Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Stil et spørgsmål Options
clubpenguin
1. maj 2016 15:25:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har gået og tænkt lidt over nogen ting her i dag, og jeg vil nu prøve at gøre det her. Som nogen ved så har jeg jo startet en blog op omkring Disney, men jeg blev desværre nødt til at stoppe den midlertidigt. Jeg ville gerne lave det sådan, så hvis man har et spørgsmål, så kan man stille det.

Jeg er jo stor fan som I alle sammen burde vide, eftersom jeg har haft Disney-Fan. Det det gælder om her, og det er ingen leg, er at I skal stille et spørgsmål, som I ikke kender selvfølgelig.
I skriver spørgsmålet i kommentarfeltet, og så vil jeg svare på det. Der kan gå noget tid inden, at jeg får svaret, da jeg ikke altid er på og/eller har tid.

Jeg vil gerne se om det virker før, at jeg prøver det på min blog. Dog vil det også være lidt bredere dér, da jeg vil gøre det på engelsk også. Nok om det. Nu har jeg vist også gentaget det nogen gange Stanger Stanger

Jeg kan ikke love at jeg kan svare på alle spørgsmål. Jeg ved rigtig meget om Disney, men jeg kan ikke vide alt. Men jeg vil gerne undersøge det, hvis jeg ikke ved det.

Hvis I har spørgsmål, så kan I stille et indenfor disse kategorier: Disney, Pixar, Lucasfilm, Marvel, Muppets, Club Penguin, ABC.

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg håber, at I vil være med til det her. Som sagt er det kun for at afprøve det. Jeg skal nok lade det køre helt tiden. I kan også bare spørge over min postkasse her på Andeby.dk

Tak for jeres støtte :)

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: