Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Nytænkning Options
Guf_And
14. februar 2016 11:59:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej alle :D

Kan se at aktiviteten herinde er mere eller mindre lig med 0.

Derfor må der ske noget nyt.

Er der nogen som har nogen gode idéer til hvad der kan gøres ved andeby.dk?

Personligt tror jeg hele siden godt kunne bruge en opdatering. Ved godt det formentlig vil koste penge.

Var det ikke noget med at de i Norge eller Sverige mistede deres forum? Hvad er der sket med dem egentlig? Har de formået at holde deres side kørende? Fordi måske vi kan få nogle idéer fra dem?

Alt er velkommen Danse

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
clubpenguin
14. februar 2016 12:48:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, du har desværre ret. Aktivitet her på Andeby.dk er virkelig dårlig. Men der er jo ikke så meget at gøre, det hjælper sandsynligvis ingen ting. Siden har brug for en opgradering, som du selv siger. Ellers bliver Andeby.dk mere og mere inaktivt lige meget hvor mange der kommer på :(

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Julie_And
14. februar 2016 20:30:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er enig. Der er nogle problemer, som vi ikke kan løse, men vi kan prøve på at være online så meget som muligt, sådan så vi kan lave et fællesskab, der kan tiltrække folk :)

Med venlig hilsen Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Stem på KAGE til dette valg for et aktivt og fredeligt andeby.dk.
Guf_And
14. februar 2016 20:42:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Jeg er enig. Der er nogle problemer, som vi ikke kan løse, men vi kan prøve på at være online så meget som muligt, sådan så vi kan lave et fællesskab, der kan tiltrække folk :)

Det er selvfølgelig en mulighed.

Måske vi kunne efterligne noget hundeparken hvor man kunne gå rundt med en figur? :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Julie_And
14. februar 2016 20:50:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Guf_And wrote:
Julie_And wrote:

Måske vi kunne efterligne noget hundeparken hvor man kunne gå rundt med en figur? :D

Kendte ikke hundeparken, men har lige søgt på internettet. Det kunne være en ide, men jeg tror ærlig talt at det er for svært at lave som opdatering, måske bare en chat til at starte med?

Med venlig hilsen Julie_And

Stem på KAGE til dette valg for et aktivt og fredeligt andeby.dk.
Guf_And
15. februar 2016 09:29:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Guf_And wrote:
Julie_And wrote:

Kendte ikke hundeparken, men har lige søgt på internettet. Det kunne være en ide, men jeg tror ærlig talt at det er for svært at lave som opdatering, måske bare en chat til at starte med?

Det kunne også være en mulighed. Tror bare det kunne være sjovt a la noget med hundeparken ( Nåede aldrig selv at prøve det, men har hørt om det) :)

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
benboy
17. februar 2016 16:17:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Guf_And wrote:
Var det ikke noget med at de i Norge eller Sverige mistede deres forum? Hvad er der sket med dem egentlig? Har de formået at holde deres side kørende? Fordi måske vi kan få nogle idéer fra dem?
Kase skulle egentlig miste forumet sitt i forbindelse med at hele nettsiden ble oppdatert, men de fikk redaksjonen der til å lage nytt forum på den nye siden. Vi på Dono mistet dessverre forumet (hele donald.no har blitt til klikk.no/donald), men samfunnet lever i beste velgående på donaldforum.no.
OliverAnden
17. februar 2016 20:15:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Hundeparken findes stadig prøv at google det.

Husk at stemme på DOVTJ

Guf_And
18. februar 2016 14:55:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Guf_And wrote:
Julie_And wrote:

En chat? Det kunne vel være den nemmeste løsning. Men er det ikke lidt kedeligt? :)

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Guf_And
18. februar 2016 14:55:41 Anmeld

Tilbage til toppen
OliverAnden wrote:

I will do.

Ved du egentlig hvad der skete med den svenske/norske forum som blev lukket? Hvad gjorde de? :)

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Joakim-Von-And-Mønts
18. februar 2016 16:29:30 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Guf_And wrote:
OliverAnden wrote:

I will do.

Ved du egentlig hvad der skete med den svenske/norske forum som blev lukket? Hvad gjorde de? :)

Donald.no har vist ikke forum længere, så brugerne har oprettet deres eget forum. Og kalleanka.se fik et nyt forum :)

:D
#Ændestop

Signaturbillede, tegnet af CW! :D

Våbenskjold:
Super_Duck_Boy
18. februar 2016 20:09:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Tillad mig at nævne, at vi faktisk allerede har GumleMumle-chatten.
Men et onlineunivers ligesom Hundeparken lyder faktisk til at være en god idé! Lidt apropos det, jeg kan huske, at man engang kunne have et "Andeby-hus" her på siden, men det blev taget væk, da siden fik den opdatering, vi har i dag.

Rap fra ...

Tusind millioner tak til FANTASTISKE GumleAnden, for DET ligeså FANTASTISKE signaturbillede!

Den superseje Grønspætte: Jonas har tegnet dette FANTASTISKE billede til mig! Tusind tak for dét!
Guf_And
22. februar 2016 23:09:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Joakim-Von-And-Mønts wrote:
Guf_And wrote:
OliverAnden wrote:

I will do.

Donald.no har vist ikke forum længere, så brugerne har oprettet deres eget forum. Og kalleanka.se fik et nyt forum :)

Hvordan går det med de 2 forums? er det liv i dem? Har du så stadig partier osv egentlig? :)

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Guf_And
22. februar 2016 23:11:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Super_Duck_Boy wrote:
Tillad mig at nævne, at vi faktisk allerede har GumleMumle-chatten.
Men et onlineunivers ligesom Hundeparken lyder faktisk til at være en god idé! Lidt apropos det, jeg kan huske, at man engang kunne have et "Andeby-hus" her på siden, men det blev taget væk, da siden fik den opdatering, vi har i dag.

Er der mange inde på gumlemumle chatten? Synes måske bare det er lidt kedeligt, men ja, har altså ikke prøvet det. Kunne måske være meget sjovt? Nogen som har nogle erfaringer derinde fra? :)

Synes selv at hundeparken idéen kunne være super mega sjov, men det vil nok kræve ret meget udvikling for siden.

Andebyhus, det var før min tid. Hvordan foregik det???? :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: