Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Facebook side? Messenger gruppe? Options
AndebyAnden
1. april 2016 17:52:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er igang med at overveje om jeg skal lave en Facebook side eller messenger gruppe, efter ide fra SanderAnd.
Nu vil jeg bare lige høre hvad i mener?

Skriv om det er noget er noget i vil bruge, og som kunne være en god ide, skriv også lige hvilken ide i snakker om.

Fordelen ved Facebooksiden, er at den er drevet af os medlemmer, og at børn uden Facebook stadig kan se siden, hvilket man ikke kan med messenger.

Fordellen ved messenger, er at man har mulighed for at snakke sammen, og man har bedre mulighed for at kontrollerer spam.

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Fun_PV_Duck
1. april 2016 18:01:00 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg synes det er en meget fin ide :D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
clubpenguin
1. april 2016 18:01:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes det nok ville være godt, men har ikke Facebook :/

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

AndebyAnden
1. april 2016 18:01:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Indlægget er lige redigeret

Mit borger kort:

AndebyAnden
1. april 2016 18:02:13 Anmeld

Tilbage til toppen
clubpenguin wrote:

Man kan sagtens se en Facebook side uden konto

Mit borger kort:

Silas2006
1. april 2016 18:03:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Og skrive?

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
AndebyAnden
1. april 2016 18:04:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Silas2006 wrote:
Og skrive?

Nej, kun læse

Mit borger kort:

Silas2006
1. april 2016 18:12:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Ok:D skulle lige have det hele med:D

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
clubpenguin
1. april 2016 18:19:24 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
clubpenguin wrote:

Man kan sagtens se en Facebook side uden konto

Det ved jeg godt, men jeg kan ikke være med i det. Det var lidt det, som jeg mente :D

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

skumsprøjt_von_and
1. april 2016 22:10:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er en god idé, må jeg sige! :D

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
miriamdiemer
2. april 2016 20:02:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes det lyder som en god ide, især nu hvor jeg (desværre) ikke er så aktiv herinde.
Så ville jeg bare kunne få updates fra Facebook - det ville være FANTASTISK! :D

Jeg vil gerne hjælpe med til at sætte siden op og sådan noget, hvis jeg altså må :p!

AndebyAnden
4. april 2016 16:23:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak, jeg vil løbende komme med nærmere info. Miramdiemer, du må gerne lige skrive en besked med hvad du kan hjælpe med

Mit borger kort:

Joakim-Von-And-Mønts
4. april 2016 17:05:20 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Mega god ide :D Har I fået oprettet noget? :D
Og der kan vel bare oprettes både en messenger og facebookgruppe hvis det er? :)

:D
#Ændestop

Signaturbillede, tegnet af CW! :D

Våbenskjold:
Joakim-Von-And-Mønts
4. april 2016 17:09:43 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg kan da ihvertfald hurtigt oprette noget hvis det er.. :)

#Ændestop

Våbenskjold:
Logi
5. april 2016 12:47:35 Anmeld

Tilbage til toppen
JEG VIL VÆRE MED <3
Julie_And
6. april 2016 23:28:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Er jeg den eneste, der har nogle bagtanker ved dette!. Jeg synes også, at det ville være super skægt at kunne chatte med medlemmer, men der er nogle problemer.

Man kan se så mange ting på ens facebookside (ja, man kan lave den privat, men hvor mange gør lige det...). Det vil sige, at alle på andeby vil kunne se dit fulde navn, hvor du bor, dit telefonnummer, hvad du lavede i søndags osv.

Jeg ved godt, at folk på andeby ikke har dårlige intensioner, tvært imod, men der vil altid være en eller anden, der spammer alle eller misbruger oplysninger. Hvor mange skal have adgang til grupperne (i f.eks. messenger)? Alle eller bare de udvalgte? Hvis man vælger alle, så ved jeg næsten med sikkerhed, at der kommer en, der misbruger oplysninger. Hvis man udvælger folk, vælger man automatisk folk fra, og det sidste, man vil gøre, er vel at udelukke folk. Forresten så kan man ikke bruge messenger delen af facebook uden en profil.

Er der måske en anden hjemmeside, man kunne bruge, som ikke kræver masser af oplysninger? Jeg ville elske en gruppechat, men man bliver nød til at huske på mobning, trusler, cyberbullying (også mobning), spam og hvad ved jeg, der sker hver dag. Man tænker ikke over det, men hver en person herinde har kunne lyve om hvem de er. Selv billeder behøver ikke at være dem selv. Hver en detaile, de har givet om sig selv, kan være forsfalsket og fundet på. Jeg siger ikke, at det er såden, jeg mener bare at I burde tænke på det.

Pga, de overstående ting vil jeg bare sige, at hvis dette bliver oprettet på facebook, vil jeg være nød til at lave en anden profil til det. Jeg vil ikke dele de oplysninger om mig, som står på min facebookprofil.

Mangler du bonuspoint? Så klik her

KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere her

H.A.P (Hele Andebys Politi), se mere her
saraac
7. april 2016 07:24:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Er jeg den eneste, der har nogle bagtanker ved dette!. Jeg synes også, at det ville være super skægt at kunne chatte med medlemmer, men der er nogle problemer.

Man kan se så mange ting på ens facebookside (ja, man kan lave den privat, men hvor mange gør lige det...). Det vil sige, at alle på andeby vil kunne se dit fulde navn, hvor du bor, dit telefonnummer, hvad du lavede i søndags osv.

Jeg ved godt, at folk på andeby ikke har dårlige intensioner, tvært imod, men der vil altid være en eller anden, der spammer alle eller misbruger oplysninger. Hvor mange skal have adgang til grupperne (i f.eks. messenger)? Alle eller bare de udvalgte? Hvis man vælger alle, så ved jeg næsten med sikkerhed, at der kommer en, der misbruger oplysninger. Hvis man udvælger folk, vælger man automatisk folk fra, og det sidste, man vil gøre, er vel at udelukke folk. Forresten så kan man ikke bruge messenger delen af facebook uden en profil.

Er der måske en anden hjemmeside, man kunne bruge, som ikke kræver masser af oplysninger? Jeg ville elske en gruppechat, men man bliver nød til at huske på mobning, trusler, cyberbullying (også mobning), spam og hvad ved jeg, der sker hver dag. Man tænker ikke over det, men hver en person herinde har kunne lyve om hvem de er. Selv billeder behøver ikke at være dem selv. Hver en detaile, de har givet om sig selv, kan være forsfalsket og fundet på. Jeg siger ikke, at det er såden, jeg mener bare at I burde tænke på det.

Pga, de overstående ting vil jeg bare sige, at hvis dette bliver oprettet på facebook, vil jeg være nød til at lave en anden profil til det. Jeg vil ikke dele de oplysninger om mig, som står på min facebookprofil.

Jeg er enig med Julie and. Måske kunne man lave en chat på noget andet end Facebook og messenger. Også lidt fordi mange brugere må sikkert ikke have Facebook. Så det er fedt med en chat men måske et andet sted.

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Joakim-Von-And-Mønts
7. april 2016 11:10:04 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Altså jeg har personligt ikke noget mod andre ser mine oplysninger :) De informationer er jo alligevel offentligt tilgængelige hvis man har Facebook... Og tror det bliver meget mere aktivt på Facebook, end hvis man opretter noget et andet sted :)

#Ændestop

Våbenskjold:
hellevad
7. april 2016 11:30:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:

Alle kan alligevel se mine oplysninger. Er det værre at en fra en Andeby-gruppe end en fra en anden gruppe ser alle mine oplysninger? Jeg har intet problem med det. Derimod er jeg enig med hensyn til gruppe-chat. Jeg foretrækker en åben gruppe, hvor alle kan blive medlem.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

hellevad
7. april 2016 11:32:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Joakim-Von-And-Mønts wrote:
Altså jeg har personligt ikke noget mod andre ser mine oplysninger :) De informationer er jo alligevel offentligt tilgængelige hvis man har Facebook... Og tror det bliver meget mere aktivt på Facebook, end hvis man opretter noget et andet sted :)

Jeg er helt enig. Jeg gider ikke til at oprette en ny bruger et andet sted. Hvis dette var ment som at skabe aktivitet på Andeby via reklame på Facebook, virker det uintelligent at skulle logge ind på en anden hjemmeside for at finde informationer om Andeby. Stort set alle er flere gange dagligt på Facebook, tror jeg. I hvert fald mange.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: