Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andeby.dk Statsministeriet Options
AndebyAnden
18. april 2016 18:59:24 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Hej.

Jeg valgte for noget tid siden at melde mig ud af partiet og byrådet, da det vil give mig bedre muligheder, som nu kan begynde.

Jeg har set lidt på andeby.dk byråd, og da det ikke der ikke har været nogen officiel afstemmning siden det nye byråd, og heller ingen nye indlæg siden februar, er byrådet for mig inaktivt.

For at andeby.dk skal blive ved med at være aktivt, skal der gang i de ting igen.

Da byrådet er lavet af brugere på andeby.dk, så vil alle kunne lave noget lignende. Og det bliver det gjordt nu.

Klokken 00:01 den 19/4, vil andeby.dk får endnu en form for byråd. Det vil få navnet:
Andeby.dk Statsministeriet.

Statsministeriet har ikke noget med byrådet at gøre, men den vil have mange "funktioner" som byrådet.

Statsministeriet vil blive aktivt fra den 19/4 og indenfor kort tid vil lovende blive skrevet.

Hvad indeholder Statsministeriet
Statsministeriet indeholder disse ministerier:

Nyhedsministeriet
Valgministeriet
Eventministeriet

Hvad kan statsministeriet i stedet for byrådet

Statsministeriet kan i modsætning til byrådet, drives af en person.

Det er altid muligt at komme ind i statsministeriet, hvor man kun kan hvert halve år i byrådet.

Statsministeren har flere muligheder i modsætning til en minister og i byrådet.

Statsministeriets afstemninger vil for det meste være for alle.

Hvad sker der så med byrådet?

Jeg har ikke noget med byrådet at gøre, men byrådet kan stadig køre videre.

Hvad sker der så nu?

De første love vil snart blive udgivet, og klokken 00:01 den 19/4 vil statsministeriet være offentligt på andeby.dk.

En bruger vil også blive oprettet snart.

Er du interesseret i en af disse poster, kan du tilmelde dig med det samme, da det er først til mølle:

1 Eventminister
1 Nyhedsminister
1 Valgminister
1 Næststatsminister
1 Næsteventminister
1 Næstnyhedsminister
1 Næstvalgminister

Love kommer senere, posterne er først til mølle

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Andebyministeriet
18. april 2016 19:46:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Så er brugeren lavet.
Tilmelding skal ske til denne bruger eller herunder

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
saraac
18. april 2016 20:03:46 Anmeld

Tilbage til toppen
lyder som en rigtig fed ide. Jeg tror ikke at jeg tør tage et ansvar for sådan nogle officiele stillinger da jeg ikke er en haj på helt hvad alle de der ting går ud på 100 % sååå... jeg glæder mig til at forhåbenligt at se mere aktivitet. :)

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Andebyministeriet
18. april 2016 20:10:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Lige nu, vil det give mest aktivitet hvis du tilmeldte dig:-)der vil ikke være noget ansvar, og ministrene skal ikke gøre noget ligenu. Vil du gerne tilmeldes?

Jeg har ikke adgang til min bruger 'Andebyanden' derfor bruger jeg denne bruger.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: