Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Aktivitet? Her er den perfekte ide Options
AndebyAnden
23. marts 2016 17:54:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej.
For det første er jeg vendt tilbage, og det er jo i sig selv en begyndelse til at få aktivitet.

Andeby.dk, har bare det problem at det er fyldt med inaktivitet, men ideer til hvad man kan gøre mod det. I begår bare den fejl, at i selv er skyld i det.
For at være ærlig, så er en "tegnefestival" bare ikke den bedste ide. Der er vel 4-6 der deltager, og det gør bare ikke en forskel.

For at få aktiviteten tilbage, så skal vi et andet sted hen.

Andeby.dk består af mere en 75.000 medlemmer, og der kommer dagligt ca. 2 nye, hvor kun få bliver der. Udover de nye der kommer til, så er der vel 100 aktive medlemmer om dagen. Problemet er bare at de "100" medlemmer, aldrig besøger forummet. 10 af de 100 besøger forummet, og det er DET vi skal gøre noget ved.

Hvis vi kunne få fat i bare halvdelen af dem, så vil det ændre markant på det, og så vil det være sjovt med en "tegnefestival" og et "byråd".

Det store spørgsmål er så bare, hvordan vi lige får fat i dem. Det er her vi skal gøre noget. Vi skal reklamere noget mere for at forummet egentlig er der, og hvad og hvordan det fungere. Hvis alle hjælper til med det, så er der mulighed for aktivitet.
Men hvem gider egentlig komme til et forum, hvor der alligevel ikke sker noget? Ikke ret mange. Derfor vil jeg begynde på det store indlæg og lege. I starten vil det nok bare ligne spam, men hvis alle hjælper til og kommentere, og kommer med på ideen, så kan der ske noget mere.

Derudover vil jeg forsøge at lave et nyt system, som jeg fortæller mere om senere:)

Så gør et forsøg og gi en kommentar, på de lege der nu er i seneste.

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AndebyAnden
23. marts 2016 18:33:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Sender op

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

hellevad
24. marts 2016 14:29:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er bare bange for, det ikke er så enkelt længere. I gamle dage kunne man starte en debat, og der vil være masser af aktivitet, og indlægget kunne fylde rigtig mange sider. Jeg synes, jeg har prøvet, men jeg tror forskellen mellem medlemmerne er større end før. Før var der nogle medlemmer, der elskede at deltage i lege, andre elskede at debattere politik eller religion, og sådan var der forskellige interesser, men alle ting var mulige. Hvis jeg laver en politisk debat ville der nok være færre, som er interesseret i at deltage end for ca. 4 år siden, fordi vi tilfældigvis var ret mange politisk interesserede aktive medlemmer dengang. De fleste er desværre stoppet. Men jeg prøver da gerne at starte nogle indlæg :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

emil_k.
24. marts 2016 22:42:16 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Problemet ligger mere i at det ikke er særlig spændende at sidde og skrive inde på et forum mere, der er andre bedre og meget sjovere ting at give sig til på nettet. Det er ikke kun Andeby, men næsten alle hjemmesider med et forum på, hvor jeg har lagt mærke til at aktiviteten kun falder og falder!

Man kan gøre alt hvad man vil, men det vil ikke ændre det faktum at forums bare ikke er særlige spændende mere ;)

Men derved synes jeg stadig ikke at man skal lade være med at prøve at skabe spændende og sjove indlæg, for det kan kun give folk mere lyst til at kigge her ind ;)

Silas2006
25. marts 2016 10:33:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Man har også så mange andre ting du kan lave du kan spille et spil på siden
Og lave tegneserier hvis du forstår hvad jeg mener så det er ikke helt sikkert at alle kommer ind og skriver
Men jeg forstår godt din ide. Men hvis den skal virke må vi finde på noget nyt.
Man kan jo ikke bare komme ind på forummet for kun at bandlyse eller noget andet eller hvad ved jeg.

Lidt det samme jeg mente som emil k

Men god ide:-)

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
Sander_And
27. marts 2016 23:49:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Jep, der skal flere reklamer til. Hvorfor ikke reklamere på andre medier end Andeby.dk? Som et eksempel kunne man lave en facebook gruppe eller messenger gruppe, som er med til at give "reklamer," om de aktiviteter, som der bliver foretaget for tiden. Alle bruger facebook og får notifikationer direkte på deres telefon. Det kan være, at folk bliver interesseret i at tage et kig på siden, når der er noget i gang her og nu, som er interessant for dem. :)

Som du selv nævner, så er problemet, at der ikke er nok aktive om dagen, men hvis folk modtager informationen/reklamen samtidig, så kan det være, at der er flere på samtidig og derved mere aktivitet. :)

Sander_And
27. marts 2016 23:52:00 Anmeld

Tilbage til toppen
emil_k. wrote:
Problemet ligger mere i at det ikke er særlig spændende at sidde og skrive inde på et forum mere, der er andre bedre og meget sjovere ting at give sig til på nettet. Det er ikke kun Andeby, men næsten alle hjemmesider med et forum på, hvor jeg har lagt mærke til at aktiviteten kun falder og falder!

Man kan gøre alt hvad man vil, men det vil ikke ændre det faktum at forums bare ikke er særlige spændende mere ;)

Men derved synes jeg stadig ikke at man skal lade være med at prøve at skabe spændende og sjove indlæg, for det kan kun give folk mere lyst til at kigge her ind ;)
Enig, forumsdebatter er ikke det samme, som det har været, og selvfølgelig er det en naturlig udvikling.
Det, som Andeby.dk har gjort anderledes i forhold til andre forums, er kreativteten. Hvis det er muligt, at der kan komme flere kreative tråde, som historier, aviser og generelt nyskabende idéer, så kan det være, at der kommer mere aktivitet. Personligt tror jeg, at det er svært at indhente nu, men ikke umuligt.

hellevad
28. marts 2016 15:35:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Sander_And wrote:
Jep, der skal flere reklamer til. Hvorfor ikke reklamere på andre medier end Andeby.dk? Som et eksempel kunne man lave en facebook gruppe eller messenger gruppe, som er med til at give "reklamer," om de aktiviteter, som der bliver foretaget for tiden. Alle bruger facebook og får notifikationer direkte på deres telefon. Det kan være, at folk bliver interesseret i at tage et kig på siden, når der er noget i gang her og nu, som er interessant for dem. :)

Som du selv nævner, så er problemet, at der ikke er nok aktive om dagen, men hvis folk modtager informationen/reklamen samtidig, så kan det være, at der er flere på samtidig og derved mere aktivitet. :)

Jeg tror ikke, det hjælper. Især ikke fordi Andeby er en meget "nørdet" interesse, som mange mennesker ikke forstår. Hvis jeg begyndt at reklamere på Facebook, kunne det få en irriterende virkning på folk. Dem, der ville være medlem af en gruppe, vil nok også logge på Andeby hver dag.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

skumsprøjt_von_and
28. marts 2016 18:48:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Men, kunne Andeby Redaktionen ikke reklamere for Andeby.dk i AA&Co bladet? De kunne have en side, hvori de kunne fortælle, hvordan der er på siden, og indsætte billeder i bladet, for også, at vise noget visuelt :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Mini_Anders_and
28. marts 2016 19:14:27 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Der er noget anderledes som der var engang men ikke mere altså tidligere da der var mange folk online (dengang hvor næsten hvergang jeg loggede ind var der 15 beskeder ) det får jo også nye til at deltage men nu er det anderledes O_O

Mit bruger kort

#venskab :D
#tjek blogs
Silas2006
28. marts 2016 19:15:27 Anmeld

Tilbage til toppen
skumsprøjt_von_and wrote:
Men, kunne Andeby Redaktionen ikke reklamere for Andeby.dk i AA&Co bladet? De kunne have en side, hvori du kunne fortælle, hvordan der er på siden, og indsætte billeder i bladet, for også, at vise noget visuelt :D
ved ikke om det virker mange ORKER nok ikke at gøre det og opfatter det sikkert bare som endnu en "reklame".
Ved ikke helt om det virker. Men god ide

min profil
Silas2006
saraac
29. marts 2016 19:47:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan godt være at aktiviteten er lav og det ved alle godt. Det er bestemt noget at gøre ved men lad os ikke glemme det vi allerede har. Vi har et fælles problem og et fælles mål hvor folk fra Hvidt forskellige steder, med helt forskellige aldre snakker om et fælles problem og arebejder sammen for at løsse det. Lad os ikke kun tænke på hvad vi mangler men hvad vi har. Det kan godt være at jeg måske bare er meget... Ja hvad man kalder det. Tilbage til vores problem. Det ville måske være fedt hvis man kunne lave en app? Sådan at det bliver lettere at komme på med mobil. Men det er selvfølgelig kun nået der står til de Højer magter(hjemmesiden redaktør)

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
clubpenguin
29. marts 2016 20:39:08 Anmeld

Tilbage til toppen
saraac wrote:
Det kan godt være at aktiviteten er lav og det ved alle godt. Det er bestemt noget at gøre ved men lad os ikke glemme det vi allerede har. Vi har et fælles problem og et fælles mål hvor folk fra Hvidt forskellige steder, med helt forskellige aldre snakker om et fælles problem og arebejder sammen for at løsse det. Lad os ikke kun tænke på hvad vi mangler men hvad vi har. Det kan godt være at jeg måske bare er meget... Ja hvad man kalder det. Tilbage til vores problem. Det ville måske være fedt hvis man kunne lave en app? Sådan at det bliver lettere at komme på med mobil. Men det er selvfølgelig kun nået der står til de Højer magter(hjemmesiden redaktør)

Hvis du savner en app, så er der jo stadig konkurrencen, hvor man skal designe en app. Det kunne være en idé, som du kunne sende ind til dem. Artiklen kan findes på forsiden :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Mikkelhe$$
30. marts 2016 21:39:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Hey. Jeg vil da gerne give en hjælpende hånd til at få lidt mere aktivitet på Andeby igen. Jeg har været væk i pænt lang tid, men jeg vil gerne prøve at blive lidt mere aktiv, selvom jeg har sagt det nogle gange før og det ikke endte særlig godt. ;) Jeg har altid interesseret mig meget for at skrive aviser på Andeby, og aviserne var helt klart også noget af det som fik en masse god aktivitet og respons. Så det kunne da godt være at jeg startede en avis op igen, en eller anden dag hvor i mindst ventede det. ;) (hvis der er aktivitet nok til at kunne skrive om, hehe..)

Mikkelhe$$
30. marts 2016 21:58:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Bare lige for at tilføje lidt mere så tror jeg at en af de ting som gjorde Andeby en fed oplevelse dengang, var konkurrenceelementet.
Man kunne konkurrere om alt, om det så var at vinde med sit parti og komme i byrådet, at få en masse respons på sin avis, at være den mest aktive på forummet, at have flest timer på siden, at score mest i et eller andet spil på siden, visninger og jeg kunne nævne mange flere ting. Når der på det tidspunkt var så utrolig meget aktivitet, så var der rigtig meget som man kunne blive fascineret af, og interesseret i selv at prøve. Og på den måde koblede der hele tiden nye brugere til siden, fordi at det rent faktisk lignede et super attraktivt sted at være, modsat til hvad det ligner nu. Så vi må selv ud og få skabt noget aktivitet, for de nye brugere tænker det samme som os når de ser forummet, at der ikke sker så meget og så vælger de at klikke uden af siden.
Det var egentlig bare lige det jeg ville sige.. Hvis der et eller andet som i kunne have lyst til at lave, så må i bare ud og gøre det, så er jeg sikkert på at der langsomt vil komme flere brugere på siden.

Fun_PV_Duck
31. marts 2016 07:16:50 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Mikkelhe$$ wrote:
Bare lige for at tilføje lidt mere så tror jeg at en af de ting som gjorde Andeby en fed oplevelse dengang, var konkurrenceelementet.
Man kunne konkurrere om alt, om det så var at vinde med sit parti og komme i byrådet, at få en masse respons på sin avis, at være den mest aktive på forummet, at have flest timer på siden, at score mest i et eller andet spil på siden, visninger og jeg kunne nævne mange flere ting. Når der på det tidspunkt var så utrolig meget aktivitet, så var der rigtig meget som man kunne blive fascineret af, og interesseret i selv at prøve. Og på den måde koblede der hele tiden nye brugere til siden, fordi at det rent faktisk lignede et super attraktivt sted at være, modsat til hvad det ligner nu. Så vi må selv ud og få skabt noget aktivitet, for de nye brugere tænker det samme som os når de ser forummet, at der ikke sker så meget og så vælger de at klikke uden af siden.
Det var egentlig bare lige det jeg ville sige.. Hvis der et eller andet som i kunne have lyst til at lave, så må i bare ud og gøre det, så er jeg sikkert på at der langsomt vil komme flere brugere på siden.
Det er rigtigt! Kan huske dengang at jeg var ny, og så hvor mange andebykroner JVAM (bruger lige hende for hun har så mange) havde. Jeg drømte sådan om selv at have så mange. Det var faktisk en af grundene til at jeg blev aktiv. Men det var også forumindlæg, og blade jeg ville havde flere af. Jeg synes også Andeby var et spændende sted, og jeg altid havde nogen at skrive med. Det synes jeg ikke at jeg længere.

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Silas2006
31. marts 2016 07:23:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Fun_PV_Duck wrote:
Mikkelhe$$ wrote:
Det er rigtigt! Kan huske dengang at jeg var ny, og så hvor mange andebykroner JVAM (bruger lige hende for hun har så mange) havde. Jeg drømte sådan om selv at have så mange. Det var faktisk en af grundene til at jeg blev aktiv. Men det var også forumindlæg, og blade jeg ville havde flere af. Jeg synes også Andeby var et spændende sted, og jeg altid havde nogen at skrive med. Det synes jeg ikke at jeg længere.
der er bare de samme der er online hele tiden. Fx dig fun. Du er på meget tidt. Men mange andre går ind og tjekker noget ud og går ud igen. Det skal vi have lavet om!

min profil
Silas2006
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: