Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Kom nu aktivitet Options
saraac
27. marts 2016 17:15:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay vi ved alle sammen det. For lidt aktivitet! Vi kan ikke kun være det op til alle andre end os selv at skrive et indlæg. Hvis du hele tiden kigger ind på forummet og ingen har lavet noget så prøv at gøre det selv. Alle kan lave et indlæg og det er sjovt. Så hvis der er noget du undre dig over eller hvis du har lest en mega god historie så del det med andre eller start en diskussion. En hel masse bruger er gode til at få lavet det men hvis du alligevel tilbringer en masse tid her inde og savner aktivitet så prøv at skab det selv.
Men til noget helt andet. Har i læst "her er dit liv, Joakim"? Hvad synes i om den? Hvad er det bedste kapitel? Jeg synes den er helt fantastisk god!

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
hellevad
27. marts 2016 19:39:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes, "Her er dit liv, Joakim" er fantastisk, og det er klart en af mine favorit-historier samlet set :-D
Mit favoritkapitel er jeg i tvivl om, men det kunne godt være de sidste to kapitler. Måske det næstsidste kapitel(jeg tror, det hedder "Verdens rigeste and"), hvor jeg bliver utrolig rørt af at se, Joakims familie forlade pengetanken, hvor hans søster(kan ikke huske, om det er Hortensia eller Andrea) siger noget i retning af, han kun er rig på det man kan få for penge, og han er fattig på det, der rent faktisk betyder noget.
Men jeg synes, alle kapitler er ret gode, men de to sidste er nok de mest spændende. Jeg kan også godt lide det, hvor Joakim møder sine forfærdre i himlen(tror det er 5,6 eller 7) :-)

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Sander_And
27. marts 2016 23:41:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Har alle kapitler i Hall Of Fame :D Synes helt klart, at det er det første kapitel, som er bedst.

saraac
28. marts 2016 08:40:37 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
Jeg synes, "Her er dit liv, Joakim" er fantastisk, og det er klart en af mine favorit-historier samlet set :-D
Mit favoritkapitel er jeg i tvivl om, men det kunne godt være de sidste to kapitler. Måske det næstsidste kapitel(jeg tror, det hedder "Verdens rigeste and"), hvor jeg bliver utrolig rørt af at se, Joakims familie forlade pengetanken, hvor hans søster(kan ikke huske, om det er Hortensia eller Andrea) siger noget i retning af, han kun er rig på det man kan få for penge, og han er fattig på det, der rent faktisk betyder noget.
Men jeg synes, alle kapitler er ret gode, men de to sidste er nok de mest spændende. Jeg kan også godt lide det, hvor Joakim møder sine forfærdre i himlen(tror det er 5,6 eller 7) :-)

Den blev jeg virkelig også rørt over. Han brændte endda en landsby ned!
Jeg blev også virkelig rørt da Joakim tager sine søstre med til andeby og Fredrik von and dør.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: