på i december 2015 (tror det var der) var der ca. 80.000 brugere på Andeby.dk. I dag er der over 87.000. Personen kommer "fra" København og finder på alle mulige navne. Profilbillederne er også tit de samme. Synes det er møg irriterende, men jeg synes, at det er mærkeligt, at Admin eller Supervand ikke har gjort noget. Om de ikke kan stoppe det eller ikke har bemærket dem, det ved jeg ikke, men de irritere mig meget også. Jeg ved ikke om det er muligt, at vi kan rapportere dem alle til Egmont. De skulle så gerne ryge ud af systemet, men det tror jeg ikke stopper personen. Jeg ved ikke helt hvad der foregår, men det skal i hvert fald stoppes. Hvis flere brugere kommer på, kan de begrænse Andeby.dk's aktivitet.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Silas2006
31. januar 2016 17:12:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Har også set det det eneste de vil er at reklamere for en hjemme side

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
skumsprøjt_von_and
31. januar 2016 17:25:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har lagt mærke til de mystiske brugere med de mærkelige hjemmesider her på det seneste. Det er underligt, at de er her synes jeg, hvad vil de på Andeby.dk? Jeg synes vi skal få brugerne væk (De mystiske brugere) for det gavner ikke Andeby.dk ligefrem, at der kommer falske brugere på! Men, hvad skal vi gøre?

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
clubpenguin
31. januar 2016 17:28:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi kan ikke rapportere dem, kan jeg se, men de kommer klart kun for spam. Om Egmont kan gøre noget ved det, kan jeg somsagt ikke sige, da brugerne laves over tusinde forskellige e-mails. Vi kan prøve at skrive til Admin, men det må næsten vide det. Problemet er om de kan stoppe det.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
31. januar 2016 17:31:01 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:
Vi kan ikke rapportere dem, kan jeg se, men de kommer klart kun for spam. Om Egmont kan gøre noget ved det, kan jeg somsagt ikke sige, da brugerne laves over tusinde forskellige e-mails. Vi kan prøve at skrive til Admin, men det må næsten vide det. Problemet er om de kan stoppe det.

Hmm…Vi kan vel altid prøve! Hvis de ikke kan stoppes har vi tabt :( MEN, hvis de kan er det jo fantastisk! :D Jeg synes vi skal prøve, at skrive det til Admin! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
batdut5
31. januar 2016 18:07:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak fro støtten ind til videre, tænkte bare det var på tide at nogen åbnet deres mund. Jeg håber at admins vil forstå at vi alle sammen vil gøres vores bedste for at stoppe hvem end det er der gør det her

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
clubpenguin
1. februar 2016 00:25:15 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:
clubpenguin wrote:

Hmm…Vi kan vel altid prøve! Hvis de ikke kan stoppes har vi tabt :( MEN, hvis de kan er det jo fantastisk! :D Jeg synes vi skal prøve, at skrive det til Admin! :D

Tjaa du har nok ret. Men hvem skriver til Admin? Man kunne jo også bare sende en mail til Egmont. Det er inde under kontakt redaktionen. Jeg ved selvfølgelig ikke, om man kan gøre det det, men så er det i hvert fald andre der ser det :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

GumleAnden
6. februar 2016 18:32:20 Anmeld

Tilbage til toppen
De omtalte brugere har været der siden september måned 2015 ca. Der kan komme op til 40-50 om dagen. Jeg tror måske, det vil hjælpe at skrive til admin om brugerne, så kan de måske spærre IP-adressen, som er tilknyttet alle brugerne og måske også slette dem alle. :)

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
TobiasANP
23. februar 2016 12:21:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er et generelt problemer på hjemmeside med fora eller kommentar felter. Jeg er en del af siden https://gabblegaming.com/ ogvi har tidligere haft rigtig mange problemer med spammere, selvom vi har sat filter op hvor der skal svares på et simpelt regnestykke slipper der stadig nogle få igennem. Jeg tror ikke at det er muligt at slippe helt af med dem, desvære.
clubpenguin
10. april 2016 11:31:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror faktisk, at Egmont har fået dem væk. Jeg har godt nok ikke lagt mærke til det før nu, men det er da lang tids siden, at der kom nogle af de brugere her på Andeby.dk. Nogen der har tænkt over det?

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: