Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Disney-Fan lukker ned Options
Disney-Fan
16. februar 2016 13:46:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Disney-Fan har tilbage i 2012/2013 lavet blogge her på Andeby.dk. Jeg valgte at lukke den ned, men igen i 2013 kom der er en ny bruger, brugeren blev styret af GumleAnden, OliverAnden, Joakim-Von-And-Mønts og clubpenguin. Dog overtog jeg brugeren engang tilbage i 2014, hvor jeg begyndte at lave massere af blogge.

I dag på Disney-Fan's blog er der over 200 blogge. Jeg har tilbage i august 2015 startet månedsafstemninger. Og gør sådan at hver gang der kommer en ny film i biografen, så opdatere jeg både status og profilbillede.

Tilbage i 2014 (vist nok) snakkede jeg om at ville lave en blog, en rigtig blog. Da det ikke er meningen at jeg skal de ting på Andeby.dk, som jeg gør nu, så vil jeg lægge det over på en rigtig blog. På siden vil jeg også få flere seere.

Dette er ikke en reklame for min blog, det er kun fordi, jeg vil gøre jer opmærksom på, at jeg lukker Disney-Fan ned. Brugeren vil have alt hvad der er der på nu, men brugeren vil ikke blive brugt.

Grunden til at jeg lægger det over på en anden blog, er, i forhold til loven på Andeby.dk. Andeby.dk er ikke beregnet til det jeg gør, og for at være ærlig så er jeg ikke på, at jeg har fulgt loven helt. Det vil jeg gerne ændre på. Og så handler det ligeså meget også om ophavsret, da jeg faktisk, rent ud sagt, stjæler billeder på nettet.

Brugeren, Disney-Fan, vil ikke blive brugt mere. Derfor skal I faktisk heller ikke kontakte brugeren for spørgsmål, da det ikke vil blive set. For spørgsmål om inlæget eller andre ting så skriv til her: clubpenguin. Dem som har skrevet til Disney-Fan af en eller anden årsag får besked om dette her og vil blive bedt om at skrive til clubpenguin.

Jeg håber I kan og vil forstå dette, og intet vil blive nedlagt. Eftersom at Disney-Fan lukker, så er februar afstemningen faktisk den sidste der kommer. Jeg havde ellers en for marts, men den kommer ikke. Jeg er ked af, at det kommer meget pludseligt, men jeg har også selv gjort det meget hurtigt. Grunden til dette, er, at bloggen skulle laves her i vinterferien, da jeg ikke får så meget tid i hverdagene.

Min nye blog, uden at reklamere hvilket er imod loven på Andeby.dk, hedder: disneyfan23.blogspot.dk. Grunden til at den desværre hedder "blogspot", er fordi, at den bloggen laves af Blogger som er ejet af Google. Hvis jeg skal have et rigtigt domænenavn (som det så fint hedder), så koster det desværre nogle penge. Og jeg har det fint med det.

For mere info og kontakt se bloggen her: DisneyFan23

Er du interreseret i Disney? Så er denne bruger lige noget for dig. Næsten hver weekend laver jeg nye ting på bloggen, hvor jeg skriver om alt muligt fra Disney. Der er allerede masser af inlæg - masser af spændende læsning.

Hvis du er usikker på denne bruger, er du velkommen til at se min introduktion af brugeren på linket her: http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&m=784012&#784012

Spørgsmål og foreslag kan sende til mig over PM (post meddelelse)

//clubpenguin
skumsprøjt_von_and
16. februar 2016 18:42:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er ked af, at hører at du vil lukke din bruger og stoppe, med at lave dine afstemninger! :( Dine afstemninger har altid været meget gode, sjove, enestående, og ikke mindst unikke! :D
Jeg kan godt forstå, hvorfor du lukker brugeren og stopper dine afstemninger. Jeg synes det er fedt, at du har startet en blog! :) Jeg glæder mig til, at læse mange af dine nye blogge! :D Held og lykke! :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Spoiler (klikk for å vise)
clubpenguin
16. februar 2016 18:48:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg forstår det godt, men der er ikke nogen grund for mig. Faktisk troede jeg ikke, at der var nogen der så dem :P Men tak :D Har lavet tre blogge på siden, man kan tilmelde sig med sin e-mail, men det bestemmer man jo selv. Har ikke prøvet at se om det virker. Prøver lige :P

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

OliverAnden
17. februar 2016 20:11:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Man kan jo sige, at den ikke stopper, men genopstår på en ny måde. Held og lykke med det CP.

Husk at stemme på DOVTJ

Julie_And
17. februar 2016 20:16:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er enig med OliverAnden. Held og lykke med den nye blog! :)

Med venlig hilsen Julie_And

Mangler du bonuspoint? Så klik her
clubpenguin
17. februar 2016 21:32:38 Anmeld

Tilbage til toppen
OliverAnden: Det kan man godt sige. Ha, ha :P Tak, OA! :D

Julie: Tak! :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

rap_and_i_andeby.dk
19. februar 2016 22:12:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Held og lykke med den nye blog :D

Der går rygter om, at jeg er et menneske...
Følg med i "The good, the bad and the ugly" (også kendt som skriv videre historien):
Episode 1 | Epsiode 2 | Episode 3 |Julekalenderen 2011 | Nytårshistorien 2011-2012
Læs også om politiet: http://www.andeby.dk/forum/default.aspx?g=posts&t=144225
clubpenguin
20. februar 2016 11:15:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Benja0502
21. februar 2016 23:55:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Totalt held og lykke!!!!! Det lyder som en fed idé!!!

Alle sammen husk:
Hakuna mattata er det klogeste ord :P
clubpenguin
22. februar 2016 15:46:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak. Det er også meget bedre at gøre det sådan. Der er også flere der vil se det så :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

GumleAnden
27. februar 2016 23:07:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Ærgerligt at den gamle stopper, og jeg er bestemt ikke helt enig i, at du på nogen måde har brudt loven rigtigt, men fedt at du fortsætter på den nye blog! :) Du ønskes alt det bedste, og jeg vil forsøge at blive mere aktiv!

Hilsen
Albert And / 2009

Quote:
Er du også imod forumsignaturbegrænsningen? SÅ TRYK HER!
clubpenguin
28. februar 2016 18:35:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har kun gjort det både og. Det kommer nok lidt an på, hvordan man ser på det. Hvad ved jeg :P Tak, GA! :D Det er godt at høre, du må jo ikke blive inaktiv :(

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Bach
3. marts 2016 15:28:06 Anmeld

Tilbage til toppen
rip

-Donaldismeminister
#GustavErlækker
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: