Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Georg Gearløs Options
saraac
5. marts 2016 13:57:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja her er jeg igen men jeg vil prøve at starte en periode igen hvor der er lidt mer aktivitet herinde.
Men jeg har lagt mærke til noget. Alt det Georg Gearløs laver for han næsten aldrig penge for. Hvor tit ser man ham lige få en betaling? Jeg vil gjerne se jeres komentare på den her sag måske eksempler på hans betaling. Det er måske et åndssvagt emne men Hey siden her er baseret på en and i matros dragt. Det behøver ikke at give mening.
Håber i vil skrive.
- saraac

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Julie_And
8. marts 2016 18:12:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved kun, at Joakim von And nogle gange klager over at han skal betale. Det har han i hvert fald gjordt i et par historier, men jeg har aldrig set ham fysisk få penge for sit arbejde :)

//Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Mangler du bonuspoint? Så klik her
clubpenguin
12. marts 2016 13:22:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Som Julie siger, så klager Joakim altid over det. Og Georg gør det dog altid alligevel. Jeg tror, at det er meget sjældent, at Joakim giver Georg penge for sit arbejde. Alle de andre kunder der bor i Andeby og deromkring giver altid penge, men du ser det aldrig i historierne, da tegnerne formentligt synes, at det ikke passer til. At den gør historien længere eller ikke lige dur i den sammenhæng. Så kan man jo selv tænke sig til det osv. Georg får selvfølgelig penge for sit arbejde, ellers ville han jo ikke gøre det, men man ser det bare aldrig.

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: